prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

By: .. lilbutevil ..

Ja sam skitnica, ne drži me mjesto...Candy

ˇˇdjevojčica u svijetu odraslihˇˇCandy

Ona će ostati anonimna.
Ime nije bitno, prezime još manje.
Gleda ovaj svijet već 16 godina.
Ne žali. Ide joj u životu. sretan
Ali joj ipak fali ono malo... rolleyes

Ovo je njezin drugi blog.
Upoznata je s ovim svijetom.
Moli sve koji će je čitati i ostavljat komentare da to ne budu komentari tipa: "Super blog, svrati, pozz"...
Briše takve komentare, a i to ne voli, nikako.
Bolje da ne ostavite onda uopće traga.
Želim da netko ako je već došao na moj blog i ostavi komentar, da to ne bude zbog promocije nego da pročita ono što piše pa da iznese svoje mišljenje.
Ne ostavljajte mi lanceve sreće i slično.
Budite svoji!!

Svi vole.
Svi imaju nekoga.
Svi su sretni i zadovoljni.
Svi vole početak novoga dana.
Svi znaju da ih netko nestrpljivo čeka.
Svi sretno pričaju sa mnom o svojoj sreći.
Samo ja još sanjam o tebi, svaku noć.
Samo ja još maštam o ljubavi.
Samo ja tebe zalud čekam.
Samo ja nemam nikoga.
Samo ja mrzim dan.
Samo ja.

Svi su breze.
Svi su hrastovi i bukve.
Svi ponosno stoje šepireći se.
Svi vrludaju i šire krošnje, da ih vidim.
Svi misle da oni imaju najvrjednije, najslađe.
Samo ja nemam ništa vrijedno spomena.
Samo ja povlačim grane u se, nesretno.
Samo ja se skrivam u sjeni, od svih.
Samo ja plačem sama u tuzi.
Samo ja sam žalosna vrba.



- 00:06 - Komentiraj(3) - Printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.