Ni jedna pametna riječ

Bio bi red da nešto i napišem, pa evo tipkam. Od sve zbrke i svega što je prošlo, više ne znam ni što je sve bilo, ma nije ni važno. Sve u svemu bilo je dobro samo što od svega više ne mogu ni razmišljati. Razmišljati……preteško u ovom stanju za mene. Samo pomišljanje na razmišljanje je previše. Planiram se dobro naspavati, ali spavanje mi više i nije navika. Život ide dalje, uvijek ide dalje samo ponekad ljudi zastanu.
***
„Voljeti, a ne biti voljen, isto je što i odazvati se, a da te nitko ne zove.“
Jedino pametno što sam pročitala u novinama u zadnje vrijeme.

P.S. Pišući ovaj post koji sam nekoliko puta prepravljala čak sam se uspjela i posjeći na tipkovnicu. Eto, takvo što se uspije dogoditi samo meni. Još samo moram otkriti kako mi je to uspjelo. Možda malo sebično, ali mi je drago što su nekima nedostajali moji postavi, to bar znači da ih ipak netko čita..


09.07.2006., 12:27 || Komentari (24) || Isprintaj || on/off || ^

<< Arhiva >>