francesca_johnson

subota, 28.01.2006.

...još toliko toga ima u meni...

Kad razmišljam o nama... znam koliko mnogo smo jedno drugome dali, rekli, pokazali, naučili... a opet... toliko toga je još moglo biti rečeno i proživljeno... i zato će možda biti lakše... iz sebe pustiti sve ono što smo imali... ponovo proživjeti, ponovo pročitati, dotaknuti se starih slika... možda će tada biti lakše... oprostiti si...

...jedna od pjesama koje nikad nije čitao...

Ti koji si kao dim cigarete
da te osjetim a ne vidim,
ti koji poput leptira
uskovitlaš zrak koji dišem,
ti koji se pojaviš iznenada
a isto tako i nestaneš,
ti koji me ostavljaš
u dilemi i mislima
jesmo li "ja" i "ti" ili
smo možda već postali "mi"
ti koji mudrost držiš na dlanu
pokaži mi put u svoj
svijet snova i dozvoli
da budem "žena"


- 21:39 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • jesu li ovo samo snovi...ili sam zaista ponovo oživjela?
    ako su snovi...ne želim se više nikada probuditi

Linkovi