sarajevski

13.01.2005., četvrtak

Nema više... @ @ @ ` ` @ @ @ ` `

                                                                                                                            @               `               @               @               @               `                               `               @ Nema više dobrih filmova! Ili sam ja možda postao previše probirljiv? U zadnje vrijeme sve češće i češće gasim video prije kraja filma. Zaista ne mogu da podnesem tu hrpu (uglavnom) američkih gluposti. Očito je da je već odavno zarada novca daleko bitnija od umjetničke (i bilo koje druge) vrijednosti.
Filmovi nemaju smisla, nemaju logike, sve manje pažnje se posvećuje priči filma, detaljima... Sa druge strane glumci čije su glumačke sposobnosti jako upitne zarađuju sve više novca. Kako neko jednom polupismenom majmunu kao sto je recimo Bruce Willis (svaka čast na šarmu) može dati 20.000.000 $ da se pojavi u filmu? Par mjeseci glume i 20 miliona je u džepu!! Ja znam da te pare neću moći zaraditi za 20 narednih života...(bar se nadam da bih mogao za 20 ;) ). Šta, jel on baš toliko pametniji i sposobniji od mene? Ili od bilo kojeg drugog "običnog smrtnika"? Da nema neke natprirodne moći, da ne lebdi u zraku, hoda po vatri?
Kako to da u novoj glumačkoj eliti ne postoji niti jedna ličnost koja bi se mogla nazvati legendom? Ne postoji nijedan Humphrey Bogart, nijedan Paul Newman, nijedna Elizabeth Taylor, Bridgette Bardot…
"Spiderman" je zaradio 200 puta vise novca nego "Casablanca" i "2001: A Space Odyssey " zajedno...zar se samo meni to čini smiješnim?
Ono sto nisu imali stari dobri filmovi i glumačka elita, a što imaju današnji "pokušaji filmova" i glumačke nule kao što su Ben Affleck ili Catherine Zeta-Jones je marketing! Marketing je taj koji diktira pravila i postavlja norme. Koliko sam samo puta otiša u kino jer sam vidio dobru reklamu za film, a izašao krajnje razočaran. A koliko sam samo puta u videoteci uzeo neki anonimni film za koji nikad nisam čuo, a onda ga pregledao i po nekoliko puta...
Ne smijem ni da pomislim šta će biti sutra i šta će moja djeca gledati. Tvornica smeća "Hollywood" radi punom parom i sve veća bijeda iz nje izlazi zarađujući sve više novca.
Ne preostaje nam ništa drugo nego da ne nadamo jednom dobrom meteoru, ako ne zbog nas onda bar zbog generacija koje dolaze. ;)

- 21:08 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Dio interneta (iznad Sarajeva) za ispoljavanja vlastitih frustracija..

Free Counters

Linkovi

G-mail svoj ima...heeej...

sarajevski@gmail.com
(Thanks Leeloo)