Agentic@

utorak, 13.06.2006.

coolSAMO DA ZNATE NEKO MI JE IZBRISO BLOG!!!!!A ETO NEKA MU JE SA SREĆOM IONAKO SAM GA HTIJELA IZBRISAT PA NIKAKO ETO SAD MI JE NEKO UČINIO USLUGU!!!!!!!!!!!!!
ODE BLOG U K****!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
POZDRAV SVIMAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
coolroflkisskissrolleyeswinkyesnoeeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartypartysmokinthumbupwaveblablazijevzalivensmijehnjaminamcormahludzujo
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatskahrvatska

13.06.2006. u 09:34 • 8 KomentaraPrint#
  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O MENI


Image Hosted by ImageShack.us
Let's seee...
Ime:Dora
Grad:Dubrovnik
Dan kad sam ja ovako luda došla na svijet:19.12.92(god.sami računajte)
Moj opis u tri riječi:tvrdoglava(i to jako),ljena i luda!
Imam nekih:170cm
Škola:Marin Getaldić(najbolja na svijetu)
Razred:7.b(nema mu ravnoga)
Oči:smeđe
Kosa:smeđa
Navijam za:MILAN (najbolji klub na svijetu) i naravno za HAJDUK i JUG!!!!!!!
Prijatelji:Svi su super!!!LUDI!!!!I nemam komentara sve najbolje o njima!
Što ja volim:Volim nogomet,košarku,vatrpolo,svoje prijatelje,moje cijelo veliko društvo,volim se zabavljat,izlazit,zajebavat se,pričat na tel.(o tome sam ovisna)...
Ne volim:Dinamo,Zagreb,umišljene kuje,MATEMATIKU...
Ovo su blogovi koje ja posječujem i stvarno su super
pa tako posjetite!!!!!
HAKLE
Ona je jako živahna pa ako vam treba zabave!!!!posjetiteee!!luđakinja
IVAA!!!!
Ona je jako draga osoba pa ako ima te neki problem samo njoj reciteee
ona če vam uvijek pomoć!!!luđakinja
MARA
Također je super!!!!!uvijek pomaže!!!!!luđakinja

Za nju nemama komentara samo da je jakoooooooooo zabavna i luda osobaaa!!!!
luđakinjaaa!
LUKRE
Jedna mala plavušicaaaa!!!!!!(to vam je dosta)
HAKLIN DRUGI BLOG!!!
!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
TIBOR
Ah,!!!!no coment!!!(šala)superrr jeee!!!!!
ROPE-PERO
SVE O NOGOMETU I SPORTUU!!!!
NIKI
HMMMMMMMM....neznam kad je zadnji put napiso post!!!!!
RUDI
Sk8!!!!super mu je blog!!!!posjetiteee!
BOBE-DAMA-OSKY
Tek su počeli pisat blog ali nadam se da če bit super!!!!
BRIGE!
super je ženska ide samnom u razred!!!!(mljekara)
KATE!
ahahahahahha!!!!luđakinjaaaa
najbolji blog koji postoji!!!!!!!!!!!!!!!!!
OBAVEZNO POGLEDAJTEEEEE
MANCHESTEROVKA!
ŽENSKA PIŠE SVE O MANCHESTERU I HAJDUKU!!!!
MY DREAMS IN LOVE!
ŽENSKA JE SUPER UPOZNALA SAM JE PREKO BLOGA!!!
BLOG JOJ JE SUPER!
ISKON!
ZA OVU STR.SVI ZNATEEE!!!!!!!(VJERUJEM)
YOU TUBE!!!!
Stranica je zakon imaju sve nove pjesme tj.video!!!!
BLOGG!!!
e nebi postojalo ništa od ovoga da nema ove stranice!!!
GOOGLE!!!!
TO SAMI ZNATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SVEE O JUGU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AC MILAN!!!
SHEVA 7

AC MILAN

RED & BLACK

unofficial AC Milan

Milan Mania

Milan Store

UEFA

EuroSportFootball Italia


MySpace Layouts



DDysfunctional
OOrganic
RRich
AArty

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





myspace




myspace


myspace



myspace


myspace


myspace



myspace



MySpace Layouts



myspace


myspace


PIRATI SU ZAKON!!!!

Click here to get avatars like this!


CIARA!!!!

Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!



Click here to get avatars like this!


Beyonce!!!!

Click here to get avatars like this!


Olsen twins!!!!

Click here to get avatars like this!


Rihanna!!!

Click here to get avatars like this!


Angelina.J & Brad.P.

Click here to get more dollies like this!


MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts



Myspace layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



myspace layout



myspace layout



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpa

MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



Myspace



Myspace



Myspace



Myspace



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Myspace



Myspace



Myspace



MySpace Layouts



MySpace Layouts



Myspace layouts



layout for myspace



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



myspace layout



MySpace Layouts



Myspace layouts



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

blog layouts



blog Layouts



blog Layouts



blog Layouts



blog



layout for myspace



layout for myspace



blog



blog Layouts



blog Layouts

myspace


myspace


myspace


myspace


10 DALMATINSKIH ZAPOVIJEDI:
1.Čovjek se rodi živ i umoran da se odmori!!!
2.Ljubi postelju ko samog sebe!!!
3.Odmaraj se danju da noću možeš spavat!!!
4.Ne radi-rad ubija!!!
5.Kad vidiš da se neko odmara-pomozi mu!!!
6.Ne radi danas ono što možeš napraviti sutra!!!
7.Radi manje što možeš,a ono što nemoraš prebaci na druge!!!
8.U radu je spas,od odmaranja niko nije umro!!!
9.Rad donosi bolest-ne umri mlad!!!
10.Kad poželiš radit,sjedni pričekaj;proči če te volja!!!

10 LJUBAVNIH PRAVILA:
1.Ne zaljubi se nikad do ušiju!!!!
2.Ne moli ga,jer ćeš ga čitav život molit!!!
3.Cijeni ga,ali uvijek manje nego što osjećaš
4.Budi nježna,ali uvijek manje nego što osjećaš!!!
5.Ne zovi ga poslije svađe,to jedini način da saznaš jeli te voli!!!
6.Ponekad ga učini ljubomornim!!!
7.Zakasni na spoj barem 5min.!!!
8.Pusti ga da se malo pomuči,prije nego te 1.put poljubi!!!
9.Kad dođe kraj velikoj ljubavi,i kad poželi rastanak,
ti se nasmiješi,kao da si to htijela!!!
10.Ne dopusti da ti on da nogu!!!

ANĐEO UMIJESTO PRIJATELJSTVA!!!
Biti ljubav tvoja bila je želja moja,voljeti te kao Boga namjera je bila moja...Zašto si mi srce ukrao slomio ga,zgužvao i bacio?Zašto nisi mogao volijeti mene,bar upola koliko ja volim tebe?Kako da te gledam sada,me mogu kao prijatelja...VOLIM TE,poklanjam ti poznanika,onoga tko će te tješiti u dubini mraka noći,onoga tko će ti svaki sumrak iznova doći!Da briše suze tvoje,da čuva srce tvoje,da te nitko nikad ne povrijedi,da te nitko nikada ne iskoristi!Kao što si ti povrijedio,kao što si ti iskoristio mene...
Poklanjam ti prijatelja.
Prokleti sam život za tebe darovala,jer život sam si oduzela,da bi tvoje želje ispunila,da bi se tvojim prijateljem nazvala...
Anđeo sam postala i suzama te iznova,svako jutro budila,da ti na srcu vječno ostane trag,trag ubojice koji si ispao,trag varalice koji si ostao...

Free Site Counter
Free Site Counter
TAMA

I večeras dok pada tama
Ja sjedim u sobi sama
i ramišljam gdje mi je pamet bila
da se zaljubim u tebe debila?
tek sad shvaćam neke riječi
koje su mi svi pokušavali reći
ali ja sam bila slijepa
i mislila da ljubav je lijepa
a sad evo sjedim na krevetu tužna
a ti si za mene postao
još jedna uspomena ružna.

Na krevetu ležim,poruku ti pišem,
tako mi je teško,ne mogu da dišem.
Nešto me steže u grudima mojim
jer noćima patim za usnama tvojim!!


Boli me imena tvog svako slovo,
ti si kraj nje kraj mene tuga-ništa novo
i kad postanem samo slika na zidu
imaj u vidu da moje suze sve na tvoju dušu idu....
Kad se poklope kazaljke na satu
i kad otkuca ponoć
ti zatvori oči i stisni ih jače
i sjeti se onog tko zbog tebe plače


Oči su ti sumorne kao da si plakala
usne su ti umorne kao da si ljubila
ne laži malena nisi ga prebolila
ostalo je traga koliko si ga voljela

Another month, another year,
another smile, another tear,
another winter, a summer too...
but there`ll never be...
another YOU!

Jednoga dana kad mene ne bude više,
znat ćeš zašto sam plakala s kapima kiše,
tiho te zvala u jesenjoj noći
iako sam znala da nećeš doći.

Nadam se da ovo sto citas nije smijesno jer sam ja na psihijatriji!!!!!


LJUBAVNE PORUKE!!!
Čuvaj moju sliku, srce te moje moli, jer kopija te gleda, a orginal te voli.

Vidjela sam te 1-put, vidjela sam te 2-put, i sve je bilo dobro dok te nisam vidjela jer od kad sam te 1-put vidjela, iskreno kazem da sam za tobom poludila!!!

Voli me, voljet ču te. Ljubi me, ljubit ču te, a varaj me, ubit ču te!

Ako mi neodgovoriš za 25 sekundi od čega je več prošlo 15 i ako ne stigne za 10 od čega je već prošlo 8 duguješ mi 100 pusa......vrijeme je isteklo duguješ mi!

Japanski glumac Najasi Nakitu dobio je oskara

Recept: 1 kg poznanstva, 20 kg ljubavi, 15 ljepih pogleda, 20 stiskanja. Sve to staviti u širok krevet, dodati bananu i 2 jajeta mješati 10 minuta i pricekati 9 mjeseci.

Prolijece je, ptice to rade, pcelice to rade, leptiri takoder, hocemo li i mi? Zaboravi, ni jedan covijek ne moze letjeti!!!!

Ako si mlad i imas muda, javi se odmah, čekam ko luda. Dođi do mene mišu moj mali dođi do mene pa me opali. Dođi do mene mišiću moj. Nađi me ali ne zovi moj broj.

PAZNJA! PAZNJA! GUZIN TUNEL SE ZATVORIO! ZATO GA MOZETE OBILAZITI KROZ SUMSKI PUT ILI PREKO SISATIH PLANINA! BUDITE PAZLJIVI KROZ SUMSKI PUT JER JE KLIZAVO.

Otišo si nek si i nisi bio bog zna sexy. Svaka ti je nešto dala, a ja sam te zajebala. Zivot tece i bez tebe a ustvari ko te jebe!

Otišo si,nek si, bio si sexy svaka ti dala, a ja te zajebala!!!!!!

Otišo si e pa neksi,
da si barem bio sexy.
jest da ti se zvaka dala
e ja san te odjebala.
baš je lijepo sad bez tebe
i na kraju-KO TE JEBE!!


djevojka od 14 ljeta sa frajerom vec se seta
sa 15 vec je dama
a sa 16 mama
rodio se mali batapa
pa pita ko je tata
'TATA TI JE FRAJER BIO
U PARKU TE NAPRAVIO'

Jedan savijet-čuvaj se,jedna molba-ne mjenjaj se,
jedna laž-ne volim te i jedna istina-STRAŠNO MI NEDOSTAJEŠ!!

Jedino ti znaš što mi treba.Tvoj topli osmijeh i ljubav do neba.
Jedino ti možeš to da mi daš,
ZATO TE I VOLIM,SAMO DA ZNAŠ!!!!!

Kad osjetiš najteži trenutak u životu,kad izgubiš povjerenje
u samog sebe,sjeti se bar tad da postoji netko
tko misli na tebe!!!!

Daleko si od očiju,ali od srca nisi.
Jedino što mi nedodostaje,znaj,ti si.
Nisi zvijezda ni anđeo ni Bog da te molim,
ali si osba koju ludo i iskreno volim...

Divno je kad nekog voliš jer ljubav je
najveći poklon koji dajemo.
Ljubav je škola nesebičnosti i
vjernosti.Prava je ljubav kada voliš nekog
kao ja tebe!!!!

Doći ću ti noćas u san,
na obraz ću ti staviti dlan,
nježo ću te milovat po licu,
neću pustiti suzu izdajnicu,
poljubit ću te u snene oči i
tiho nestati u noći...

Dodirni me kao meka
pahulja,zagli kao meka
košulja.Izbriši trag
tvojih nemira-umrijet ću
bez tvog dodira!!!

Ti si svjetlost u tami mog života,
ti si u mojo glazbi jedina nota,
ti si jedina tema za moje sne,
ti si moj život i moje sve!!!!!!!

Poslat ću ti vjetar da miluje ti kosu, za svako jutro poslat ću ti rosu, poslat ću ti mjesec da u mraku ti sja, a što se tiče poljupca to ću osobno ja.

Ja ti nudim ljubav, ja ti nudim sreću, nemoj se uplašiti, prevarit te neću. Ja ti pružam ruke, ja ti pružam sebe, a ostalo zavisi od tebe.

Kad srce osjeti ljubav i brzo zavoli, ta ljubav ponekad jako zaboli, al moje srce neće nikad prestati tebe voljeti, ma koliko da boli nek boli i dalje te voli.

Ljudi kažu da je ljepše živjeti u raju, a ja kažem da je ljepše u tvom zagrljaju! Možda sam grešnik pa ne stignem do raja zato me nikad ne pusti iz svog zagrljaja.

Svaki put kad se nad gradom spusti noć teško mi je jer u prazan krevet moran poć, tad iz mog oka suza krene, jer i ove noći, ljubavi moja, ti nisi kraj mene.

Ja ću tebe noćima sanjati, tvoje ime nečujno dozivati, ti si vizija mog sna ljubavi moja daleka. Oči moje traže te, usne zovu te, dođi molim te jer ludo volim te.

Ja... pogledom pratit ću te, dodirom hrabrit ću te, zagrljajem branit ću te, poljupcima hranit ću te, zauvijek voljet ću te.

Trebaš mi kao zora sunce, kao tijelu srce, kao suncu mrak, kao kiši kap, kao plimi oseka, kao tišini nemir, kao krv veni, tako ti trebaš meni.

Divno je sklopiti oči u suton kristalan kao led, u snu ljubiti usne tvoje kao med, a kad ujutro probudim se i vidim da nisi tu poželim se vratiti svome snu.

Pišem ti poruku i tebe se sjećam, kad ti se javim bolje se osjećam, ovom porukom ja se tebi javljam da ne misliš da te zaboravljam.

More je duboko, valovi se kreću, nemoj me zaboraviti ni ja tebe neću. Obale plaću, kamen drijema... tužno je kad poruke od tebe nema.

Truju me tvoje oči i taj njihov pogled, truju me tvoje usne i taj lijepi osmijeh, ipak sad dok na koljenima klečum, molim Boga da se od tog otrova ne izliječim.

Poljubac je stisak što ništa ne boli! Kad te netko ljubi znaj da te voli. Poljubac je ruža što divno miriše, a najviše te voli onaj tko ovo piše!

Od tebe me dijeli velika daljina...a tako mi je potrebna tvoja blizina! Da osjetim tvoj pogled na sebi i da zauvijek pripadaš samo meni.

Želim ti biti san u najlljepšoj noći! Riječ ljubav što niz usne će proći! Misao što ti se po glavi mota! Želim biti iskren dio tvoh života!

Tiho, tiho teče rijeka! Moje srce tebe čeka! Moje oči tebe traže! Usne šapču sve najdraže! Moja poruka bliži se kraju... DA TE VOLIM NEK SVI ZNAJU!

Doći ću noćas na krilima sna. Bez ijedne riječi ali znat ćeš da sam ja! Poljubit ću te nježno i nestati u noći! Znam, mislit ćeš na mene kad otvoriš oči!

OGLAS: Pobjeglo mi je srce! Samo mi je ostavilo poruku da odlazi tebi. Pa ako ga vidiš uzmi ga sebi i nedaj mu da luta već nek kraj tebe vječno lupa.

Ovakav je bio plan da te volim jedan dan! Ali dan je vrijeme kratko, a tebe voljeti je tako slatko. Ma bolje je meni bez tog plana, da te volim svakog dana.


Svako srce ima moć, srce srcu mora doć, a kad srce srce nađe, tad je živjet najslađe. Netko ima srce moje, a tko ima srce tvoje!?!...

Tako male stvari cine zivot moj, ali ono sto mi fali poljubac je tvoj, tako male stvari cine zivot moj, daj ponekad se javi - isti mi je broj!!!!
Ti koji imas najljepse oci.Nek vjetar ti nosi sve moje rijeci.Nek mjesec te ljubi umjesto mene.Ti sanjaj o toploj zvjezdanoj noci,a ja cu sanjati tvoje oci

SVAKO SRCE TAJNU KRIJE, SVATKO NEKOG VOLI KASNIJE ILI PRIJE, A JA VOLIM AKO NETKO PITA, JEDNOG LIJEPOG ANĐELA STO OVU PORUKU CITA...

Kada ti vidim u očima sjaj,kada se nasmiješ oko sebe osjetim raj,a kada ugledam lice kao što je tvoje shvatim da anđeli ipak postoje!!

Zbog tebe mirišu ruže, zbog tebe pjevaju ptice, zbog tebe mi suze klize niz lice...Sada znam što je ljubav,zašto srce boli...BOLI JER TEBE BESKRAJNO VOLI!!!!!!!

doći ću ti noćas u san,na obraz ću ti staviti dlan,nježno ću te milovat po licu,neću pustit suzu izdajicu,poljubit ću te u snene oči i tiho nestati u noći.

Ja nisam kraj tebe,a noc je blizu.Usne tvoje sada mi se grizu.Kako sada da budem kraj tebe.Tesko!Treba mi moc.Zelim ti laku noc,srecu svu i mene u snu!!!

LJUBAV JE TAJNA ZBOG KOJE SE PATI,KOLIKO TE VOLIM NIKAD NECES ZNATI,JER STO IMAM ZA RECI SASTOJISE OD DVIJE RIJECI,SLUSAJ IH MOLIM TE JER SU ONE VOLIM TE!!!!

Stih ovaj nek te razveseli,pise ti ona koja te mnogo zeli...Ta je zelja jaca i od srca moga,jer volim te vise od zivota svoga..!
more je duboko,valovi se kreću...nemoj me zaboravit-ni ja tebe neću!obale plaču,a kamen drijema,tuzno je kad od tebe ni poruke nema !!!

Ovo je slatka poruka pisana slatkim slovima sa slatkom namjerom u slatkom trenutku jedne slatke noći i može je dobiti samo slatko biće kao što si ti !!!!!

Iako daleko u gradu tom, vječno ti si u srcu mom, jedino tebi ću poruke slati, jer samo za tobom mi srce pati

Hladno ti je?Ugrijat ću te.Vruće ti je? Skinut ću te. Želiš nešto? Dat ću ti sve to.Želiš osjetiti usne moje? Dođi bit će samo tvoje, Ljubim te najdraže moje!

1. DAN Bog stvori zemlju, a vrag pakao.
2. DAN Bog stvori ljubav, a vrag preljubnicu.
3. DAN Bog stvori brak, a vrag preljub.
DAN Bog stvori tebe, a vrag crkne od smijeha…

Oglas: Traže se najlijepše oči, bez dokumenata prešle granicu ljubavi, bez dozvole ukrale moje srce, posljednji put viđene u prostorijama mojih snova!!

Kad bi prijatelji imali etiketu na tvojoj bi pisalo: 100% poseban, boja-vesela, tip-jedinstven, cijena-neprocjenjiva.A na kraju bi pisalo: najbolji prijatelji zauvijek!!!!!


1. Ne bojim se pakla, vec sam u njemu.

2. Jeste li znali da je 77.56% statistika potpuno nepotrebno?

3. Grafit u kaficu iznad wc školjke: -Ne bacajte opuške u školjiku; ne pišamo ni mi
vama u pepeljare. Hvala..................osoblje

4. Ratom do mira je isto što i jebanjem do nevinosti!

5. Nemoj da me nosiš u uspomenama...k'o kamen u bubregu!

6. Grafit na zgradi pošte u Sarajevu: "OVO JE SRBIJA!" Dopisano ispod grafita:
"BUDALO, OVO JE POŠTA!!!"

7. Držite pištolje u frižideru...za hladno oružje vam ne treba dozvola.

8. WC je najstrašnije mjeto ....tamo su se i najhrabriji usrali.

9. Progutao sam tavu. Ko ne vjeruje nek opipa dršku.

10. Stalno padam na ispitima .......Proklete stolice.

11. Autor1 : "Srbijo ,majko,hvala ti što si me rodila"
Autor2: "Jebem ti mater"

12. Grafit na crkvi "Udite slobodno, gazda je razapet"

13. GRAFIT U OSIJEKU- "De Ante Odjebi!!!"

14. Zar ti moram sto puta ponavljati? Rece centimetar metru.

15. Muhe su najbolji novinari -odmah otkriju kad nešto zasmrdi!!!

16. S pojacalom smo jaci!!!

17. BEOGRADSKI GRAFITI
-Ne slušaj narodnjake.
-Umri prirodnom smrcu.
-Ne kupujte kasete japanske grupe TDK. Ništa se ne cuje.
-Beograd je sasvim mali, u tome i jeste njegova velicina.
-Sine nemoj da ljuljaš baku, nije se zato obesila.
-Marko, pronadi devojku i oslobodi kupatilo. -tvoja mama.
-Kad snajperista namigne to uvek obara s nogu.
-Da li je Homerova ulica slepa ulica?
-Svi bi decki spavali sa mnom - ali ja nisam pospana.

18. Grafit u Beogradu:
"Monika -stisni zube!"

19. Što je to -ovca je, a koža nije?

20. Oralni sex je stvar ukusa..

21. Ljubav je izmislila sirotinja -da bi mogla besplatno jebati.

22. Pušenje ti skracuje cigaretu.

23. Jebi si mater i bit ceš si brat.

24. Ja ne pijem da te zaboravim, vec da te duplo vidim.

25. Neki piju od srece, neki od tuge, a mi pijemo od jutra.

26. Bolje pasti pod šank, nego u govna.

27. Bolje ispasti iz tramvaja nego glup.

28. Zašto je Bog izmislio alkohol? -Da ružne cure ne ostanu djevice.

29. LJUBAV JE SLJEPA - vjerovatno se zato zaljubljeni pipaju..

30. Osjecam da gubim željezo iz organizma. Dogadaju mi se sve veca sranja.

31. U komunistickom paklu, za razliku od kapitalistickog, nema povremeno vrelog
ulja.

32. Drkanje je samo nacin da svoju srecu uzmemo u svoje ruke.

33. Žena je za mene zakon.. Uh što volim rupe u zakonu!

34. Preljub: dvoje pogrešnih ljudi rade pravu stvar.

35. Covjek je naše najvece blago. (potpis: Ljudožder)

36. ŽIVOT - bolest koja se prenosi sexom.

37. Stvarnost je iluzija prouzrokovana nedostatkom alkohola.

38. Mrzim crnce i rasnu diskriminaciju.

39. Dabogda ti žena bila stonoga i cijeli se život morala jebati za cipele.

40. Mjenjamo tenisaca za Clintona jebaca.

41. On je matematicar, a ona neuracunljiva.

42. Ako je abortus ubojstvo, onda je drkanje genocid.

43. Da su žene dobre i Bog bi bio oženjen.

44. INCEST - igra za cijelu obitelj.

45. Ne vjeruj nikome tko krvari pet dana i ne umre.

46. Neki ljudi su živi samo zato jer je ilegalno ubiti ih.

47. Tko se posljednji smije najsporije misli.

48. Sve generalizacije su pogrešne, ukljucujuci ovu.

49. Radamo se goli, mokri i gladni. Zatim stvari postanu gore.

50. Uvijek zapamti da si jedinstven(a), kao i svi drugi.

51. Vibracija je pokret koji se ne može odluciti kojim smjerom da krene.

52. Vakuumi su ništa. Spominjemo ih samo zato da im damo da znanja da znamo da su tamo.

53. Da bi sprijecili da se mlijeko ukiseli, cuvajte ga u kravi.

54. Postoji 3 vrste ljudi: oni koji znaju brojati i oni koji ne znaju.

55. Zakljucak je mjesto gdje ste se umorili od razmišljanja.

56. 24 sata na dan, 24 boce piva u gajbi (kašeti, sanduku). Koincidencija?

57. Ne možeš pricati o nicemu a da ga ne spomeneš.

58. 2 + 2 = 5 za ekstremno velike vrijednosti od 2.

59. Psihijatri kažu da je jedna od cetiri osobe mentalno bolesna.
Provjerite tri prijatelja. Ako su oni OK, vi ste taj.

60. Što ima cetiri noge i ruku? Sretan pit-bull.

61. Kada se svadate s budalom, postoje velike šanse da i on radi to isto.

62. Uvijek govorim istinu. Cak i ako moram lagati da to ucinim.

63. Nikad nemojte stajati izmedu psa i drveta.

64. Nadam se da cu umrijeti mirno, kao moj djed (u snu), a ne kao putnici u njegovom autu.

65.Težak rad se isplacuje u buducnosti. Ljenost se isplacuje odmah.

66. Demokracija su tri vuka i ovca koji glasaju što ce imati za veceru.

67. "Sada" je tocka u vremenu koja je vec prošla.

68. Diploma dokazuje samo to da znate naci odgovor

69. Svi imaju pravo da budu glupi. Neki samo zloupotrebljavaju tu privilegiju.

70. Recenica ispod je istinita.
Recenica iznad je lažna.

71. Živimo u doba kada pizza stigne prije do naše kuce nego policija.

72. Kao što sam prije rekao… ja se nikad ne ponavljam.

73. Da li ocekivanje neocekivanog cini da neocekivano postane ocekivanim?

74. Ako štedim vrijeme, kada cu ga dobiti nazad?

75. Ponedjeljak je užasan nacin da potratite 1/7 života.

76. Ne postoji takva stvar kao što je apsolutna istina… i to je apsolutno istinito.

77. Djeca su najskuplji oblik zabave.

78. Ne raditi ništa zna umarati jer ne možete stati i odmoriti se.

79. Cilj nauke je stvoriti bolje zamke za miševe. Cilj prirode je stvoriti boljeg miša.

80. Dobra procjena dolazi iz iskustva, a iskustvo… pa, iz loše procjene.

81. Tip koji misli da zna sve posebno iritira nas koji znamo.

82. Budite sigurni da radite 8 sati i da spavate 8 sati. Ali ne istih 8 sati.

83. Teško je biti skroman kad si savršen.

84. Svi muškarci su idioti. Udala sam se za njihovog kralja.

85. Seks na TV-u vam ne može škoditi osim ako padnete s njega.

86. Ako maslinovo ulje dolazi od maslina, od cega dolazi baby-ulje?

87. Braco Rusi ne bojte se! SRBI SU UZ VAS

88. Od kolijevke pa do groba najbrže vas vodi Sloba!

89. Potrcao je u susret tramvaju. Tramvaj ga nije prepoznao!

90. Policajci su kao prostitutke!-Stoje na cošku, a obitelj je sramota!

91. Kada se muškarac izvadi iz vešmašine dobije se cista glupost.

92. Hoce li mjesec ikad shvatiti da ga Zemlja samo vrti oko svoje osi?

93. Prodajemo STRADIVARIJEVU viloinu. Novu!

94. Ako te pojuri pas ti mu baci novine. Dok ih on procita biti ceš vec daleko!

95. JUGOSLOVEN - to nije nacionalnost, to je DIJAGNOZA

96. Nije hrabrost otici u Zagreb, popeti se na spomenik bana Jelacica i vikati:
"Ovo je Srbija", Hrabrost je sici sa spomenika.

97. Pravog muškarca necete vidjeti da pere i pegla.
On to završi prije nego što se njegova žena probudi.

98. Stalno idem u džamiju ali nikako da nadem moj broj cipela.

99. Odmah se vracam, dodite sutra (Poruka na ulazu u jednu kaancelariju)

100. Prijatelj služi da kada ti je loš dan odeš i pokvariš i njemu dan.






Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!