to sam vam ja

četvrtak, 18.10.2007.

Image Hosted by ImageShack.us

18.10.2007. u 21:43 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

o svemu i svacemu

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

tko sam ja:

-jedna cura
-iz bjelovara
-rođena 9.12.1988. u Osijeku
-zelenih očiju
-smeđe kose
VOLIM:sretan
-svoje prijatelje
-obitelj
-PiVO
-izlaske
-dečke
-iskrenost
-ljude koji imaju svoje "JA"
-i koji znaju reć kad im nešto smeta
-vježbati
-trošiti pare na mob.
-zajebavati se
-uživati u životu
-zelene oči
-trčati
-piti i pušiti
-smijati se
-razgovarati
-spavati
-reći što mislim
-se šminkati
NE VOLIM:mad
-lažljivce
-dosadne ljude
-one koji kopiraju druge
-ljubomorne ljude
-vino
-ljude što su stalno u k.r.u
-mačke
-kad netko glumi
-kad pljuju po tebi kad
okreneš leđa,a ovak ti
se uvlače u š...k
-dvolične ljude
-one što ti obećavaju
nešto što znaju da
ne mogu ispunit...
-i još punoo toga
al mi se neda pisat,
glavno da ima više
stvari koje volim....
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

..........Za dušu........

Manite se,manite se ljudi,s dragim da me mirite,on sada sretan kraj druge spava,bolje ga ne budite,manite me uspomena nježnih,HOĆU DA ZABORAVIM,ej pre će tuga sa srećom leći,nego što ću ja sa njim,BOLJE MI GLAVU OHLADITE,LED MI NA SRCE STAVITE,BOLJE ME NA KRAJ SVIJETA NOSITE,DA SE UZALUD NE NADAM,DA GA SA DRUGOM NE GLEDAM,manite se ljudi,ljubav umire...Manite me godina i dana,neću da mu oprostim,ej pre će vatra sa vodom leći nego što ću ja sa njim...

Ponekad kad sam sama lutam našim stazama,jer za njih me vežu lijepa sjećanja,vjetar je davno već lišćem prekrio tragove naše ljubavi..
Još uvijek ja kao nekada grijem ti stranu kreveta,još uvijek ja,stara navika,čuvam ti pola jastuka..
U misli ponekad tvoj osmjeh navrati i ovaj život je ljepši,bar na tren..


Nemoj nikada nikome reći da je postojala jedna mala,da je bila tvoja i sve ti dopuštala,sve dala.Nemoj nikada nikome reći da si otišao iz njenog života kao tama,nemoj im priznati da je mala ostala sama,nemoj reći da je patila,da si joj značio sve,al nije te vratila,nemoj nikome reći da je ponos uništio sve.I nemoj im reći kako su teške bile noći te,kad si maloj ulazio u sne,kad je bila sigurna da trebaš je,a ti si bio sretan,nisi znao za puteve tuge.Nemoj im reći da si malu volio,da si ju za oprost molio.Samo im reci žaliti neću,al nemoj nikada nikome reći da nakon svega mala ti želi srećusretan

"Odlazi sad i više se ne vraćaj..ne pitaj zašto,ne pitaj kako,samo mi okreni leđa i idi..zaboravi naše dane,zaboravi sve lijepe trenutke,nemoj ih se više prisjećati, jer ta vremena su prošlost...sada se rastajemo,sada svatko ide svojim putem...svatko sada traži svoju sreću..bilo mi je lijepo i TO NIKAD ZABORAVIT NEĆU...pored tebe moji problemi nisu postojali...IdI iZ ŽiVoTa MoG...Slušam tvoje riječi,al nemam ti što reći,nisam znala da će tako boljeti,nemam više snage moliti.Ti, ti si meni bio sve,sada znam ja moram bez tebe,novu snagu dao mi je Bog,samo idi iz života mog,godinama tražiš nove razloge,prelila se čaša,u kojoj čuvaš me,svakim novim danom,ja sa novom ranom,napokon sam shvatila da tako ne ide..."

Nemoj da se nadaš da ću da se propijem,
čak ni da se pobijem,nemoj ni da pomisliš,
pa nisi ti jedini,ma šta je to godina,
LJUBAV KAKO DOŠLA,ISTO TAKO PROLAZI,
VRIJEME SVE PREGAZI,
100 muškaraca je oko mene,
ja da mislim na tebe..
NE PADA MI NA PAMETbelj



Prolaze dani,tuga u duši s njima,
još si mi malo u snovima
tragovi tvoji nestat će poslije kiše
MA NEKA VRIJEME SAD I TEBE BRIŠE..
Ne,ne živim sama,ljubim druge,
da,plačem ja al ne od tuge
VJERUJEM U SEBE,NISI MI VIŠE DIO
mogu i bez tebe...
Sretan bi bio da još me srce boli,
da više nikog ne zavolim,
al ljubav luda u meni opet diše,
ma neka vrijeme sad i tebe briše....yes
:



Ja nisam ona što bi
pala na koljena,al
znaš da nikog nisam
tako voljela,a ti ime mi
ne spominješ,a ti od
mene glavu okrećeš,
ja nisam ona što bi stope
ti ljubila,znaš da je ljubav
samo korak do ludila,a ti
ti mi blago nudio,a ti svijetlo
u tamu pretvorio.....
da zalupim vratima i pobjegnem
ti bez traga,NIKAD MI LJUBAV
NIJE MANJE ZNAČILA,MOJU SI
SREĆU SVU U BOL PRETVORIO
A TO MI NIJE TREBALO DRAGI,
i da me udariš pred svima nebi
boljelo,ja ću po svome ma koliko
koštalo,mogu da biram dal da
nestanem il potonem...A TO MI
NIJE TREBALO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Uzmi mi sve,nemaj milosti,
nož u srce mi zari,ne žali
Uzmi mi sve,baci me ko staru stvar
nek se ne trijeznim 7 noći bar,
kad nisam znao da čuvam te,
bez milosti sada uzmi mi sve
uzmi sve...
Kad nemam te koda sve na svijetu gubim
kad nema te vidim te dok drugu ljubim
i miris tvoj koda je na njoj
Kad nemam te mrzim sebe što sam
proklet,što volim te i što te glupo gubim
opet,sad uzmi mi sve,ne žali me
sad mi ne praštaj,za sve kazni me
uzmi mi sve,izbriši za sobom trag
nek mi ostane samo ožiljak....pjeva



Emina Jahović- Nije više tvoja stvar
Nije više tvoja stvar što odlazim,
nije više tvoja stvar što ovo prolazim
kiša je već prestala,ljubav umire
i jedan plače za oboje
Zar i ti,isti ko svi,da pred srećom
oči zatvoriš,ni milosti,ni obraza
da me zgaziš ko zrno bibera,
zar i ja,ista ko sve,
što u vječnu ljubav vjeruje,
bez ponosa se zaletim,s obje ruke
zmiju zagrlim...
Sve prolazi,a sutra i mi!!!!!


>Ana Kokić-Dali si to ti
Još samo minut do dva,ma više
ne čekam ni ja,
nećeš ti mene da praviš ludom,
samo izvoli pa radi s drugom
sve što ti nisam ja dopustila
Nisam ja nikome na izvolite
i nemaš ništa ti sem ljepote
zbog koje sam baš sve propustila
o dali si to ti zbog mene plakao
noćas je moj raj za tebe pakao
o dali si to ti sam u ljubavi
O dali si to ti u vatri pepeo
na moje srce je drugi doletio
o dali si to ti sam u ljubavi...beljbeljbelj



TVOJOM ULICOM VIŠE NE PROLAZIMfont>crycry
Do mojih usana još tvoje ime samo doleti,
ko ptica selica eto tek da me na te sjeti,
tek da ne pomislim,da poslije tebe mogu
drugu lako zavoljeti
Na mojoj duši još ko trag u pijesku
tvojih stopa ostade otisak
a srce moje puno bola uvijek
na prvi znak ljubavi nove
tebe mi donese u snove...
Tvojom ulicom više ne prolazim,
tvoje slike odavno sam bacio
Našu pjesmu da sviraju cigani
više nikome..
TVOJE IME ZAUVIJEK ZABRANIT ĆU
TUGU MOJU U VINU SAHRANIT ĆU
DA TI PRIZNAM MA PAMET MI NE PADA
DA VOLIM TE I SADA...
tuzancry



gORAN vUKOŠIĆ-pijem
partypartyparty
Tebe sam hteo kraj sebe,ko tajnu da te čuvam
Mnogo sam žena sreo ali ti si uvijek prva
sve druge srce laže,usne te moje traže
ali mi vino noćas ni ne pomaže
PIJEM JER NA DNU ČAŠE SI,
LUTAM NA KRAJU PUTA SI,
AL UVIJEK TUĐA,TO MI ŽIVOT PRKOSI
GUBIM DA TEBE DOBIJEM,
LJUBIM DA TUGU UBIJEM
ALI TE ŽIVOT UVIJEK DRUGOM ODNOSI
Tebe sam hteo za sebe
da moje nosiš ime
ti njemu sve si dala,ma idi
za sve ti hvala
sve druge lažno ljubim,
zbog tebe glavu gubim
i svake zore sam se probudim...tuzan

party----uz ovu pjesmu smo se opijali ljetos----party


............ZA NJEGA..............namcor


Nikad nisam ni voljela tebe, Voljela sam osobu koju si glumio,
Prevario si i samog sebe, A nas si jednostavno ubio.
Nakon svega si mi stranac, Nisi ni sjena onog starog lika,
Bio si samo dobar glumac, Ili ja dobra publika.
Anđelima su pale maske sa lica, Razbile sve iluzije i lažni sjaj
Sad vidim da si ubojica, Ubio si u meni svaki osjećaj.
Više me ništa ne vrijeđa, Ništa me ne može zaboljeti,
Previše se noževa zabilo u moja leđa, Mislim da vise ne znam voljeti!
Nešto je trulo unutar mene- Mislim da je to srce moje, I duša koja polako
vene? Sve sto je nekad bilo tvoje.
Ne znam kako da se borim, što se u ovakvim situacijama radi,
Kad nekoga iz sve snage volim, A istovremeno mi se toliko gadi.
Bojao si se, pa si me "štitio" od istine, I uvijek postupao sa mnom u
rukavicama, ne želim imati posla s kukavicama...
I na svemu ti zahvaljujem, Hvala što zbog tebe mrzim cijeli svijet,
Od pogleda, poljupca, dodira strahujem, I svi dobiju samo moj bijes.
Bijes koji je tebi namijenjen, Zbog svega što si mi pružio:
Al slabić poput tebe nije na to pripremljen, Pa drugi trpe ono što si ti
zaslužio.
Ne želim na tebe misliti po cijele dane, Al samo si ti u meni i nemam druge
zanimacije,
Još uvijek nisam nasla lijeka za sve te rane, Al bar sam u pjesmu istresla
neke svoje frustracije.
Tvoja predstava je u završnici, Evo i ja pjesmu privodim kraju.
Možda smo samo propali umjetnici, Koji malo jedno o drugom znaju.
Umjesto da ti kažem Zbogom, Nešto ću te zamoliti:
Više nikom nemoj reći Volim te, Ti ne znaš što znači voljeti!





..........LJUBAV........cerek

"Ljubav je tako kratka,a zaborav tako beskrajan"
"Ljudi su samo oni koji vole"
"Ljubav se rodi,živi i umire u očima"
"Ljubav lišava pameti one koji ju imaju,a daje ju
onima što ju nemaju"

"Prvi uzdah ljubavi,zadnji je uzdah mudrosti"
"Od svih istina,najdublje su i najtrajnije istine srca"
"Srce koje voli ne gleda na ljepotu"
"Radosno srce uljepšava lice"
"Ljubav ne pita zašto,govori iz srca i nikad ne objašnjava"
"Kad umrem,sačuvajte mi u tišini ove riječi:Volio sam"
"Ljubav je hram,ljubav je viši zakon"
"Mržnja zna da je ljubav lijek za sve"
"Ljubav vidi samo ruže bez trnja"
"Ljubav je zapaljena kuća koju pokušavaš ugasiti benzinom"
"Ljubav ne mudruje,a kad mudruje više nije ljubav"
"Ljubav je ptica,mora letjeti"
"Tamo gdje ljubav zapovijeda,nema drugog gospodara"
"Naučio sam da ljubav nije posjedovanje i da ljubav neće čekati,
sad sam naučio i da ljubav treba izraziti,a to sam naučio prekasno"

"Na dnu svake duše postoji skriveno blago,koje sam ljubav može
iznijeti na vidjelo"
"Voljeti,a ne biti voljen isto je što i odazivati se,a da te nitko ne zove"
"Ljubav je kao vožnja automobilom:startaš naglo,voziš prebrzo i
kočiš kad je kasno"
"Samo je onaj netko koji nešto voli,ne biti ništa i ništa ne voljeti
jedno je te isto"

"Srce je kao staklo,kad ga jednom razbiješ više ga nećeš sastaviti"
"Voli jer samo hrabri vole,a kukavice čekaju da budu voljene"
"Ljudi koji vole ne umiru,oni žive vječno,znaš li zašto?Jer žive
od ljubavi,a nje uvijek ima,samo trebaš voljeti najviše što znaš"
"Smisao ljubavi nije pronaći savršenu osobu,nego nesavršenu
voljeti savršeno,prava ljubav nikad nema sretan kraj...
ONA JEDNOSTAVNO NE PRESTAJE"

cerekcerekcerek

Ponekad jednostavno
zaboravim sve,
zaboravim da smo bili zajedno,
da smo se smijali i voljeli.
A onda, sasvim slučajno, lice,
pogled ili okret nekog slučajnog
prolaznika podsjeti me na sve.
Sjetim se naših dugih šetnji,
mirisa tvoje kose, onoga zelenila
pomješanog s smeđim tonom
u tvojim očima...Sjetim se
rastanka, sjetim se... Pa me zaboli
negdje duboko u srcu i pitam se:
DALI JE TO LJUBAV ILI SJEĆANJE?rolleyes