Štafeta

Štafeta je došla i do mene, pa bi bilo u redu da se i nastavi dalje. Predala mi ju je draga Dicentra.
1. Crna ovca - to bi bio najbolji opis moje mame u njenoj obitelji, a time i sve njene djece pa tako i mene. Neka dodatna objašnjavanja bi bila predugačka i preširoka, ali vjerujete mi nisam to preuveličala to je jednostavno tako.
2. Kava - ne volim miris kave, pa ju zato ne pijem.
3. Ključevi - nikad u životu nisam nigdje otišla bez ključeva od kuće. Kad sam bila mala znala sam ih i izgubiti, joj, kakva bi onda frka izbila oko toga. Problem bi bio kako ući u kuću.
4. Maskara i olovka su jedina šminka koju koristim (dobro osim kreme, labela i sl.). Često me se i bez šminke može vidjeti van kuće, premda je u zadnje vrijeme to sve rjeđe i rjeđe. Maskaru stavim u nekoliko slojeva sve dok mi trepavice ne stoje kako sam zamislila, a olovku volim staviti u isto velikim količinama i normalno kako ide i na trepavice i onda razmazati da ne bude baš previše crno, na kraju ispadne sivo, trenutno sam valjda u nekoj fazi da mi se boje na mojim očima gade.
5. Neki koji me poznaju misle da sam je vrijedna jer sve napravim na vrijeme, e ja sam samo kampanjac koji sve nekim čudom ipak stigne. Kad imam ispit pa najviše naučim dan prije ispita, ma naučim ja nešto i one dane prije, ali taj dan ipak najviše. (to je za ispite na faxu, a za školu je bilo normalno da ću učiti dan prije, ako ne i taj sami dan), a dobro bar učim, ali moram učiti ne znam prepisivati, uspaničarim se i ništa od toga. Očito volim više teži put. S tim da sad za jedan jako jako veliki ispit učim svaki dan, zapravo čitam lektire :), ali to je to. Recimo da to nije kampanjski samo što sam danas pročitala knjigu od nekih 300 str. (ali nisam umorna već sam presretna što sam čak toliko stranica stigla, s tim da mi sad glava otpada) to su nadoknade za ono što nisam prije napravila, ali bar nije dan prije nego čak 9 dana prije, s tima da moram još 2000 str. pa sam računala da ako normalno čitam po danu ode 100 str. za 20 sve pročitam, ali ih nemam pa onda po 200 str., nekih 200.str ostavim možda me to ne pita, mogla bi čak i stići (ali nabavila sam i tuđe zabilješke pa ide brže, ali su nečitke jer su rukom pisane), s tim da moram još i seminar pisati i onda mi 4 dana ostane za drugi ispit da naučim. Da nisam kampanjac ne bi imala sve to odjednom. Smuljam da ću sve stići, pogotovo sad kad sam to napisala izgleda totalno nemoguće.
Kome štafetu predajem? Hm, jako mi je bilo teško razmislit kome, nekom moram. S jedne strane neki su to već imali na blogu pa ne mogu njima, a onda neke koje napišem neće ovo vidjeti pa koja je svrha i tako odlučih staviti samo Luxferra, koji ipak neće vidjeti, ali dobro, ja ju dalje predajem.


31.01.2007., 22:08 || Komentari (10) || Isprintaj || on/off || ^

<< Arhiva >>