sarajevski

02.01.2005., nedjelja

Kada dernek utihne... (ukratko)

E ovo je bio jedan dooobar dernek...dooobar! Dobro društvo, dobra muzika, dobra hrana, dobro piće...žene ne baš po mom ukusu(uglavnom zauzete :)) ), ali šta da se radi.. Zajebancija na nivou i to uglavnom sa ljudima koje prvi put vidim...ma extra! Da li ima iko od vas ko zna kako dobro zvuči "Supermen" uz harmoniku i gitaru?
Kad se sve sabere, dernek je ispunio očekivanja, iako baš i nisam neki fan novogodišnjih proslava. Što bi rek'o moj prijatelj nakon što smo se svi probudili jutro poslije:
"I šta sad? Evo prvi je januar...isto je k'o i juče. Mi slavili baš ko da će nam danas neko dati po 1000 eura..." Tako to nekako i ja vidim...
Ono što je najbitnije u cijeloj ovoj novogodišnjoj situaciji je da sam ja dobio paket čokoladnih bananica (49 komada) i da sada planski kvarim stomak kombinacijom: Čips-čokoladne bananice-ruska salata-čips-čokoladne bananice-rusaka salata-čips... rizikujući da dobijem višak kilograma i da formiram "bojler" iako se još nisam oženio :))

LJUDI SRETNA VAM NOVA GODINA!!! ŽELIM VAM PUNO ZDRAVLJA, SREĆE, LJUBAVI, SEXA I PARA. NEKA VAM SE ŽELJE ISPUNE I SNOVI OSTVARE...
- 15:36 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Dio interneta (iznad Sarajeva) za ispoljavanja vlastitih frustracija..

Free Counters

Linkovi

G-mail svoj ima...heeej...

sarajevski@gmail.com
(Thanks Leeloo)