Noćna mora

Kad se u nešto pretjerano pouzdamo jedino što slijedi je to da nas to može jako jako razočarati. Tako sam se ja pouzdala u glupavi printera i fino danas trebam isprintati seminare koje sam pisala, a sutra ih moram donijeti. Što se dogodilo? Noćna mora. Printer je danas odlučio štrajkati i ne mogu ga nikako pokrenutiheadbang. Nonstop mi pokazuje da printer nije spojen, no problem je u tome što je spojen, ali neće da prihvati naredbe.mad Ako seminare ne donesem bit će katastrofa. Da idem tražiti kod kog bi to mogla isprintati bolje ne, pa tko bi mi toliko puno stranica i htjelo isprintati. Joj.puknucu Odlučila sam da ću još jednom pokušati, ali ako neće bolje mi je da si sama iskopam grob jer će mi uskoro trebati.

Dodatak: sad kad sam ovo napisala, pokušam još jednom, zadnja nada, a ono sve u redu.thumbup Printer poslušno printa, kao da se nije ništa dogodilo.


14.05.2006., 13:20 || Komentari (17) || Isprintaj || on/off || ^

<< Arhiva >>