Kad jaganjci utihnu

Sada: vrištim Vatra! Sada: promatram plamen,
ukočeno!
Sada: obasjavam me crveni sjaj! Sada: upalim šibicu! Sada: palim šibicu! Sada: palim šibicu! Sada: vadim šibice iz plave kutije! Sada: posežem rukom u džep! Sada: sada gledam suhu
plavu
šikaru! Sada: hodam mračnim ulicama, nadasve praznim ulicama! Sada: silazim s tramvaja! Sada: prolaze, prolaze…nestaju ulice! Sada: ulazim u tramvaj! Sada: sjedim na podu! Sada: prilazi mi mačka i krade mi salamu iz sendviča,
a neće krastavce!
Sada: izlazim iz sendvič kluba! Sada: otvaram usta…o, e , i , a ! Sada: govorim si, ma k vragu i sve, volim te samoglasnike! Sada: priča, govori, otvara usta, a samo čujem
jedan!
Sada: idem saznati ocjenu iz stilistike!
Sada: san me hvata, a na televizijskom je ekranu scena iz filma Kad jaganjci utihnu! Sada: budim se, sutra idem predati seminar iz stilistike!


p.s.- od silnih recimo stilistički potencijalno vrlo potencijalno bogatih pjesama zaoblila me glava, pa eto pod tim utjecajem nastala je ova pjesma, he he he he


09.03.2008., 21:11 || Komentari (12) || Isprintaj || on/off || ^

<< Arhiva >>