zlatna

14.10.2010., četvrtak

Glembaj.........


Ja ulazim...i mamim ti osmijeh..
Zadovoljstva,,,
Sjedimo...tik jedno uz drugo..
Ti voliš kavu sa šlagom...
Ustvari sve slatko....
Ja pijekm kapućino...tek toliko da se pije...
Toplo je....
I u srcu...
što god da kažeš...ja slušam..
A ti znaš da ja volim slušati....
A ti znaš zato što te razumijem....
Ti znaš da ja mrzim laži.....
Al znam da tevolim...
Pa ti praštam...
Ti kažeš Ti si meni više od prijatelja....
Šutim.....jel znam....da znaš....da ja to znam...
Držiš mi mantil...dok ga oblačim....
Gledaš me....radije bih ga skinuo,,,
Gledaš me....i grliš...
A to...govori više od svih riječi...i radnji...
Danas je bio takav dan....
S tobom....
Sutra je novi dan....što nosi...
Što god....danas sam ti Bože zahvalna za ovaj....

P.S. VOLIM te...

12.10.2010., utorak

Biser...samo za SRCE...



Kažu ako ti se onaj koga voliš vrati....VOLI te,,

A ti skroz se vraćaš.....
I netrebam više dokaz...
I ne tražim više dokaz...
Jer ja sam ostala ista..
A ti koji se uvijek vraćaš....
Sigurno se zapitaš u noćima tamnim i jutrima maglovitim,,,
Ja odgovor znam....
jer samo se jedno biće iskreno voli...
ma gdje god da odeš,s koim god da noć provedeš...
Ti ko kriivac...ti kao lutalica...dolaziš..
Opet....
Opet....
samo sat nikako nemožemo vratiti...ni ti ni ja....
Al ne brini uvijek čemo imati 1982...i grad na Dunavu..
Uvijek ćemo imati ONO....što malo njih imalo je ..
Koliko god ovo bilo sada....isprazno...
Ti voliš mene i ja volim TEBE....
Ti i ja znamo......ostalo nije važno..
I znaš ,najviše volim kad kažeš...
Ti možeš sve ,TI smiješ sve...


P.S. Volim te

Za srce(onog s komentarom...ma tko god bio...igra riječi...mašte..svega...pa ti sad igraj....pusa)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.