šarena hipnoza

ponedjeljak, 03.04.2006.

Napokon...

nakon koliko-toliko tipične nedjelje možemo se radovati novih 5 dana muka. Jučer je bilo lijepo, osim što sam se s njim zakačila oko mog zajebantskog komentara (vezanog uz neku slatku malu azijku na tv-u...mi inače njih vooojimo) da ne bi trebalo smetati što je tak mlada. Khmmm...pa je shvatio kao provokaciju jer sam ja relativno puno mlađa od njega, 4 godine.
Ponekad mi se čini da se ljudi naljute brzinom svijetlost.

No sve je izglađeno i ok, na posljetku, idemo fino dalje.

Samo, prvi puta sam osjetila ono što mi je jedna draga osoba nedavno rekla "kada krene da uzme daha zbog raspravljanja, meni se smuči"...Vjerojatno je prvi puta uzimao daha hehehe.



Fiziologija odnosa

Nitko više ne vodi razgovore
Oči se okreću poput kotača
…asocijacije vrtoglavice
su paravani za loše namjere
Mahnito tražeći prijatelje
po džepovima
U ostacima,
mrvicama starih kifli
Razmišljala sam i ribicama u moru
(nije se radilo o mafijaškom sloganu)
Dok se djeca loptaju velikim rajčicama
poslije gašenja klasične muzike
Pregazila sam i zadnju muhu

- 10:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #