trenutakistine https://blog.dnevnik.hr/samomojarazmisljanja

ponedjeljak, 04.02.2008.

ŽIVOTE MOJ

Ko o čemu cigo o svirali, tako i ja tupim jedno te isto.
Po danu nekako ide, stalno sam u pokretu pa me ne muče toliko misli,
ali noć, e noć je već nešto drugo.
Što ja ustvari hoću, nemam pojma, ustvari imam ali to nije ono što sad radim.
Radim nešto u što ne vjerujem, nešto što bi svakome rekla odmakni se,
ali ja ne mogu, ja se ne odmičem, dapače, sve se više zaplićem.
I nije problem ni u zaplitanju da ja nijesam svijesna svega,
a svijesna sam da nije problem On,
dapače, problem sam opet ja i moja očekivanja.
Svijesna sam da On nije i ne može bit ono što ja želim, što imam u glavi,
da mi ne može pružit ono nešto, a to nešto žarko želim, ali vjerujem da mi može pružit dobar seks.
Da sam prije samo mjesec dana mogla zamislit što će mi se događat bila bi ostavila lava da spava,
ali ne, ja sam pametna, meni se to ne može dogodit,
ja ne mogu žudit za seksom, ja sam već sve prošla, ma prošla sam vraga crnoga.
S jedne strane On, s druge neko ko ima tako puno nježnosti, lijepih riječi,
možda nije ni stvaran, ali me raznježi, neko ko je puno bliži onom za čim žudim ali je li uopće stvaran,
postoji li on ili je bio tek bljesak na nebeskom putu.
Nešto što me raznježilo, nema veze znači li išta,
ali kad mi kaže živote moj, srećo, dušo, ljubavi, mazo, maleno moje, oko moje,
e na to padam, rastopim se, zamišljam stvari ma ostvarivam ih u svojoj glavi.............ali,ali...........
S druge strane opet On, razočaro me u nekim stvarima,
ma ustvari razočarala sam ja sama sebe sa svojim očekivanjima,
moja želja da mu vjerujem, a ne vjerujem mu,
moja potreba da mu sve rečem, mrcvarim li ja njega ili sebe svojom iskrenošću,
moja potreba za nježnostima za koje znam da On nije sposoban,
i što sad................
Prihvatit , možda dobar seks, pa i to je nešto ili ipak, bar na kratko, vinut se do zvijezda,
a ja silno želim zvijezde............jebem te robijo, što je meni????
Ponekad čak u razgovoru zaboravim tj. isključim glavu i bude mi dobro,
ne ono da popizdim ali sasvim ugodno,
a ja želim bar na čas izgubit glavu,
želim bar na tren bit nečiji život
A iskreno i strpljenje mi je pri kraju, dakle seks ili onaj fini osjećaj pripadanja uz seks,
ja bi pripadanje uz seks, ALI,ALI, jebem ovo ALI u svom životu




04.02.2008. u 21:44 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (8)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

samo moja razmišljanja, za moju dušu i možda za još ponekoga, viđet ćemo


Image and video hosting by TinyPic





users online

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

free hit counter

hit counter


free hit counter

hit counter

linkovi

eXTReMe Tracker