nedjelja, 14.12.2014.

Mirisni bor

Još prošle godine dok smo se smrzavali u Strasbourgu, pomislila sam da bi se sve dekorativne elemente na poklon paketima i božićne ukrase trebalo raditi od domaćih sapuna jer se kasnije to vrlo lako iskoristi. :-)
I tako sam odlučila svu ambalažu i ukrase raditi od što je moguće iskoristivijih oliti recikliranju sklonijih materijala. Tako sam dobila još dobrih ideja za osjećat se korisno u zajednici, a najbolje je što guštam u tome. Moji prijatelji i rodbina sada vješaju mirisne sapune po kući, koje će nadam se, iskoristiti u slijedećoj godini. Mirisni bor je potpuno fensi a osviještena ideja, zar ne?
Također, pošto je ovo post i o recikliranju, fora mi je da prepišem i par citata sa beauty blogova o mojim poklonima. Reciklirati se ne trebaju samo stvari, već i ideje i tekstovi. A volim osjetiti i doživljaj onoga tko moj poklon dobiva. Tako je to kod handmade proizvoda, dupli osjećaj zadovoljstva -dok radiš, i kad ga osoba otvara.



Ova kartonska ambalaža je napravljena od recikliranog materijala i u potpunosti je DES-ov proizvod.
http://www.des.hr/index.php/proizvodnja/kartonaza.html. DESov grafički pogon je specifičan po tome što svih 43 radnika, (osim rukovoditelja i voditelja proizvodnje) čine osobe s invaliditetom i to s najtežim oblicima. Većina osoba s invaliditetom radi na doradnim (ljepljenje, savijanje, sortiranje, slaganje,..) i poslovima pakiranja čime ih čine dijelom svijeta proizvodnje i rada.
Ovaj paket sa naša tri sapuna po izboru košta 67 Kn.


Make up and stuff by Tamelie: "Sapunerija Rustika is coming to town!
Nastavljam dalje u revijalnom tonu potencijalnih božićnih poklona kojima ćete darivati sami sebe ili druge. Takvo je razdoblje, svi smo u žurbi i ima nas na sto strana pa oni koji eventualno ne znaju što kupiti nekome tko voli uživati u mirisima, kupanju, voli prirodne i ekološke proizvode ili voli previše kupovne i sintetičke, a vi ga želite odvesti na pravi put brige o okolišu... Dakle, no worries! Imam ideju za vas! Sutra krećem u korištenje ova tri super sapuna. Svaki će imati svoju svrhu.Preporučam kupanje u prirodnim sapunima svima koji to nisu probali, kao što i preporučam kupovinu kod Sapunerije Rustika radi njihovih kvalitetnih proizvoda, brzine dostave i komunikacije s kupcima "

Muška strana ljepote: "Danas su mi javili kako je jučer stigao neki paket na moje ime, a da su mi zaboravili reći. I tako sam otišao pogledati o kakvom se paketu radi. Žuta koverta iz Splita...otvaranje koverte kada ono paketić uređen u božićnom duhu i s malom sapunastom zvijezdom. Unutar paketa bogatstvo raznih mirisa koji izlaze iz svih 3 sapuna (Perfect Day, Wild Jungle i Honey). Imao sam prilike isprobati Honey sapun pa vas sve pozivam na ponovno čitanje recenzije: http://subrino.blogspot.com/2014/06/sapunerija-rustika-preporuka-recenzija.html"
Moja kolegica mi kaže da svi mi koji radimo domaće sapune trebamo biti ponosni što smo doprinjeli smanjivanju brda otpadaka bočica za kupke i šampone.
Ovaj papir je sve što ostane iza mojih sapuna. A ako reciklirate, niti to!
Mama i tata, zaboravite moje diplome, evo papira za ponos!

Ove zvjezdice su napravljene po recepturi sapuna "Perfect day", dakle mirišu eteričnim uljima kadulje i naranče.
5 komada ovih zvjezdica-ukrasa iznosi 20 Kn.

Oznake: dar, poklon, Božić, sapun

- 19:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>