¤ Sanšajn ¤ - Blog.hr

¤ Sanšajn ¤

petak, 26.01.2007.

¤ StraWbeRry liPS ¤





Image Hosted by ImageShack.us



Neke stvari uopće ne planiraš a one se tako kao iz čista mira poslože onako kako ti želiš. Baš onako po tvom ukusu. Od čokolade naravno.
Ili jagode sa šlagom.
I onda sjedneš i razmišljaš kako sve može tako savršeno ispasti.








Idem u Zagreb. U petak. Za sedam dana. Na koncert. Laibach.
I tako sam jebeno euforična. Zbog koncerta.
I ljudi naravno. I zbog jednog upoznavanja
*dunjo* skvič
A da bi sve ispalo kako treba moja draga
*dora*
se nalazi u isto vrijeme kad i ja u zagrebu tako da neće proći godinu dana od našeg
zadnjeg susreta, već samo pola. Godine naravno. Tu će i biti raznih izljeva emocija i požuda prema svima ostalima, mojim predragim
seksualnim drugaricama *.* Tamaru hoću upoznati, napokon.
Više od ičeg mrzim, ali mrzim biti po dva i pol dana u zagrebu jer nikad, ali nikad ne obavim sve kako treba koliko god se trudila i planirala nikad
se ne vidim sa svima dovoljno, stoga sam odlučila da vas podijelim na dvije strane i sa svima po malo.
Naravno, preživljavam kod grrrr
*djevojke* s kojom ću i na koncert. Hvala darlin'
ili kod supertete.
to ću još vidjeti. Draga majkaa želi zvati prijateljicinu majku da joj priopći ako bude ikakvih problema sa njezinim djetetom da me slobodno
može izbaciti na ulicu.

*sramota me*
Osim svega, želim vas zamoliti- (sad nastupa treptaj okicama i smješak koji bi svakog oborio s nogu *.*) da mi se nekako
pokušate prilagoditi u rasporedu viđanja jerbo svaki puta nastane zbrka i strka. A to ne želim jer se idem odmoriti, maknuti odavde, naplesati,
izgrliti, ispipati i ostaviti svoje sline na kenny-nom jastuku tokom noći. Hvala.


Koliko sam vidjela tu po internetu i raspitala se, ova godina će biti superdobraprepunakoncerata. Mislim da
ću bankrotirati od odlazaka u Zagreb i plaćanja ulaznica. Ali i to je za ljude.
Sigurno nisam prva koja će bankrotirati. Isplati se.
Za Fastidiose je zainteresirano previše ljudi koje znam tako da će to biti prejebeno. *kent vejt*
Za Murphyse isto. I Buzzcockse.
I Bože pošalji mi nekih 1000 kuna. Hvala.
*.*




Nikad nisam voljela neodgovorne, nesposobne i bezvoljne ljude.
... a opet si razmišljam koliko je takvih ljudi koji me okružuju.
I ne razmišljam o tome kad u njih gledam. Iako, nekad se osjećaš iskorišteno dok pokušavaš pomoći i imaš uvijek tu neku otvorenu stranu sebe koja je
spremna na novi udarac.
Ali šta kad se postavim u situaciju da sama sebi postavim pitanje dal sam ja jedna od takve tri osobe.
I sjetim se kako se teško vežem za nekoga, da, mušku osobu pogotovo. I nedajem ljudima priliku. Koliko ju god
oni zaslužili kočim se pred tim i postajem neodgovorna i hladna. Mislim na veze.

Tu si postavljam pitanje kukavičluka.

Ako si jednom povrijeđan i ne možeš si pomoći da ti se opet tako šta dogodi...jesi kukavica? I malo neodgovorno
dijete koje ignorira drugu stranu zbog sebe same?
A tako mi bude žao kad shvatim da ponekad ne mogu funkcionirati kao i drugi.
Jesam sretna što sam upoznala davno tu osobu ili mrzim samu sebe što sam si dopustila da me povrijede?
... možda neki od nas nisu trenutno spremni na takav korak i vezanja dugoročno za nekoga.
Ali ne, nikako nisam razočarana u trenutnom razmišljanju jer smatram da se stvari i situacije s vremenom poprave i domine se poslože.
Tako i moj i vaš život.

Sad ću se igrati. Imam sedamnaest iako ne zadugo :) i živim svoj život.






They'll tell you now you're old enough
You should settle down
They'll take away your dignity
So you'll always face the ground
Stand strong stand proud Chant your feelings loud
Stand strong stand proud Don't accept the crowd
Stand strong stand proud We'll rise and they shall fall
Stand strong stand proud One day we'll show them all
They'll offer an alternative
Promises that never end
But is it what you really want?
Their smiles are all pretence
They think they'll get you on the cheap
But who are they to tell?
It's time for you to up your price
You've only got yourself
They'll say that all you lived for
Has deserted you and died
Within you it will always live
Your source of strength and pride.



- 17:42 - Komentari (38) - Isprintaj - #