< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Medonja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


IME:Meddox
VRSTA:Pas
PASMINA:Samoyed
SPOL:Muško
DATUM ROĐENJA: 21.11.2005
DLAKA:Duga, bijela, gusta
VETERINAR: vl.Vando Rauning, dr.vet.med.

Volim:
ići šetati!!!!!!!!!voziti se autom, prijatelje, lud sam za ženkama,
gazdaricu, biti na slobodi, jesti.....


Linkovi

Ovo je moj banner i ako me želite stavit u linkove
kopirajte ovo ispod bannera u tekstboxu.
=)

<br Banner by:Mirna




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PASONJE
Moj blog o psima!!!

Samoyed fan
Blog o samoyedima
tajnepasa
Moj blog s jelenom

Sve o pasekima
Poprilicno dobar blog o psima

I love all dogs, but flateri are on the 1 place
Blog o psima

Everything about dogs...
Isto jedan blog o psima

xx...[...˙˙DogS Are My LOvE˙˙....)...xx
ima sladkog psa....

Dugodlaki Njemački ovčar
A šta mislite o ćemu je?

SVE O NAJSLAĐIM STVORENJIMA NA SVIJETU - PSIMA

I love my berny
O Bernskim Planinskim Psima

Love4dogs
OBOŽAVAM ovaj blog jer zbog nje moj i jelenin blog tajnepasa je napredovao!!!!


Danas jesmo sutra nismo
Piše o sebi i možete nać tamo tošine tekstove : )

~Beutiful horses~

Pise o konjima

The world of me own

O svemu i svacemu.

.....:::: Just me ::::.....

Sta da kazem o svemu

...:me:...

Pogledajte sami.....


Aj pokusajte povecat ovu brojku.....
Counter
Counter

Slikice



ankete

Ja.....
....ne bih htjela imat samoyeda
....bih tjela imat samoyeda
.....bi ali mi roditelji ne daju
  
pollcode.com free polls


Ja.....
imam samoyeda
nemam samoyeda
imat cu samoyeda
  
pollcode.com free polls


Samoyedi su mi...
super
onako
ne bas
  
pollcode.com free polls


Ovaj blog mi je....
super
onako
glup
bezveze
  
pollcode.com free polls


utorak, 12.02.2008.

Moj život

1. Hvala Mirna šta si mi prepustila blog jakooo uživam pišući.wink

Kad sam se rodio 21.11.2006 nisam znao za sebe.smijeh
Bio sam s mamom 2 mjeseca.Jako me pogodilo kad su mi odvojili 4-vero braće i sestara.Ostao sam sam s sestrom koja je bila na prodaju.Mene su htjeli zadržati, ali se pojavila cura koja me je uzela besplatno.

* * *
Živio sam na marjanu u velikom stanu imao sam i terasu i mali vrt u kojem sam se igrao.Imao sam dvije gazdarice koje su me pazile i mazile.Bile su jako oduševljene samnom pa su dovodile prijateljice, koje su se dogovarale da će mi biti kume, sestrićne, odgajateljice i sl.Bio sam jako zbunjen svim time.Nije mi bilo mame, braće i tate, al ipak sam se privikao.Vrlo brzo sam se susreo s uzicom i ogrlicom na koje sam se vrlo brzo i naviknuo.

Loše sam ovde ispao.
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

* * *
S 4 mjeseca preselili smo se na vrh kamenite ulice u varošu.I tamo mi je bilo super doduše bio je mal stan, ali je bio veći dvor.Sjećam se da sam sreo na igralištu kraj škole Marjan dvije cure koje su prolazile, obje su se zaljubile u mene i dobro me izmazile.Jedna me češkala kraj uha gdje najviše volim .

* * *
Sve je bilo po planu dok se nismo opet preselili u istu ulicu samo niže.Tad sam navršio 6 mijeseci.Nisam imao velik stan ali ni dvor.Ispred kuće bi se često igrao u velikom parku (bar se meni čino velik) gdje je bilo puno djece.Samo kad bi išao niz ulicu s gazdaricom u dućan sreo bi curu koja je jedina znala gdje mi paše za češkat me.Nebi me nikad stigla počeškat normalno jer bi se gazdarici žurilo (burninmadburninmad).

Evo me s bivšom gazdaricom samo joj se vide noge.
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

* * *
Jednog dana Čuo sam kako netko kuca kad mi je gazdarica otvorila ugledala je malog djećaka na vratima.Pitao je može li prošetat Medu (mene), gazdarica me je zavezala i dala da me prošeta.Sutradan su me izvele tri cure naravno među njima cura koja me je znala maziti.Išetale su me dosta.Svaki dan me je šetala ta koja me je znala maziti.

* * *
7 mi je mjeseci i dalje me izvodi ta ista cura, al ovaj put me je uvela u svoju kuću da pojedem ostatke od rućka (njihovog).Njezina mama se zaljubila u moju njuškicu , kao što se njen brat zaljubio osim oca koji nije htjeo nikakvog psa u kući.Nije bio jedini dan kako mi je dala jesti to je bilo puno uzastopnih dana.


(evo me molim za jelo u Mirninom stanu, bolesno sam ispao)

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

* * *
Moja druga gazdarica je medicinska sestra i punoo je radila čak i noću nekad.Ona je otvorila kad su joj pokucale tri cure među koijma je i cura koja me hrani i šeta.ona jju je pozvala unutra i dala joj kljuć od stana da me može šetat kad god hoće.Tako je i bilo.

* * *
Vidio sam da me voli kad me je puklo auto.Svaki dan me je gledala kako šepam i vidio sam da su joj oči pune suza.

* * *
Ubrzo sam napunio godinu dana.Prolazili su mjeseci i mjeseci.

* * *
Rujan 2007 prvi put sam prespavao kod cure koja se najviše brinula o meni.Moja druga gazdarica medincinska sestra se preselila,a ja sam ostao živjeti kod Sunćice (ova prva) . Sunčica je radila ponedjeljkom i utorkom u opuzenu pa me je ostavljala kod cure i njene obitelji (jako su me voljeli).

* * *
U 11. mjesecu sam se nanovo rodio.Živim 7 dana u tjednu s obitelji, idem s autom na izlete, svi me šetaju, vole, maze i jedem šta i oni jedu kad smijem, a kad nesmijem jedem svoju hranu.

* * *
Gazdarica neželi dat papire mojoj obitelji, još uvjek sam njen.Ja nju volim na poseban naćin s njom sam živio, ali neću je moći voljeti kao što ona mene voli jer ipak ona je mene ostavila njima sad sam njiov pas i jako sam sretan s njima.Ja njoj opraštam što mi je to napravila i svaćam da nema vrimena, al opet kod Mirne mi je bolje i nadam se da će tako ostat.cerekcerekcerek

Hvala Mirna šta si učestovala u mom životu i što si me puno toga naućila i što uz tebe napredujem.cerek

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Nadam se da ste uživali u mojj prići o životu i ovakva prića stvarno zaslužuje komentare.Ako nemate ništa protiv idem rastegnuti šape.dead


thumbupNepišem post dok nedobijem 50 komova.thumbup

!!!MOLIM VAS DA POSJETITE MIRNIN NOVI BLOG: PASONJE!!!



| Komentari (58) | Print | # |

petak, 01.02.2008.

Nakon dugo vremena

wavewavewavewavewavewavewavewave

Nakon dugoooooooo dugo vremena ja vam se javljam.(nono)

Prije par dana bili smo na nekom izletu.Nebi pisala ništa o ovome da nisan slikala prekrasne slike (naravno Medoxa).cerekcerekcerek

cerekcerek
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
kisskiss
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
smijehsmijeh
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

I još nešto ja neču više pisat postove. Samo ću slikavat Medoxa.Ostalo prepuštam njemu.sretan

thumbup



| Komentari (9) | Print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.