Moja zvijezda

Sjedim sama na stepenicama. Vlada noćna tišina. Samo pomalo vjetar mi šapće tiho svoju bol. Nebo je vedro i na nebu se vide zvijezde. Gledam gore u nebo i odlučim odabrati svoju zvijezdu koja će mi dati odgovore tiho u snu.

Odabrala sam onu zvijezdu koja je bila nekako odvojena od svih ostalih na nebu, no ipak je najjače blještala kao da je sretna tako sama. Sretna u svojoj samoći i predivna za oko.Pomislila sam ona će mi odgovore dati. Ona me razumije. Ona razumije moja pitana zašto? Ona zna i odgovore.

Praznovjerje kaže ako želiš odgovor od zvijezde gledaj u tu zvijezdu i nemoj trepnuti i ponovi svoje pitanje deset puta i nakon toga u snu ćeš dobiti odgovor. Tako sam odlučila pokušati, pa možda i dobijem odgovore. Gledala sam tako u moju zvijezdu i gledala i ponavljala pitanje i nisam trepnula.

Otišla sam spavati i ujutro se nisam ni jednog sna sjećala. Bila sam pomalo razočarana jer moja me zvijezda iznevjerila, a bila mi je tako slična tako sama među masom baš kao ja.

Sljedeću večer opet sam sjedila na stepenicama i gledala u nebo. Vidjela sam svoju zvijezdu i dalje je bila sama i onako blještava kao i prošlu večer. Pitala sam se zašto odgovor ne mogu dobiti. Tad mi je odgovor prošao kroz glavu, pa moja zvijezda mi je odgovorila. Pitala sam ju zašto sam i ja baš kao ona tako usamljena i odvojena od drugih, baš kao i ona. Odgovor je bio jer kad mi ljudi i žele prići, baš kao što sam ja njoj s pitanjem prišla, ne reagiram baš kao i ona.

Ponekad su nam odgovori na pitanja pred nosom samo nam treba neki trenutak da ih shvatimo.


02.08.2006., 22:41 || Komentari (14) || Isprintaj || on/off || ^

<< Arhiva >>