OPUSTENO

10.10.2005., ponedjeljak

Hm...

Pre neki dan sam napisala post koji mi slucajno nije prošao...SREĆOM.Zato što je bio maksimalno ne iskren, drago mi je što nije prošao.Naime, počela sam da lažem samu sebe!Ljudi, pa ja sam se zaljubila.Mada maksimalno pokušavam pobeći od toga, ali ne ide mi!Svaki dan 24h mi je u glavi ON! ON, s' kojim sam imala dva LIVE kontakta i od toga smo se prvi put ljubili, samo ljubili...dugo, dugo!A drugi put smo se kresnuli i to toliko dobro i žestoko da mi se i dan danas u glavi vrti taj film. Već mesec dana se nismo videli, a ja ga još uvek želim istom jačinom kojom sam ga želela i prvog jutra posle te noći.I dalje smo u kontaktu, i dalje mu ništa ne verujem...ni jednu jedinu reč koju izgvori , jer sve ide suprotno našim željama i očekivanjima i nikako se ne podudara sa njegovom pričom.Uverila sam se u petak(nije došao), da mnoge stvari ne zavise od njega, ali...Mislim zar je to važno?!Mogao je da dodje bilo koji drugi dan,pa bar samo da me vidi.
Uh, što samu sebe lažem.Ja sam mu rekla da ne želim da ga vidim na pola sata, da ako dolazi dođe na celu noć, pa zašto onda kukam?Nekad zaista ne znam šta hoću, a najgore od svega je što kad čitam ovaj post pomislim "BOŽE,KAVA GLUPAČA"
Hm...ima li smisla onda išta dalje komentarisati.
Izašla sam u petak, u lokalu je išla EX YU, a ja sam bila "s nim" (u mislima).Ipak, muvala sam sve što mi se našlo pod nosom.Po ko zna koji put sam si dokazala kako mogu imati koga god poželim, ali uzalud...srce je i dalje slepo s njim!Niko ne može da se poredi s njim, a svesna sam toga da ga ne mogu imati.
Pa ja moram nešto da uradim po tom pitanju, nešto se mora promeniti.Ovako više ne ide...
Večeras smo se ponovo čuli, opet je isto...VOLIM TE - VOLIŠ ME, ali to je sve što od njega mogu da očekuem!!!
HELP ME!!!
- 22:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CHAT new!!!



Free Java Chat from Bravenet.com
 Free Java Chat from Bravenet.com


Stvari koje mogu da vam se dese ne treba da vas iznenadjuju!!! Jedan "smile" na "face" i samo OPUSTENO...

VIC DANA




ANKETA



Da ne budem prevše tajanstvena...

Citam ih...