samvan

15.04.2007., nedjelja

Nije farewell, samo goodbye

*eto "preveo" sam jedan naslov, da se stanovita autorica ne naljuti ili me tuži slučajno;P*

I tako.
Odoh. U Umag. Mjesec i pol-dva, trebalo bi biti, pa pravac metropola.
Ma. Posao 07-19h, zvuči kao zabava!:P Baš da probam.

I tako..ne volim rastanke(a nemam ni vremena previše), pa da pokušam biti kratak:

Falit će mi ovo; falit ćete mi Vi...cure:P. Jako.(ajde, i onaj tamo Matej jedan;D)

I nemojte da netko ode slučajno, dok me nema!

Jer, sam će vas čitati(dvije riječi - Opera mini;) i zna da će mu već ta mala mogućnost značiti puno, gdje god bio.


Ma sve vas grlim, hvala što ste bil(i)e tu..
:*


...i evo, nešto malo za krajwink
(sori adeselovci, ali evo neće me bit for a while pa se neće(mo)te ljutit). Ono, nemojte hodat okolo sa kamerom, lijepo kaže reklama, za "najbolje", spontane slike tu je mobitel, jel:D

...vikend-utočište
Image Hosted by ImageShack.us

..najezda hrušteva pred koji dan
Image Hosted by ImageShack.us

...tu smo nekada pecali ljeti i igrali hokej zimi. a ambijent..ahh. mislim, pa pogledajte samo američkog goniča i kućicu na dan današnji. što da vam kažem
Image Hosted by ImageShack.us

...i..odgonetnite sami:P
Image Hosted by ImageShack.us
- 20:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

mean of phidias

Nešto o meni

free 
counters
Nationwide Dialup
475