sarajevski

15.03.2005., utorak

GO, GO FEMMINEM !!!

Nisam želio pisati o izboru pjesme predstavnice BiH na ovogodišnjem eurosongu, ali toliko se diglo prašine i toliko svi sa svih strana grakću o tome da moram i ja iznijeti svoj sud :).
Baš bih volio da mi neko od silnih retoričara koji zadnjih dana "brane otadžbinu" preko leđa Femminema, kažu koji je to grijeh ove tri djevojke. Sta su to one toliko strašno i zlo uradile pa im svi sad javno je** majku?
Što se mene tiče radi se o tri jako zgodne i lijepe mace i baš mi je drago da one predstavljaju moju zemlju. Šta, kao one su loše, a onaj dvospolac od prošle godine je dobar?!
Djevojke pronašle način da dodji do eurovizije i iskoristile ga! Isto kao što bih i ja to uradio, isto kao što bi to uradili i svi "moralizatori" koji sad drže predavanja. Šta mijenja to što djevojke žive u Hrvatskoj, ako imaju BH državljanstvo? Da li bi se silne patriote bunile da Jenifer Lopez ima naše državljanstvo i da nas predstavlja na eurosongu? Sumnjam...
Ja znam da ću da navijma za Femminem i da se ponosim što baš one predstavljaju moju zemlju.

Opaska:
Uostalom kome se to ne sviđaju tri plavkice koje skakuću po bini u rozim haljinicama? Neka svaki muškarac koji to ne voli vidjeti ostavi svoje ime i prezime pa da znamo na čemu smo :))


I još nesto htjedoh reći...ja mogu sebi dozvoliti da komentarišem šta god poželim. Ovo je moj blog i ne sputavaju me nikakvi principi niti norme. Žalosno je što neke televizije, tipa mahalske NTV99, sebi dozvoljavaju to isto, i uzimaju sebi za pravo da blate grupu Feminem. Čak idu do toga da u informativnim emisijama iznose komentare i mišljenja nekog od svojih polupismenih urednika. Ne treba ni spominjati to da je NTV99 najprimitivnija i najneprofesionalnija televizija u Sarajevu, jer to zna svako ko je bar 3 minute u životu proveo gledajući njihov program. O njima dovoljno govori odgovor jednog mog prijatelja, budućeg novimara, na moje pitanje zašto ne radi na NTV99 bar dok ne završi fax, da stekne iskustvo. Kaže čovjek: "Ma kakvo iskustvo, ako staviš u CV da si radio na NTV99, nijedna televizija te više neće primiti"
- 21:50 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Dio interneta (iznad Sarajeva) za ispoljavanja vlastitih frustracija..

Free Counters

Linkovi

G-mail svoj ima...heeej...

sarajevski@gmail.com
(Thanks Leeloo)