Sarin mali kutak

subota, 01.05.2010.

Nezaboravni Dozivljaj

Imala sam 15 godina, bilo je proljece, polovica svibnja. Bila je jedna skolska kolegica, Manda se zvala. Nismo se nikako podnosile, jer smo bile zaljubljene u istog decka. Jedne subote bila sam sama doma, roditelji su otisli preko vikenda kod bake i dijeda. Manda je znala da sam sama, dosla je sa svojim bratim Tomom. Kucali su na vrata, otvorila sam i neugodno sam reagovala.
-S- Mando, sta trazis ti kod mene? Ti znas da nisi dobro dosla i molim te da se izgubis i ti i tvoj brat.
-M- Saro ti si jako drska i pripazi kako se ponasas.
-S- Sta hoces glupaco jedna, izgubi se!
-M- Stopp! Prije nego mi zalupis vrata ispred nosa, zelim da ti nesto pokazem, i budi sigurna da ces onda biti manja od makova zrna, a poslije cemo viditi ko je glupaca.
-S- Pokazi sta imas pokazati, i poslije se izg.... aaa, jadna sam ti ja majko moja.
-M- He he, nisi jos jadna, ali ces biti. I dali nas planiras pustiti unutra ili cemo ovde raspraviti?
-S- Nnaravno dda vvas zzelim ppustiti u nnutra, dobro dosli, udjite, udjite.
-M- Vvidis kako ti zznas biti ljljubazna, i jeli ja to vidim strah na tebi Saro draga?
-S- Mmolim te Mando, nemoj to nikome pokazati.
-M- Saro, sad kad si nam fino dala dobrodoslicu, sad nam fino odgovori dali bi karijera nasega nastavnika prezivila kad bi se saznalo za ovaj film u mome moibitelu? I kako bi se tvoj tata osjecao kad bi saznao kako njegova petnaestogodisnja voljena kcerka njegovom najboljem prijatelju pusi kurac, a taj prijatelj je kcerkin nastavnik i tata joj moze biti po godinama.
-S- Mmolim te Mando, nemoj nikome to pokazati ni reci, pristajem na sve sto zelis, samo reci.
-M- Evo ti papir i olovka i pisat ces pismo Marinku ovako:

- Marinko, ne mogu ti gledato u oci i zato ti pisem ovo pismo. Ja te nisam nikada voljela niti sam bila zaljubljena u tebe. Ti znas da ja nepodnosim Mandu. Ona te puno voli i ja sam samo njoj htjela nauditi i zato sam glumila da te volim. Ti nisi moj tip i kurac ti je mali. Nadam se da ces mi oprostiti jer to je za tvoje dobro, lakse ces me prestati voljeti. Puno te pozdravlja Sara i zeli ti sve najbolje.

-S- aali, njegov kurac nije mali.
-M- Znam Saro, ali je bolje tako sto si napisala. A sada ima jos jedna stvar. Sad nas fino i ponizno zamoli da te kaznimo sa tankom sibom po goloj guzici kao jednu malu zlocastu i neposlusnu curicu.
-S- Mirna, molim vas, kaznite me sa tankom sibom po mojon golon i zlocaston guzici, zaluzila sam kaznu.
-M- Fino ti nama prije objasni sta si napravila, da si zasluzila sibu po goloj guzici?
-S- Pusila sam kurac nastavniku, a imam samo 15 godina, za malodobnu dijecu je skola a ne pusenje kurca. Molim vas kaznite me po mojoj zlocastoj guzici.
-M- OK Saro, imas 20 minuta da napolju uberes dvije tanke sibe i u kuhinji ih fino uredi i sama se pripremi kad dodjemo za 20 minuta, ima da budes spremna i ti i sibe.

- Poslusno sam uzela mali nozic, jaknu i cipele sam uzela na sebe, otisla sam napolje. Dok sam isla noge su mi drhtale i misli su mi prolazile kroz glavu. Srce mi je jako kucalo, sve znojnija sam postajala, u koljenima sam podrhtavala od straha i neugodnosti. Strasno sam se bojala sibe, jer nikada nisam bila kaznjena po goloj guzici, i tako biti ponizena, podrhtavam citavim tijelom od pomisli. Sama pomisao sta ako skroz moradnem biti gola i bez gacica, strah me sve veci osvaja. Kako cu od sramote i stida prezivjeti kad vide da sam na skroz obrijana izmedju nogu. Nadam se da cu moci zadrzati makar gacice na sebi. Ubrala sam dvije sibe i drhtavim koracima sam se vracala. Sve vise sam se znojila, srce sve jace kucalo, a klitoris mi poceo da raste i postajala sam sve vlaznija izmedju nogu. Usla sam u kuhinju i imala sam samo 5 minuta da sibe uredim. Drhtavim rukama sam uredjivaka sibe i sve vise se bojala sta ako budem morala biti bez gacica, nije mi vise bilo samo neugodno sto mi je pizda na skroz bila obrijana, nego sam se bojala da sam jako znojna i da mi je guzica jako prljava i da smrdi i jako sam uzbudjena i male usnice su mi strasno nabrekle i vec se razdvojile, pomalo sam pocela curiti. Skamenila sam se kad sam cula da prilaze kuhinji.

-M- Gdije je nasa Sara? Vidi, vidi, sibe je predivno uredila i vec se nasa Sara uznojila. Skini majicu, poolaako, taako, fiino. Sad skini te grudnjake, fiino i poolaako. Lijepo je te gledati tako poslusnu i moram priznat da imes predivne sise, jelde Tomo, da nasa Sara ima super sise?
-T- svidjaju mi se jako, ali najvise me privlace njene krupne i nabrekle bradavice. Mando, privedi Saru za stol i preko stola da se nagne ti s drge strane joj drzi ruke, ee, taako, bas fino. E, sad ce mo otkopcati suknju, taako, fiino, suknja je na podu, diivno. waauu, Sarine tangice su tako mokre da joj se sve vidi, ali svejedno ce mo skiniti njene mokre gacice.
-S- Neee! Neee! Ne diraj mi gacice!
- Swisch, Swisch, Swisch.
-T- Zacepi pizdu i ocekujem totalnu pokornost.
- Swisch, Swisch, Swisch.
-T- He he, ne vrijedi ti stiskat noge, gacice ce biti daleko ispod guzice i nemam nista protiv da ti ostanu iznad koljena, he he bas sexi izgleda tako. Swisch
-M- i Sarice, sta kazes, tko je glupaca?
Swisch, Swisch.
-S- Aaaj, smrc, jja ssam glupaca, aaaajj, oooo kaako boooli.
-M- Sad ce te Tomo isibati koliko on bude zelio, i poslije se pazi da ti guzica ili pizda budu prljave ili nedaj Boze da bude sta smrdilo, onda ces i od mene nastradati, jeli ti jasno? Swisch, Swisch.
-S- Aaaj, oooo, to booli. Aaahh, jadna sam majko moja. Aaaj, molim te Tomo, ooo, nee moogu vise. Uuuu, smrc, smrc, moo lim te Tomo, guzica mi je strasno zatrnila. Aaaajjj, smrc, smrc, uuuu, moolim te dradi Tomo, aaaahh, smrc, jadna sam majko moja. Uuuu, nee moj vise moolim te, otpast ce mi guzica, molim te Tomo dragi aaaajj, oooohh, jadna Sam ja, Mando, molim te, nemogu vise. Aaaajj, smrc, smrc, uuuu, oooo, hvala vam puno sto ste me kaznili, budite sigurni da mi vise nece pasti na pamet da pusim i ciji kurac. Uuuuu, sto mi trni i pecka citava guzica.
-M- Sad ces ti Saro draga napraviti kavu nama i ne mici se od sporeta dok kava ne bude gotova i nema se oblaciti, zelimo da te gledamo i treba ti da bude neugodno. Snalazi se kako znas, znamo da ti je malo tijesno, mozda smo preblizu, ali sta se moze, sto se mora to nije ni tesko.

- Jako sam znojna, onako uplakana nisam ni vidila dobro. Drhtavim rukama uzela sam ibrik, nasula vodu i prisla sporetu, jedvo je bilo mjesta izmedju sporeta i Mande i Tome. Jako mi je neugodno jer ih stalno dodirujem guzicom. Poskocim svaki put kad me netko od njih osamari po guzici koja me stalno peckala, bolila i jos uvijek trnila. Strasno mi je neugodno slusati ih kako diskutuju o meni, o mojoj guzici kako je super sarena, kako se masnice super lijepo vide. Htjela sam umrijeti kad Tomo prepricava za vrijeme kaznjavanja kako sam nabrekla jako, kaku su mi bile stidne usnice jako razdvojene, kako je vidio da mi je cesto klitoris izlazio vani. Bilo mi je neugodno kad je govorio kako sam svrsavala i kako je pod bio brzo mokar i kako nije mogao sprijeciti da sam svrsi on u gace i izvinjavao se sto je imao veliku fleku na hlacama. Salili su se na racun moje pizde kako mi je nabrekla, kako su mi stidne usnice nabrekle i da su jako velike i da vise razdvojene. Dobila sam nekoliko puta po pizdi lagani samar od Tome. Stipali su me za moje krupne i nabrekle bradavice, uvijek sam jauknula i morala moliti da pusti, strasno me taj stisak uzbudjiva, oni su primjetili da sam opet pocela curiti. Kad je kava bila gotova, servirala sam nam kavu. Morala sam stajati izmedju njih dok sam pila kavu. Dok smo pili cesto su me prilicito jako stipali za bradavice ili za stidne usnice. Curila sam sve vise i niz noge mi curilo, postajala sam sve mokrija, par puta su mi klitoris ustinili jer je izlazio vani ponekad, zato sto je postajao sve veci i veci. Noge u koljenima su mi sve vise podrhtavale. Popili smo kavu, objasnili su mi daljnje planove.

-M- Stani Saro, okreni se, guzicu mi okreni, zelim da te detaljno pregledam i cuvaj se dobro ako ti guzica ili pizdu budu prljave ili smrdile. Taako, sad se dobro nagni naprijed i budi uspravna u koljenima, zelim da da ti se vidi citava i guzica i pizda. Taako, ostani tako i budi mirna. Vidim da je pizda josuvijek jako vlazna, znojna i vruca. Drzi se dobro ako mi ruka bude smridila. Hm, malo smrdis, zato ces poslije dobiti 5 vrucih po svojoj vec sarenoj guzici. A sad cemo viditi guzicu, opusti se jer zelim da ti rasirim guzome maximalno, taako. Ee, draga moja Sara, guzica ti je skoro puna smeca od gacica, bit ce 10 vrucih po guzici. A sad da pomirisem moje ruke, bljaak, strasno ti guzica smrdi i da znas zbog smrdljive guzice ces dobiti 15 vrucih po toj smrdljivoj guzici. Sad mi ti Saro reci koliko vrucih ces dobiti sve skupa po svojoj prljavoj i smrdljivoj guzici.
-S- ttrideset vvrucih ccu ddobiti ppo mmojoj pprljavoj ii ssmrdljivoj gguzici.
-M- Sad pridji stolu i naguzi se preko stola. Taako, pruzi svoje rukice Tomi da ih drzi. Fiino, poslije svake sibe reci ces koji je broj, samo stenjat, smrcat i jaukat imas pravo. Gledat ces Tomu u oci stalno, i pokorno ces mu odgovarati na pitanja ako ti koje postavi. Jeli ti jasno sve sada Saro? Ako je, omda ces me ponizno i lijepo zamoliti za batine.
-S- Da Mando, jasno mi je sve. Molim te Mando sad mi daj 30 vrucih po mpjoj prljavoj i smrdljivoj guzici. Ajj 1, aaj 2, uuu 3, aah 4 smrc, aoo 5 smrc.
-T- Jeli ti postala guzica prevruca, aa?
-S- Aajj 6 smrc, dda, da, przi jako i zatrnila. Aauu 6,
-T- Nije pizda jos procurila?
-S- Aaa 7, nisam procurila. Aaa 8 smrc, smrc, uuu 9.
-T- Reci ces mi odmah kad procuris?
-S- Auu 10, da hhocu. Aaaoo 11 smrc, uuuaa 12 smrc, aaaajj 13 smrc, ppocela sam curiti. Aaaaj 14 smrc, uuu 15 smrc.
-T- Sad ti dobro dodju batine kad svrsavas?
-S- Aaa 16 da, aaahh 17, uuuu 18, ooo da, ddobro mi dodju batine sada 19, aaahh 20.
-T- Sad bi sigurno zelila kurac u vrelu pizdu Ali ga nisi zasluzila?
-S- Aauuu 21 da, da, tako Sam zeljna kurca u moju vulkansku pizdu Ali ga nisam zasluzila. Aah 22,
-T- Pocimas da ubrzavas ritan sa guzicom?
-S- aaaauuu 23, jadna sam majko moja, nemogu vise, poludit cu. Aaaaajjjj 24 smrc.
-T- Sta, pizda ti se ispraznila a po guzici je postalo meizdrzljivo?
-S- Aaaauuuu 25 smrc, dda, da, nemogu vise, jadna sam ja majko moja smrc. Aaaajjjj 26,
-T- Pitaj me jesam li svrsio u gace.
-S- Aaaaaoooo 27 smrc, Tomo, jesi li svrsio u gace? Aaaauuuu 28.
-T- Jesam i sad obecaj da ces mi oprati poslije gace.
-S- Aaaauuu 29, obecajem ti Tomo ja cu ti oprati tvoje gace poslije aaaaajjjjj 30 smrc, uuuuu, ooooo, konacno. Mando i Tomo hvala vam puno i obecajem necu se vise kurvati sa nastavnikom.
-T- Saro, dali bi me htjela istusirati, kurac mi je jako prljav?
-S- Da Tomo, ja te zelim istusirati i kurac ti zelim oprati.
-T- Ok Saro, idemo u kupatilo, taako, pomozi mi da skinem hlace i ove pune sperme gace. Saro, ti si dobra, sad smo jednako goli obodvoje. Imas jako njezne ruke i volim kad me diras po kurcu i oko njega dok me tusiras, i drago mi je da ti nesmeta sto mi je kurac tako krut i velik. Sad kad sam lijep i cist, mozes me slobodno ako zeliz zamoliti da pristanem da mi pokazes kako si pusila nastavniku.
-S- Tomo, molim te dozvoli mi da ti pokazem kako sam nastavniku pusila kurac.
-T- Da Saro, bilo bi mi zadovoljsto da mi pokazes kako si pusila kurac nastavniku. Saro, ti to predivno radis i strasno uzivam kad mi je moj debeli i veliku kurac u tvojim ustima. Mmmm, super si uuuu, mmm , hvala ti Saro sto ti nesmeta sto ti svrsavam u usta. Mmmm, predivno mi je kad gutas moju spermu dok ti usta punim. Ooo, predivna si Saro. Ako sad mozda zelis da dobijes moj debeli i veliki kurac u svoju sigurno vec vrelu i vlaznu pizdu, slobodno me zamoli za to.
-S- Molim te Tomo jebi me sa svojim debelim, velikim i predivnim kurcem u moju vrelu, vlaznu i nabreklu pizdu.
-T- Waau Saro, mmm, kako si predivno vlazna i tvoja pizda je ko stvorena za moj veliki i debeli kurac. Strasno obozavam da osjetim svaki pokret tvog klitorisa, i volim kad ti moze citavi moj kurac stati u tvoju predivnu i vlaznu pizdu. Volim kad osjetim dno tvoje pizde i volim da osjetim svaki pokret tvoga klitorisa i volim kad moj veliki kurac postane tako velik i nabrekao u tvojoj pizdi i kad neda puno sanse tvom klitorisu.
Volim da te ovako s guza jebem i da ti gledam tvoju lijepu i sarenu guzicu. mmm, Saro, mozes slobodno da me upitas dali zelim da ti se obratim svaki put kad pozelim da jebem.
-S- Tomo, dali bi zelio da mene jebes u moju picku svaki put kad pozelis da jebes? Moja pizda i sve moje je tvoje vlasnistvo.
-T- Uuu,kako si me sada napalila, kurac mi je ko nikad prije velik, uuu,kako mi jelijepo biti u tvojoj (mojoj) pizdi.
Saro, sad te ja prosim i pitam dali zzelis da se udas za mene kad zavrsimo fakultet i dali pristajes da budes moja zarucnica do tada?
-S- Dda Tomo, sa zadoboljstvom pristajem da budem tvoja zarucnica i pristajem da se udam za tebe i vec te neizmjerno volim Tomo.

- I tako je zavrsio moj najuzbudljiviji dan u mome zivotu.
Tomo je uzeo moje ciste tangice jer su njegove gace ostale kod mene da se suse. Prvu noc poslije tog dana nisam ni oka sklopila, stalno mi se film vrtio ispred ociju sve sto se desavalo toga dana.bila sam gola citavu noc i stalno se dirala lagano po mojoj sarenoj guzici i jedna stidna usnica me bolila i natekla je jer su me vrhom sibe osinili preko pizde, ono kad sam se vrtila previse valjda onda sam dobila sibu po pizdi isto, ali tada nisam nista primjetila, nego sam primjetila poslije kad su otisli da mi je stidna usnica natekla i da boli.

- 18:06 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2011 (3)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (5)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (5)
Veljača 2011 (1)
Prosinac 2010 (2)
Svibanj 2010 (13)
Travanj 2010 (6)
Ožujak 2010 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Lijepa Sara

Linkovi