sarajevski

07.02.2005., ponedjeljak

Gejevi i lezbe

Ovih dana se kod nas intenziviralo medijsko prepucavanje između onih koji vole da im je partner suprotnog i onih koji vole da im je partner istog pola kao i oni. U principu nemam ništa protiv homoseksualaca, čak ih normalnije prihvaćam nego većina mojih prijatelja, "Will & Grace" mi je omiljena serija. Jebiga, ljudi imaju svoje strasti i svoja shvatanja...nikada se neću upuštati u raspravu da li je to normalno ili ne...jednostavno se ne smatram kompetentnim. Ali stvarno mi ponekad idu na živce...mislim, imaš svoj način života, zašto sve oko sebe moraš maltretirati sa tim? Stvarno nema potrebe non stop isticati gay, gay, gay. Lično sam svojevremeno prisustvovao stručnom informatičkom seminaru na kojem je jedan od strenđera predavača izašao i prva mu je rečenica bila "Hello, I'm gay" Ma idi u p.m. i ti i gay, boli me neka stvar jesi ti gay ili ne! Koliko bi lud izgledao neko ko bi na informatičkom seminaru izašao i rekao "Zdravo, ja volim velike sise"...ludak definitivno. A ovaj prvi misli da je simpatičan. I ako mu kažeš da je ludak odmah će biti da ne poštuješ njegova prava. Kao oni dosadni vegetarijanci kad počnu maltretirati ljude sa svojim shvatanjima..."kako možeš da jedeš nečije dijete"...e tu bi mu ja šamarčinu zveknuo u trenu! Ne moras jesti, pusti mene da jedem!
Mada, iskreno govoreći, ne mislim da je normalno to što jedan muškarac želi da spava sa drugim muškarce...ne mislim da je normalno ni to da jedna žena želi da spava sa muškarcem... Ko bi želio spavati sa muškarcima pored žena...žena koje su tako divne, krasne, nježne, lijepe...imaju tako divnu kožu, tako lijepo mirišu...
Po meni ispravno i pametno postupaju jedino muškarci heteroseksualci i lezbe. Ja da sam žensko, definitivno bih bio lezba :))
- 20:20 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Dio interneta (iznad Sarajeva) za ispoljavanja vlastitih frustracija..

Free Counters

Linkovi

G-mail svoj ima...heeej...

sarajevski@gmail.com
(Thanks Leeloo)