četvrtak, 25.12.2014.

A kaj da ti velim, drug antipod!

Ni ja nikako da se skinem s jedanaestice. Bad carma ;-)! No, budući da je vrijeme u kojem se izražava mir, prvenstveno bih poželjela mir slučajnim navratnicima na tvoja zapažanja, da se ne bi primili onog s crnom magijom ko pijani plota i šatorskih skuta. Ima jedanaestica i mnogo toga dobroga za poručiti. Evo link. Ako ne bude funkcionalan, nije do mene. Morti zbog toga što me Mirče prijavio kao spam kad sam mu rekla da na njemačkom može lijepo piskarati nursery rhymes jer mu to dobro ide, pa su mi/ je nešto obustavilo pristup linkovlju. Couldn't care less :-)...spiritual meaning of number eleven
Hm, da, kao što rekoh: "Nije dozvoljeno slanje spama.
Vaš blog prijavljen je administratoru zbog kršenja pravila servisa." A možda i zbog Rolling Stonesa. Woo, woo :-)))... A zamisli da je zbog Večenaja, hahahaha... Ovo posljednje bilo bi baš prva liga jer ne znaju oni kako sam ja povezana s Večenajem, khahahaha.... Glavno da je netko ocijenio da Damir Stojić NIJE spamer. To me podsjeća na neku "dječju igračku" koju smo moj podmladak i ja svojedobno našli u nekoj on-line prodavaonici dječjih igračaka - zvala se "Kaznitelj" - prestrašno i presmiješno u isti mah. Šteta, kupila bih ju bloguhr za Žićbo. E, jada i bijede. Peace, drug antipod, tebi i tvojoj obitelji sretanJ…
- 10:27 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.