šarena hipnoza

srijeda, 15.03.2006.

Šarena hipnoza pruža korake do metropole...

Možda baš zato što mi je ovo zadnji radni dan ovaj tjedan, probudila sam se gotovo u ranu zoru...da duže traje, da se sama sebi inatim...da ne preživim do kraja.

Upravo sam malo pronjuškala netom, vidjela najave sutrašnje književne večeri, osim mene za mic sjedaju još tri osobe...dvije osobe su apsolventi na filozofskom u zg-u (kroatistika i filozofija), treća studira pri istom faksu.

A Bea ??? Bea je mala beba u pelenama hehehe...moja kratka biografija je poprilično svježa, što naravno ide s prikupljenim brojem ljeta, zar ne?

I tak, kažem ja sama sebi "a šta si očekivala, najbalavija si (vrlo vrlo!) što bi mogla postići veliko do sada, ovo je tek početak, a od nečega se mora početi...na natječaju je jedino ograničenje bilo da imaš manje od 30 godina, prema toooome..."

-gotov unutarnji monolog


Čujemo se ljudi za nekoliko dana...

bea



U potrazi

Mogu li se koracima polomiti stube
zgnječiti i izbrisati tragove,
Nenađena slutnja se vješa po zidovima
Imaginarna paukova mraža
koja će se skupljati na cipelama prolaznika
Lovim pahulje snijega mrežicom za muhe
Skačem!Skačem poput djeteta
Vrištim da me se čuje do zvučnog zida
I nazad...
To su moji prolasci ispod duge
Razočarana i uznojena,
Druge dimenzije ipak nema
Istegnula sam gležanj u žaru nade


Vrijeme prije povratka

Između borova pokupio sam mirise
zelene iglice bodu tjeme
kupio sam dokaze da sam živio!
bez tebe,i da mi nisi bila potreba
Draga, znaj da sam se vratio
iz divljine, gdje jaki opstaju
Priznajem, igrao sam prljavo
Skidao brojne haljine,
gdjegod je i zaboljelo!
No samo nakratko, sadržaji su me ometali
punili maštu, iscrpljivali tijelo
no to nisi bila ti!
Znaš bio sam izgubljen
pod kristalnim lusterima
mladim bokovima
i glasićima njihovih vlasnica
zvukovima novca, pa makar i sitniša!
Vidio sam svijeta
A ti nisi!
jer bila si mi nepotrebna, suvišna
Napokon spuštam kufere!
Što ima za jesti?

- 08:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #