< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

InFo bLoK zujo
Image Hosted by ImageShack.us

Khm, dakle.. ovo je naizgled običan blog običnog izgleda i sadržaja jedne obične gimnazijalke.. ali ako počnete čitat, shvatit ćete da je ovo ustvari blog jednog poremećenog uma koji je 11. gimnazija pojela.Moje cijenjeno ime je Sandra, al ljudi me tak zovu samo kad su ljuti na mene, lol. Dragi prijatelji dadoše mi razne nadimke- mala, Sandrica, kuga, štetočina, ono, ali uglavnom sam Mali plavi dechko iz treće klupe do vrata, zahvaljujući Vijeću majmuna ( NE PITAJTE rofl ). Svijet sam ugledala prije 17 godina, točnije 15.10.1990. ( ako se Slovenija opće može nazvat svijetom smijeh ) i otkad znam za sebe živim u Samoboru. Mučim se u prije spomenutoj 11. gimnaziji, ali opet, s neke bolesne izopačene strane, prirasla mi je srcu i drago mi je kaj se nisam negdje drugdje upisala. Gajim ljubav prema predmetu zvanom kemija, bez nekog posebnog razloga, jednostavno je to ono kaj me zanima.
Znam puno ljudi i puno ljudi zna mene, ali imam samo par dobrih prijatelja bez kojih moj život ne bi imao smisla. To su: moj dragi dečko Zvone, moja djeva Kupres, moja sponzoruša Karlo, vječna družica u pijančevanju Vix, psycho seka Iva, blesava ĆaĆi, morske družice Bella i Nina, glupacha Morana i mlada gospodična Andrea. Gospodo, smatrajte se sretnima jer ste moji najdraži cerek kiss
Slušam sve kaj mi se sviđa. Od Fall Out Boya preko Justina do Thompsona i DJ Tiesta. Pjesme koje se trenutno stalno vrte na mom iPodu su: This ain't a scene, it's an Arms race, oba albuma od Toshea (r.i.p. ) , Here in your arms, vječni Friday night, Don't cry, Poštar lakog sna, Stronger cerek, Good Life cerek , Same girl, Last night, Lovestoned i slično tome. U biti, ja sam music geek. Svaku pjesmu znam, svaku pjesmu imam winkzujo
O televiziji ne moram ni pričat. Obožavam Uvod u anatomiju i Reži me. Serije su shpica cerek A film svih vremena je bespogovorno Teksaški masakar motornom pilom, lol. Al ozbiljno, ona motorka mi je IMBA. rofl
Visim na kompu, točnije na msnu nonstop. Ako me iz nekog čudnog razloga želite kontaktirat, adresa vam je sandryca_black@hotmail.com pa me pitajte ak vas još nekaj zanima.. Šaljem poosu kiss





bLoGeRsKa EkIpA kiss
Andrea cerek
Ante
Apsolutna Relaksacija kiss
Bella
Blog posvećen Ines
Blog 2.b
Bojki&rea
Boris
Diadra
Iva&Matek
Jan
July Morning
K4rl0 kiss
Kupres moja djeva :)
Leon
Lidija
Luca
Max frend :D
Morana
Morrigan
Pek
Pepi
Petra
Purger Koxa
Razredni blog
Tatjana
Tinchica
Tribal
U jebemti koji blog
v4mp1r3









Free Web Site Counter
Free Web Site Counter





Image Hosted by ImageShack.us


DON'T CRY--- GUNS 'N' ROSES


Talk to me softly
There is something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry
I know how you feel inside I've
I've been there before
Somethin is changin' inside you
And don't you know


Don't you cry tonight
I still love you baby
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


Give me a whisper
And give me a sign
Give me a kiss before you
tell me goodbye
Don't you take it so hard now
And please don't take it so bad
I'll still be thinkin' of you
And the times we had...baby


And don't you cry tonight
Don't you cry tonight
Don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry tonight


And please remember that I never lied
And please remember
how I felt inside now honey
You gotta make it your own way
But you'll be alright now sugar
You'll feel better tomorrow
Come the morning light now baby


And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
And don't you cry tonight
There's a heaven above you baby
And don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry tonight
Baby maybe someday
Don't you cry
Don't you ever cry
Don't you cry
Tonight


Image Hosted by ImageShack.us


CHASING CARS—SNOW PATROL

We'll do it all
Everything
On our own

We don't need
Anything
Or anyone

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

I don't quite know
How to say
How I feel

Those three words
Are said too much
They're not enough

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life

Let's waste time
Chasing cars
Around our heads

I need your grace
To remind me
To find my own

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?

Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life

All that I am
All that I ever was
Is here in your perfect eyes, they're all I can see

I don't know where
Confused about how as well
Just know that these things will never change for us at all

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me and just forget the world?


Image Hosted by ImageShack.us


POŠTAR LAKOG SNA – PIPS, CHIPS & VIDEOCLIPS

On je čuvar vremena
Jahač mokrih valova
Kao poštar lakog sna
On u snove dosurfa

Kada oči zaklopiš
Ti se njemu pomoliš
Da ti fura anđele
Srebrne
Kroz sve tvoje močvare
I ružne sne

Sada znaš
Da je fajrunt
Mjesec je
Plavi grejpfrut
Zibam te
K'o malu bebu
Samo tebi svira band
Na nebu

Samo klekni ti na pod
Ljubi zemlju gledaj svod
Jer svakom da ko zasluži
Da ti ništa ne fali

Ja sam vlasnik cirkusa
U kojem sjedim samo ja
I samo katkad mahnem mu
Iz šatora
Da mi snove pokrpa
Taj poštar lakog sna


Image Hosted by ImageShack.us


HERE IN YOUR ARMS-- HELLOGOODBYE

I like,
Where we are,
When we drive,
In your car.
I like,
Where we are,
Here.

Cause our lips,
Can touch.
And our cheeks,
Can brush.
Our lips can touch,
Here.

Where you are the one, the one, that lies close to me.
Whispers, "Hello, I miss you quite terribly."
I fell in love, in love, with you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your arms.

I like,
Where you sleep,
When you sleep,
Next to me.
I like,
Where you sleep,
Here.

Our lips,
Can touch.
And our cheeks,
Can brush.
Cause our lips can touch,
Here.

Where you are the one, the one, that lies close to me.
Whispers, "Hello, I miss you quite terribly."
I fell in love, in love, with you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your arms.

Our lips can touch.
Our lips can touch,
Here.

You are the one, the one, that lies close to me.
Whispers, "Hello, I miss you quite terribly."
I fell in love, in love, with you suddenly.
Now there's no place else,
I could be, but,
Here in your...

You are the one, the one, that lies close to me.
Whispers, "Hello, I miss you quite, miss you quite..."
I fell in love, in love, with you suddenly.
Now theres no place else,
I could be, but,
Here in your arms.

¤ HeRe In YoUr ArMs ¤
05.06.2007., utorak
If you could see these tears I'm crying, touch these hands that can't stop shaking, hear my heart that's barely beating.. you would see a different girl.. + UPDATE

Neam baš vremena, al da se javim.

Sutra engleski.

U ponedjeljak geografiju odgovaram.

U utorak kemija i njemački.

U srijedu matematika.

U četvrtak povijest.

Ostali nam najgori testovi. Mrak. Woo hoo. Dobit ću jebeni živčani slom.

Jučer me frend pita: " Sandrica, u zadnje vrijeme zgledaš ko da ti se cijeli svijet okrenul naopačke. " E pa frende, možda i je. Ko i prošle godine, sve me jebe. Za neke stvari sam sama kriva, za neke ne. Nadam se da će bit bolje, samo da se maknem od ove sredine, da odem na more. Samo to tražim.

Posvađana sam sa svojim štapićem od sezama. S Anitom. Ovaj put fkt jako. Najveća svađa ikad. Jednim dijelom jesam kriva, drugim nisam. Al kaj da radim kad me neće slušat?! Gubim svoju najbolju frendicu. I ne mogu niš napravit. Sjedim na krevetu i cmizdrim. Fali mi. Fale mi naše zajebancije, njene plave izjave, naše glupiranje po cesti, naše kave, naše plesanje i paradiranje, naše pjevanje.. fali mi ona. Fali mi netko ko me razumije, ko zna kaj mislim bez da išta kažem, ko me zna oraspoložit i kad sam najjače zbedirana. Osjećam se ko da mi fali dio tijela. A nemrem niš napravit. Neće me slušat. Ništa. Nula. I polako gubim nadu. Ako ju izgubim, više niš neće bit ko prije. Sva moja uvjerenja, sve moje želje padaju u vodu. Jer ona je bila tu. Ja sam bez nje ništa. Ne znam..

Idem gledat telku, idem nekaj radit, ne mogu više.. uživajte ljudi, poosetina =)


UPDATE:

Ma pušite si kurac. Kaj se miješate? Kaj je to vaša stvar? Sandra napravi jedno sranje i odma smo svi tak hrabri, uf. Ma dajte molim vas. Ovo ćemo riješit ona i ja, eventualno i Kufek. Vas drugih se ne tiče i ne gurajte nos di mu nije mjesto.

- 18:29 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>