25.01.2007., četvrtak

Zamrzivači pizde

e ko što naslov kaže, zamrzivači su pizde i to svjetske. sjedim tu za kompom, pregledavam stranice badibilderskog sadržaja i osjetim lagano, u ravnomjernim inervalima, poput tužne ode, kruljenje u mom mramoričastom stomačiću. mudro i znalački sam ustvrdio da je to glad. a možda i žeđ. i štaću, kontam si šta bi mogo da metnem u usta. i sjetim se ja da mi je poštovani kolega Herr Schile, kojeg često vidite kako štapom tjera žene od sebe, donio kobasice, kulena i kolača. ja sam to stavio u zamrzivač. i ja došo do frižidera, koristeći bicepse, tricepse i razne druge mišiće i tetive, svojom snažnom rukicom otvorih frižider iliti hladnjak. iz njega sam izvadio kruha, mlijeka, kečapa i tabasca. i sad koristeći maloprije navedene dijelove moje prenabildane ruke, koju vam ja eto, usput spominjem, otvorio zamrzivač. zaprepašteno sam uzviknuo: ''ah, ja sam zaprepašten!''. naime, zamrzivač je bio prekriven ledom, i to bogami vječnim ledom. sve se zaglavilo. vođen agonijom, gromoglasno sam urliknuo poput ranjenog novo-gvinejskog majmuna padavičara. prokleti zamrzivač mi je uskratio potrebu da se hranim. mater mu njegovu. i štaću jadan, uzeo mlijeka, unutra nadrobio kruha i to ugrijao u mikrovalnoj. sve sam to nakraju balgo zašečerio tako da je dobilo finu mirišljavu aromu. i moguvamreć da je bilo fino, no međutim, onaj jadni smrznuti kulen me je dozivao k sebi, al ja mu nažalost nisam mogao pomoći...

eo, našao sam i sliku krvnika krvavog:

Image Hosted by ImageShack.us

nadalje, primjetio sam da se mravi ponovo pojavljuju... ako ne znate, nedavno sam bio našao ultimativni otrov i sve ih poklo, no izgleda da otrov polako prestaje djelovat.

u wc-u me tuš napao jedno par puta. naime, imam lošu pipu na kadi, pa kad otvorim vodu, tuš se sam aktivira, nerijetko me opizdi po glavi ili nekom drugom dijelu mog već, ah, ne trebam ni spominjat kakvog tijela, i otušira me prije vremena. jednom sam kasno primjetio da se sam aktivirao tako da mi je cijela kupaona plivala.

a sad najnovija vijest. danas sam na faksu optužen za plagijat. da vam pojasnim, to je kad nekom ukradete nečiju ideju i onda je iskoristite kao svoju, ili seljačkim jezikom, kad prepisuješ. mislim, to se u osnovnoj i srednjoj školi zvalo prepisivanje, a ovdje se to zove plagijat. to vam je fina riječ za prepisivanje, kao što je i semestar za polugodište, kolokvij za ispit, rasturiti za razguziti, homosexualac za peder, metrosexualac za peder, biseksualac za peder i tako dalje. i mogu vam reć da je ta optužba istinita. a jebga, kaki bi ja bio diktator da ne prepisujem, odnosno ne plagijaliziram. al bi zato sutra mogo najebat ko žuti. al neka. i bijah malo uzrujan u vezi toga, jer sam tim plagijarstvom u izravnu opasnost doveo tri osobe, od kojih jednu ni ne poznajem. al nazvala me je draga moja i smirila me! hvala ti ljubavi! i tako ću sutra hladne glave uć u taj dvoboj, čvrsto, s riječima ''to je upitno'' na mojim usnama! ne bu mene niko jebal - kako kaže onaj prokleti deda na reklami za interšpar.

ou jea, pričat ću vam šta je bilo, držte mi fige da ne najebem.

<< Arhiva >>

design made by v4MP1r3