Dani prolaze

Where'd you go?
I miss you so,
Seems like it's been forever,
That you've been gone.

Ne nedostaju mi ljudi, nego vrijeme koje je prošlo. Možda zato što je vrijeme promijenilo te ljude. Postali su zli, opaki i nikad naravno nemaju vremena za mene, mene tako divnu. Ah, ne znaju koga gube. Nedostaje mi osjećaj koji sam imala prije i koji ovisi samo o meni. Bio je to osjećaj da postoji nada. He he trabunjam li o glupostima! Međutim, priznajem Da ja trebam takve gluposti u životu, one mi daju snagu. Snagu da se mogu osvetit svima koji su mi nanijeli zlo, ali ima jedna kvaka u svemu tome. Zaboravila sam sve loše što su mi ljudi učinili. Takva sam, glupava. Samo znam: e tebe ne volim, tebe ne mogu smisliti, a tebe ću podnijeti jer znam da mogu neku korist izvući.(Lažem, lažem…tko me ne zna možda i povjeruje :)…ne bi bilo ni loše jer dosta mi je toga da ljudi iskorištavaju moju dobrotu i razumijevanje koje im poklonim). Što se tiče života nisam tužna, nisam razočarana u život, nisam digla ruke od svega, nije mi život dosadio…, ali nemam ni onaj neki trenutak koji jedva čekam. Uvijek samo to imala, čudno mi je živjeti od jutra pa do polaska na spavanje. Sve samo zato što znam da sutra neće biti ništa bolje. Nije ni sad loše, živa sam i zdrava i toliko toga još namjeravam u životu učiniti. Samo ne znam hoće li ikad doći ti dani.


07.02.2009., 01:24 || Komentari (0) || Isprintaj || on/off || ^

<< Arhiva >>