FRENDOVI

Martina L.-najbolja frendica yes
Kristina(Kika)-najbolja frendica,isla z menom na gitaru pjeva
Jelena-frendica kiss
Tomo-najbolji frend z Druzbinca belj
Joco-najbolji frend z Druzbinca sretan
Mateja Ž-frendica z Druzbinca kiss
Deni-frend z Druzbinca yes
Veky-frend z Druzbinca sretan
Ivana-frendica z Druzbinca mah
Gaby-frendica z razreda wink
Dunja-najbolja frendica jos iz djetinjstva thumbup
Igor(Peggy)-osoba na koju se uvijek mogu osloniti,carthumbup

malena

MALENA,NOCAS SRUSIO SE SVIJET
MALENA,SVE JE TAKO GLUPO BEZ TEBE
SAD KAD JE STVARNO KRAJ
BOZE,SNAGE MI DAJ
SAMO DA PRODE OVA NOC
TAKO PROKLETO SAM CEKAM NOVI DAN
PRVI CETVRTAK BEZ TEBE.

MALENA,ODUVIJEK SI ZNALA TKO SAM JA
MALENA,NE MOGU JA BEZ SVOJIH OBLAKA
SAD SVE SU ISTE KO TI
SVE SE SMIJU KO TI
KAKO SU LIJEPE,SAMO DA ZNAS
SVE ME LJUBE KO TI,SVE MI LAZU KO TI
I SVE SU MOJE,A TAKO SAM SAM

ref.X4
MALENA,KAKO CU BEZ TEBE SUTRA
MALENA,FALIT CE MI S TOBOM JUTRA
IMA DRUGIH,IMA BOLJIH,ALI NEBO ZNA
SAMO TI SI MOJA MALENA.




SAVRSEN DAN

Jos jedan savrsen dan zapoceo tugom
A proljece mi nagovijestilo drugo
Moram strpit se da vidim ti oci,
Ni poljubit me ti neces moci

Vise,nikad vise,kazi
Je li ovo samo san ili jos jedan savrsen dan?

Opijam se danima,trijeznim se nocima,
A u snovima tvoja oka dva
Sjeti se dnevnika,sjeti se pisama
Sto si ih pisala jos dok si me voljela

Ja znam,o znam
Ovo nije samo san,nego jos jedan savrsen dan

Kazi,makar slazi,samo nemoj me pustiti i
kreni,ali samnom ostani posljednju noc

Da se moza vratiti vrijeme
I sjecanja sto bez tebe odlaze
Kao i lani,stavim ruzu i svijecu
Zapalim sto ne gasi se
Da te mogu barem vidjeti opet
I sjecanja da se ponovno povrate
Ne budi vani,podi samnom da
Svijecu zapalim sto ne gasi se
Ili kraj tebe.









Sanjam da ti cujem glas
A sve je nocas protiv nas
Sanjam pjesak,valove
Vrisnem,stanem,ljubim te
Sanjam,gledas mi u dlan
I kazes ovdje pripadam
Kroz smijeh te ljubim nocima
Sa zvijezdama u ocima.

Al¨probude me koraci
I razdvoje nas ljudi zli
O,zabranjena moja ljubavi.

Al¨ volim te u inat ljudima
Jer trebam te ko zrak u grudima
I nedam te zauvijek bit cu tu
Za tebe znaj u dobru i u zlu

Al¨ volim te u inat ljudima
Jer trebam te ko zrak u grudima
I nedam te zauvijek bit cu tu
Za tebe znaj u dobru i u zlu

Al¨ probude me koraci
I razdvoje nas ljudi zli
O,zabranjena moja ljubavi.







CUDNO ZAR NE K O DA SAM NIJEM..
NEMAM HRABROSTI DA KAZEM I DUSU OTVORIM...

MINUTU MI DAJ DA SMISLIM KRAJ...
A DA TO NE BOLI JAKO,DA SE SA SOBOM IZBORIM...

DAVNO SAM DAO OBECANJE BOGU...
DA PROTIV SEBE VISE NE MOGU...

KAZNJEN U DUSI,OVA ME LJUBAV TAKO SUROVO GUSI..

TI NISI ONA KOJU SAM ZAVOLIO,SVE ME ODAJE...
GOMILE LAZI REK O SAM ZATO,SAD TE
OPROSTAJ TRAZIM.
NIKAD TE NISAM DOVOLJNO ZASLUZIO,SADA KASNO JE...

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (4)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

slika: x

brushevi: x

tece kamen,tece posred vena...

PROLAZE LJETA,PROLAZE ZIME
SJECANJA DODU KAD CUJEM TI IME
ZAZELIM PJESME I DERNEKA STARIH I ZNAM
DA ZRELE SU SMOKVE U SRCU MOME
SLATKE KO USNE NA LICU TVOME
KO CRNO VINO PJESMA ME OPIJA

ref.
TECE KAMEN,TECE POSRED VENA
SVE ME BOLI OD TIH USPOMENA
PA ME NESTO U GRUDIMA GUSI
AL GDJE GOD BIO TI SI MI U DUSI

TECE KAMEN,NOSIM GA U KRVI
PRVU LJUBAV I POLJUBAC PRVI
PA ME NESTO U GRUDIMA GUSI
AL GDJE GOD BIO TI SI MI U DUSI

NEMA TOG DANA NEMA TE NOCI
A DA NE SANJAM DA CU TI DOCI
BILA SI MENI PRVA I JEDINA
PUSTI ME NOCAS JER NEMA MI ZORE BEZ NJE
A TI KAVANO,OPI ME,DAT CU TI SVE












OVA NASA LJUBAV BOL NE PRIZNAJE
I KAD BOLI DO KOSTI
NIMALO DA POPUSTI
GDJE DA NADEM VRATA DA SE ZATVORIM
I JEDNU NOC DA PRENOCIM
DA NA TEBE NE MISLIM

PA DA PISMA PISEM SEBI A NE TEBI
DA SAMU SEBE MALO LAZEM
SAMOJ SEBI DRAGA KAZEM

NA POLA VOLIO SI ME NA POLA LJUBIO
AL NIKAD DOVOLJNO I NKAD ISKRENO
DA LI SI SHVATIO SAD KAD SI ME IZGUBIO
DA TAKO MALO JE NAMA TREBALO

OVA NASA LJUBAV KAO PREVARA
I KAD BOLI DO KOSTI NIMALO DA POPUSTI
GDJE DA NADEM VRATA PA DA SE SAKRIJEM
I JEDNU NOC DA PRESPAVAM
A DA TEBE NE SANJAM








POGLEDOM PRATIM CRTU NA ZIDU
KOJU DO SADA VIDJELA NISAM
ONA JE ODUVIJEK TU
SAMO SAM JA BILA SLIJEPA

GLEDAM KROZ PROZOR,PAROVI IDU
LJUDI SE GRLE,DRZE ZA RUKE
AKO JE PRAVA LJUBAV
JE JAVNA I LIJEPA

SAMO SI TI SKRIVAO MENE I PRICAO LAZI
KRIVA SAM JA STO SAM DOPUSTILA,SLOBODNO KAZI

JER JA SAM DAVALA LJUBAV KAO ZRTVU
I IMALA STALNO KRIVE RAZLOGE
ZASTO JOS TRPIM PONIZENJA
TI BI ME NA KRAJU OSTAVIO MRTVU
KO STO OSTAVLJAO SI I DRUGE
NEK TE ODNESE ZORA BIJELA OD MENE

HODAM PO STAKLU,AL ME NE BOLI
JER POSLIJE TEBE SVE MI JE ISTO
JER POSLIJE TEBE
NI BOLI SE VISE NE BOJIM

SRCE JE MOJE PRED BOGOM CISTO
JER JA SAM BILA KO STUP OD SOLI
KRAJ TEBE CUTILA NISAM
DA STVARNO POSTOJIM.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 12.11.2008.

Ovo se zove - dosada...

Evo mene ljudi!Dosla sam s gitare pa mi je dosadno i kao sto pise,ovaj post je nastal iz dosade...yesyesbangja sam vam jako happyyesyesyes makar je to u zadnje vrijeme kod mene nemoguce...!Al evo,i to se dogodilo...!sretansretansretanyesbeljNa gitari mi je bilo super,smijali smo se,zezali a jos smo uspjeli i dosta toga odsvirati...HeheheheheroflroflroflroflJedino mi je zal jer mi na gitaru ne ide vise jedna od najboljih frendica,Kika...crycrycrycryAl cujemo se tak da nije bed...yesyesTrebala mi je danas ta gitara da se malo razveselim jer ovih zanjih par dana sam jako u bedu al sad sam cisto super!yespartybeljbeljbeljSad sam do subote doma(ne idem u skolu al idem u subotu na praksu)pa se budem konacno dobro naspavala sretansretansretansretansretansretansretan jer sam jako umorna!!!zijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevzijevU ovom postu nema pjesme al ocekujte ju u sljedecem...(preumorna sam da ju pisem)A sad idem na spavanje a vi komajte jer budem se potrudila vratiti sve komove!yesyesyes I tnx svima koji su mi komali i nek se neko ne srdi ak nisam slucajno vratila kommm,nisam stigla,nije namjerno!Na kraju pozdravljam Jelenukiss i blogericu Obicna jakissA sad odoh...Kisssam vas sve!kisskisskisskisskisskiss



ł komentiraj (82) ł printaj ł # ł

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.