trenutakistine https://blog.dnevnik.hr/samomojarazmisljanja

utorak, 12.02.2008.

LEPTIRIĆI I TELEĆI POGLED

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovaj moj blog je posto ko želje i pozdravi, hahaha, ali imam potrebu nekome nešto napisat, kome, poznat će onaj kome je upućeno.
Večeras sam pročitala par stranica jedne naše drage blogerice i oduševila sam se, ali i zamislila, pa konačno donjela i neke odluke.(Fala što mi ih je poslala, već sam ih podjelila s nekim ljudima, vrijedi ih pročitat)
Prva odluka je da sam zdrava, zatim da ću sutra napokon raspremit kuću do kraja, a ne stalno nešto trljam, a stalno vise neki repovi i napokon najvažnija odluka, joj koliko mi je trebalo da dođem do nje.
Dakle...........nešto što bi se moglo nazvat poluveza, vrijeme je da se završi.
Zašto????
Jer to jednostavno nije ono što me ispunjava, što želim, za čim žudim, nešto fali...............što.........prvo mi fali one prave nježnosti, onih tepanja i one svijesti da sam mu sve ko i on meni.
Znam, znam, ej ženo, koliko ti imaš godina , što pizdiš........a jebiga, koliko imam da imam, želim da sam mu centar svijeta jer ja to zasluživam i neću se mirit s ničim manjim.
Fali mi da me neko zove mazo, srce, dušo, jubavi, živote, da mi kaže da me voli, ali da to u tom momentu stvarno misli pa ma koliko to duralo, ne tražim od nikoga da me ženi niti doma vodi, ali da bude sto posto moj, tražim, i ne pristajem na ništa manje.
Mislila sam da smo dobro počeli, onda razočaranje pa moje krpljenje nečega što se ne da zakrpit, jer leptirići su se neđe premjestili, odlepršali i ma koliko ja željela ne mogu ih pronać, da ja točno ne znam i nemam viziju što želim možda bi i mogla , ali kopajući ove dane po rokovnicima, sjećanjima i uspomenama zaključila sam da želim leptiriće, teleći pogled, glavu u oblacima po cijeli dan a ne samo po noći.
Po noći kad smo puteni i sneni mogo bi proć i neko ko nas ustvari ne ispunjava, ali ja želim stavit guzu u krilo toj osobi i po danu i želim da me isto tako teleći gleda, ma želim barem mislit da me teleći gleda, ako se zeznem fala Bogu, glavno je ono što je u mojoj glavi.
Nadam se da ćemo ostat prijatelji, a jebiga nijesam ja kriva što si poćero leptiriće, a dugo, dugo godina mi je trebalo da ih počnem opet hvatat i skupljat...................ma glavno da su se oni pojavili, pojavit će se i opet i to nadam se ubrzo.
A najvažnije, ne želim da mi zbog navike neko uplovi u život i da osjećam ikakvu obavezu zbog tega, jer teleći pogled nema nikakve veze s tim, a ja želim TELEĆI pogled i stotine šarenih leptirića..............ide proljeće,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

12.02.2008. u 01:15 • 6 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

samo moja razmišljanja, za moju dušu i možda za još ponekoga, viđet ćemo


Image and video hosting by TinyPic





users online

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

free hit counter

hit counter


free hit counter

hit counter

linkovi

eXTReMe Tracker