Passion and Pain


-Nije prvi put da stoje skupa i gleda njenu ljepotu..
-Nije prvi put da je brisao njene crne suze sa rumenih obraza...
-nije prvi put da je gutao njenu nepodnosljivu bol..
NIJE PRVI PUT DA SE BUDIM IZ SNA I SANJAM NJEGA!

....If pain is our line,
The one that connects us in life,should we hold on..

Image Hosted by ImageShack.us
-plave siske koje su padale preko mojih ociju dok preznojeno sjedim na krevetu..
-razmisljala sam o njemu,mami me a neda mi nagradu...
-moja prekomjerna poslusnost dovela me je do sitne zivotinje koja stoji pored boga...
Image Hosted by ImageShack.us
Beat me, hurt me
A physical release from mental pain
Don't make me explode in your way

-drveni stol, izrezbaren vlastitim bjesom...
-komad papira,nepomicno stoji te njegovo lice osvjetljuje tek svjeca sto izgara do zadnjeg daha...
-djevojka u moru,kao svjeca izgubila svoj dah..
As I always wished to be - one with the waves
Ocean Soul

Image Hosted by ImageShack.us
In my dreams,
I solve the problem by removing it
My wish is to see you grovel
like you once forced me to!

24† Cast the spell... and join the Death...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...† Komentari: On/Of †...


Utuk Xul by Me

glavna i zivotna opsesija glazba..jednostavno zivot bez nje nema smisla..
-tvrdoglava,svojeglava,
-ne predajem se lako,borbena,ustrujna u vlastitoj naumi,vjerujem u sebe,volim ono sto jesam i nikad to nebi mjenjala..
Realna kao osoba,filozof,radoznala..
obozavam umjetnost na sve načine,od slikarstva,glazbe,arhitekture,pisanja,odjece itd.....
svu vrstu kreativnosti.usto sto sam i sama kreativna na neke nacine...
-koliko toliko se trudim obrazovat o opcoj kulturi...
-komplicirana,osjecajna
najdrazi pisac Herman Hesse potpuno sam odusevljena tim covjekom...
ocarana gothic kulturom i misticnim bicima.
.bajkama,legendama,mitovima,prirodom,nadnaravnim pojavama..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Blogovlje


braco Tonći
seka Marta
Ana
Leon
Leonova ekipa
Meli
Marina
Jele
Monika
Sanja
Ajvi
janick_gers_fanovka
Image Hosted by ImageShack.us

never a light can die,
Dark Lantern,
darklin' in light...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us