________ SAMOBORSKI DUH _______

nedjelja, 17.02.2008.

HM?!

Jeli ovo spada u prirodne ljepote ili umjetnost, ili je to samo seoski tavan?

Ma baš me briga, al tak lepo zgleda

umjetnost

prirodne ljepote


mljacnjaminjaminjamipartynutsretanbeljwave

- 23:20 - Piši pametno (10) - Ak ti se baš printa, klikni me - #

srijeda, 06.02.2008.

Gradonačelniku vraćena vlast

Fašnik je spaljen, maske su pale. Grad, ako već nije u Korizmi, onda se barem vratio u normalu; vještice, vampiri, dame, ubojice... i ina stvorenja maknula su se sa ulica zajedno sa posljednjim plamenom gorućeg Princa, kojeg je okupljena svjetina prethodno optužila za sva zla koja su ju snašla tijekom protekle godine.
Posljednji sati prije korizmenog odricanja maksimalno su iskorišteni za zadovoljenje (grešnih?!) užitaka – pa se tako pilo, plesalo i ludovalo do fajrunta.


Photobucket
Dok je Princ gorio na lomači, pogledi posjetitelja bili su usmjereni prema veličanstvenom vatrometu Pirotehnike Mirnovec


Photobucket
Svaki komentar je suvišan ako se prisjetimo Oscara Wildea - Čovjek je najmanje ono što jest kad je on sam. Daj mu masku i reći će ti istinu!


Photobucket


Photobucket


- 00:05 - Piši pametno (9) - Ak ti se baš printa, klikni me - #

ponedjeljak, 04.02.2008.

Klizalište nekada

Vidjeli ste (ako niste onda pogledajte post ispod) kako izgleda novo samoborsko klizalište!
A kako je izgledalo staro, ono pod svjetlima reflektora i zvijezda, ono koje je vodio pokojni g. Gabrijel Medved, ili nama Samoborcima poznat kao Gabrek, pogledajte na ovim fotografijama... da vidite kako je tada bilo; kako je bilo klizati u ona "davna" vremena nut belj sretan

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Ili kako su izgledale klackalice... Uh, sjećam se noćnih tuluma (ne, nisam ja na njima sudjelovao), kada su te klackalice znale završiti u Gradni, a onda nam ih je sused Fresl popravljao i farbao, da bismo se mi opet mogli na njima klackati... baš je dobar bio...

Image Hosted by ImageShack.us

- 19:07 - Piši pametno (2) - Ak ti se baš printa, klikni me - #