Sarin mali kutak

utorak, 01.03.2011.

Tridestsedmogodisnja Senka

Izvinite, dali imate kakvih fantazija, možda nekih doživljaja ili imate neke snove o spankingu, kazna po turu?
-Imam neobične snove :)) Ovako sanjam uvijek: Zvonce na vratima se čuje, prilazim i otvzrzm vrata. Jeda stranac stoji i pita dali imam šta za jesti , gladan je. Sama sam doma muž mi je na poslu i nepustam strance u nutra. U njegovoj ruci se pojavi siba i reče mi: Gospodjo već ste napravili grešku kad ste mi vrata otvorili, zar ne? Dda, uu ppravu ste, ppogrijesila sam. Hoćete me pustiti u nutra? Dda, hhocu, udjite. Gospodjo kako se zovete? Sara. Ovako Saro lijepa: sad idite u kupatilo i lijepo se istusirajte i vratite se u kuhinju skroz goli, tamo ću vas čekati i kaznit ću vas sa ovom lijepom sibom po vašoj lijepoj i čistom guzici. Otišla sam i nabrzinu sam se istusirala posebno guzicu i izmedju nogu, nisam zeljela da tamo budem prljava ili da bi možda smrdila. Mmm Saro, vidi ti nje, gola ko od majke rodjena. Sad pridji stolu i preko stola se fino naguzi. Taako Saro, sad pruzi ruke da ih svezem ma drugoj strani stola. Taako, sad imam slobodu da ti radim sto pozelim. Mmm, lijepa ova guzica, mmm i cista je i nimalo ne smrdi, to volim. Waauu, koja prelihepa pizda i na skroz obrijana. Moram malo da osjetim ove lijepe stidne usnice koje lijepo rastu i razdvajaju se. Uuh, koja predivna pizda, ovo moram dobro jebat. Nee, to mi nesmite raditi, dogovorili smo se sa ćete me samo kazniti, ja sam udana i ne želim biti nevjerna i nesmijete me jebavati. Haha, vidi ti lijepe Sare, pa ti nisi bas u situaciji da burza. Ja ću te sad dobro jebati i ostavit ću te svezanu pa muž kad dođe neka te on dobro kazni i imat će dobar razlog. Uuu Saro, kako dobru picku imaš i kako je lijepo prodirati u nju. Uuuh, nekoliko brzih poteza pa onda mirovati u tvojoj lijepoj pizdi sa ciravim kurcem, mmm, sto volim osjetiti vibraciju klitorisa i mišića tvoje pizde. Pa opet nekoliko brzi pokreta, nabijanja i opet čitavom kurcem mirovanje par minuta. Da Saro, ne stidi se samo ti glasno stenji i nemoj misliti da ćeš spriječiti orgazme koje ti ja planiram prirediti.mm Saro, mjesaj mjesaj volim kad mjesas. Nekoliko brzih nabijanja i opet mirovanje i onda ima da ti vulkan proradi Saro. Taako Sarp, samo napravi poplavu ispod nogu. Uuuu, jako smo se izmorili i nasvrsavali, valja ići sada. Sad ću ti sibom jednu super grucu dati. Swiisch. Aaaajj! Taako, ostavit ću sibu pistrani da muž vidi. Idem sad i pritvorit ću vrata nebrini Saro. Bog Saro i hvala na dobroj jebacini. Ne vrijedi ti neću te odvezati.
Proslo jedno pola sata, zvonce na vratima zvoni nekoliko puta. Kad muški glas se čuje: Imali koga! Gazdee! Gospodjo! Vvi skroz goli i preko stola se naguzili, kako lijepu guzicu imate. Jedna masnica isto? I siba nedaleko od vas? Bog postat nepitajte nista uzmite sibu kaznite me i poslije me odvezite da me muž vakvu nezatece. Ee Saro Saro, neće to tako ići. Kad mi se ovako lijepa u gola pizda nudi nezelim moj kurac razocarati. Na brzinu ću te izjebati i ostaviti a muž neka te jaznjava jer će imati razloga. Izvini Saro brzo ću ti ga nabijati a ti vristi. Samo ti Saro mjesaj i vristi to me samo vise pali i brže ti ga onda nabijam. Uuuhh. Vooolim Saro tvoje vruće vulkane. Aaaa, sad ću te naspricati preko ledja i ove lijepe guzice. Uuuuhh, koja dobra jebacina, hvala Saro sto se me docekala tako lijepo. A sad ću ti udariti jednu vrucu sa sibom preko ove lijepe guzice i madnica pored ove da bude veca. SWISSCh! Aaaaaajjjjuuuu! Ostavit ću sibu postrani i idem i nevrijedi ti neću te odvezati. Bog Saro!
Jadna ja muž će doći za otprilike sat vremena a ja skroz gola svezana preko stola, izjebana dva puta, puna sperme po ledjima i guzici koja se duši i kori, osjecam kako me peku i bole masnice na guzici. Jako se znojim od straha kako će muž ovo sve primiti, ubit će me na smrt, jadna ja mozda neću mhesecima moći sjediti. Srce kuća sve jače za svaku minutu sto prodje. Stres sam se kad se zvonce na vratima oglasilo. Kad sam čula da je Darko ušao odmah sam počela jadikovati. Darko moj tako sam te pozelila, sama sam se svezala sibu sam priredila kazni me i jebi me kako got želiš! Swisch jesi li šta presutila swisch! Aaj, nisam Darko ni Swisch! Aajj, istina jje ssve Ddar Swisch! Aaaaauu, ookkej, jedan stranac je usao i sulovao me Swisch! Aaaauuu, nnije me silovao, prevario je me rekao je da će me samo kazniti Swisch! Aaaajjjooj jebavao je me koliko je želio Swisch aaaajjjjoojjj ppizda me nnije slusala svrsavala sam Swisch! Aaaauuuujjjoooj kad je se zadovoljio osinio je me po guzici i otisao Swisch! Jelu to bilo sve Saro Swisch! Dda da to je s Swisch Swisch! Aaaaaooooooj došao je pistar kadnije Swisch! Uuuuuuuu pistar je me bezo nabijao jer mu se zurilo Swisch! Aaaaajjj uuu svrsavala sam i vristala dok me nabijao Swisch! Aaaaauuuuuhh kad se zadovoljio osinio me i otisao Swisch jeli to sve Saro Swisch! Dda da to je s Swisch Swisch! Aaaauuuujjjjooooojjj izvini zaboravila sam reci da je mi pistar svrsavao po ledjima i guzici smek smr Swisch Swisch Swisch aaaaauuuuu majko moja uuuuuu! I probudim se. :))
-Uu, ovo je super dobra priča, hvala vam puno i idem da napusem ovaj tvoj fantastični san.

- 09:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2011 (3)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (5)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (2)
Svibanj 2010 (13)
Travanj 2010 (6)
Ožujak 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Lijepa Sara

Linkovi