OPUSTENO

06.10.2005., četvrtak

Vratila sam se...

Ja se iskreno nadam da ima onih koji čitaju ovaj moj blog, pa se osećam dužnom izvinuti se za ovih nedelju-dve koje nisambila u prilici da ih osvežim nekim novim postom.Naime, završila sam u bolnici, kažu da je neki stomačni virus.Nadam se samo da me neće i opet uhvatiti,s obzirom da je sad strefio sve moje bližnje.Kažu i da nije prenosiv preko neta, pa mogu bar sa vama da"pričam", a da ne mislim hoću li vas zaraziti. I sad da nastavim odprilike tamo gde sam stala....
Dve nedelje bez SEXa...e pa ajde nije mi prvi put, bilo je i dužih pauza.Ali ove dve nedelje mi je to toliko nedostajalo.Opet ista priča, isti dan, i isti akteri...Čekam kao i uvek taj PETAK,a pre neki dan mi je Olja pevala neku pesmicu(zna je većina)..."kad će taj petak...da te opet vidim, vidim ja...ti si ko metak...koji tako volim, volim ja", itd.To me plaši.Ne mogu da verujem da mi se život počeo sastojati samo iz toga da dočekam PETAK, da uzmem mob u ruku i napišem koju poruku, da ga s vremena na vreme čujem telefonom...Na daj lujko, dođi malo sebi...pomislim.A onda shvatim da nije to ni tako loše.Nema ko da mi zvoca, da me pita gde sam bila i šta sam radila.Lepo nam je kad to oboje želimo, kad ne nismo jedno drugom na teretu.Ja ga ne uznemiravam pozivima, ne šaljem mu pruke kad je kod kuće(mada on zna da slaže, jer me u suprotnom ne bi ni čuo).Izleti mu, pa ga provalim da je pored nje, a onda izbeavam da mu pošaljem SMS.Živim svoj život,izađem...ponekad fiksiram nekog frajera, pa mi to onako podiže EGO.Onda pokušaj muvanja, koji nekako izbegnem(UVEK), ne znam zašto?!Valjda mi trenutno niko nije preko potreban.Osećam da sad ne bih mogla da imam neku vezu, da bi me to gušilo i da me niko ne bi razumeo.Abnormalno sam počela da trošim lovu,na kojekakve krpice, donji veš i u salonima za lepotu.FAX je počeo ,a samim tim i više obaveza, više učenja,a ponekad je to pored posla i deteta nemoguće izvesti.Trudim se,priznajem...Obećavam da vas neću uskartiti za priču u petak,ako je uopšte bude i bilo?!
Ljubim vas mnogo, žao mi je što sam nekima nedostajala...oni znaju da su i oni meni!!!

- 00:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

CHAT new!!!



Free Java Chat from Bravenet.com
 Free Java Chat from Bravenet.com


Stvari koje mogu da vam se dese ne treba da vas iznenadjuju!!! Jedan "smile" na "face" i samo OPUSTENO...

VIC DANA




ANKETA



Da ne budem prevše tajanstvena...

Citam ih...