sanas_divine

petak, 28.12.2007.

Zemaljski anđeo

Kad za nekoga kažeš, da je zemaljski anđeo, više ništa dalje ne moraš objašnjavati, svakome je jasno o kakvoj je osobi riječ. A to si uistinu bila ti, zemaljski anđeo, TI, neponovljiva, divna, brižna, vesela moja majčice.
Danas je mjesec dana kako si preminula. Jutros, dok sam u mračnoj dnevnoj sobi, osvijetljenoj samo svjetlima ukrasnih lampica na boru, pila svoju prvu jutarnju kavu, ta misao došuljala mi se tiho, nježno, obzirno. Ne, nije me pogodila kao strijela, spoznaja da već mjesec dana živim bez osobe s kojom sam se čula svakodnevno, smijala, plakala, povjeravala, komentirala, s majkom koja je u mojem životu otkad znam za sebe. Nevjerica, vrtoglavica, omamljenost, mehaničko funkcioniranje i obavljanje svakodnevnih životnih funkcija, to je mojih zadnjih mjesec dana. Tako snažno osjećam njezinu prisutnost, da sam ponekad uvjerena da će me sad svaki čas nazvati ili banuti na vrata. Sanjam je ponekad, mladu, poletnu u žutoj haljini, samu ili sa tatom, a neku noć osjetila sam milovanje zraka u sobi, od prozora prema meni, tako blago i nježno, kao majčinska ruka. Ja želim vjerovati, zapravo, čvrsto vjerujem da je i ona dalje prisutna u mom životu, jer taj osjećaj punine i osobnosti koji me prati ne može biti, nije puka iluzija.
Polako blijede slike iz Bolnice, Toplica i Doma, a sve su jače uspomene na nju, živu, zdravu, veselu, prepunu smijeha i podrške, na mamu koja uživa u svakom trenu života, koja nesebično daje sebe svima sa kojima se druži. Ljudi je još vole, pamte i već mi je nekoliko osoba reklo istu rečenicu: Osjećam se kao da mi je netko ukrao Miru. A to, da je ostavila neizbrisiv trag i putanju ljubavi i radosti svojim življenjem, to je najveće postignuće i životni uspjeh, i ja ću biti sretna i ponosna ako će ljudi jednoga dana tako i o meni govoriti. Mamice moja, počivaj u miru i često me posjeti u snovima i na javi. Volim te i uvijek ću te voljeti istom ljubavi, bez obzira što si promijenila fizičko vozilo svoje duše za mnogo finiju, suptilniju, svečaniju odoru. Javi mi se brzo, javi se i ljudima koji te vole i pate što te više nema u njihovom životu na uobičajeni zemaljski način. Ti si uistinu bila zemaljski anđeo, a sada si u društvu pravih anđela.

28.12.2007. u 09:26 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Travanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga



Ostvarenje sna




Angels may not come when you call them, but they'll always be there when you need them.

While we are sleeping, angels have conversations with our souls.

Angels are students in Heaven and teachers on Earth.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

We are all angels in training.

The sound of an angel's voice can unlock your hidden feelings

Everyone has their own angel.

An angel is someone you feel like you've known forever, even though you've just met.

Angels are never too distant to hear you.

Angels often work behind the scenes.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

"When hearts listen, angels sing."
-Unknown

"The guardian angels of life sometimes fly so high as to be beyond
our sight, but they are always looking down upon us."
-Jean Paul Richter

"We shall find peace. We shall hear angels,
we shall see the sky sparkling with diamonds."
-Chekov

"To love for the sake of being loved is human, but to love for the sake of loving is angelic."
-Alphonse de Lamartine


Cursors