Ne odustajem


Image Hosted by ImageShack.usŽivot postao je grub, razapeo me na križ, polomio kosti, odrezao jezik. Život postao je ples za koji ne znam korake pa zapetljanih nogu hvatam krivi ritam, al' ne odustajem, borim se. Ja skupljam snagu da ustanem premda ne osjećam ništa osim boli. Skupit ću snage da se nasmijem tebi u lice jer smijeh u lice najviše boli.
(Vatra, Tebi u lice)


Nemam nešto puno na ovo dodati jer ove riječi, bar meni, govore sve, a stavila sam taj citat jer mi je upravo tako. Samo da se nasmijem tebi u lice, u lice životu i to će mi biti dovoljno.

p.s. nema me baš nešto na blogu. Nekako trebam malo odmor i od ovoga, inspiracija mi je bila, a još uvijek i je nikakva. Budite mi pozdravljeni.


11.05.2007., 18:32 || Komentari (32) || Isprintaj || on/off || ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>