Dnevnik maštanja

subota, 08.07.2006.

Netko uvijek bloka proces disanja..

U svijetu u kojem živim uviđam polako da ne mogu slobodno da dišem.Mnogi mi postavljaju pitanja bez odgovora.Što ja ne smijem uraditi ili učiniti po njima?Možda se ja i ne smijem pitati!Možda trebam pitati njih?!Moš misliti!Uzmimo moje disanje!Dišem preko pluća ili ti dijafragme ili preko trbuha!Sada moram otkriti kako da dišem ili da idealno dišem.To bi bila velika greška,jer ne postoji idealan način disanja.Odluka je na meni,samo na meni!Odlučiti ću se za trbušno disanje tada mogu disati slobodno i neograničeno.Svi mi imamo neke mentalne slabe točke ili stvari koje ne razumijemo kod samih sebe.Svi imamo vlastito viđenje stvarnosti;ja sam svoju promjenila i dovela samo samu sebe do nekih rješenja koja nisu dotada bila vidljiva.Suočila sam se sa nekim svojim izazovima u životu.Zato sada mogu disati slobodno i neograničeno.Ostali neka sami izaberu svoj način disanja.Moj izbor neka ostave na miru jer je on samo moj!
"Gotovo izgleda kao da su oni,koji tek trebaju otkriti ono što je već poznato,osobito osposobljeni za bavljenje onime što je nepoznato".
E.Hoffer

- 16:00 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Priče o sretnoj ljubavi, nesigurnim poslovima, površnim odnosima, sexu i braku

Dragi blogovi