Wuhu jea novi post...


Ja se nakani napisat ovaj post...
1.neznam o cemu da pisen..
2.neman volje...
3.gadi mi se pomisao da sutra moran u zadar...
4.ocu nesto sto nemogu dobit :(...i da tako....
U mom zivotu svega i svacega ali mi se neda pisat, zapravo toliko je pisanje o tome isprazno i monotono..koga zapravo briga kako ja provodim svoj zivot...
JEBEMTI ANATOMIJU!!!!!!!!!!

* Ma neda mi se živit*

Image Hosted by ImageShack.us

E moran pohvalit knjigu Sumrak koja me zarazila pa me nakanila da procitam i ostale djelove...stvarno knjige su savrsene...neki dan kupila 4 dio i pocela citat jedva cekan izlazak petog, i film dolazi 1.1 u CineStar..
TWILIGHT rulez!
Image Hosted by ImageShack.us
Swe u svemu....meni je hladno,gladna san i spava mi se...i pozdrav ekipi na hladnom pivu...Anđa ide na Rising Dream!...
ode spavat...
uzivajte svi i cujemo se!!!!!!!!

At times life is wicked and I just can't see the light
A silver lining sometimes isn't enough
To make some wrongs seem right
Whatever life brings
I've been through everything
And now I'm on my knees again

But I know I must go on
Although I hurt I must be strong
Because inside I know that many feel this way

Image Hosted by ImageShack.us

13† Cast the spell... and join the Death...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...† Komentari: On/Of †...


Utuk Xul by Me

glavna i zivotna opsesija glazba..jednostavno zivot bez nje nema smisla..
-tvrdoglava,svojeglava,
-ne predajem se lako,borbena,ustrujna u vlastitoj naumi,vjerujem u sebe,volim ono sto jesam i nikad to nebi mjenjala..
Realna kao osoba,filozof,radoznala..
obozavam umjetnost na sve načine,od slikarstva,glazbe,arhitekture,pisanja,odjece itd.....
svu vrstu kreativnosti.usto sto sam i sama kreativna na neke nacine...
-koliko toliko se trudim obrazovat o opcoj kulturi...
-komplicirana,osjecajna
najdrazi pisac Herman Hesse potpuno sam odusevljena tim covjekom...
ocarana gothic kulturom i misticnim bicima.
.bajkama,legendama,mitovima,prirodom,nadnaravnim pojavama..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Blogovlje


braco Tonći
seka Marta
Ana
Leon
Leonova ekipa
Meli
Marina
Jele
Monika
Sanja
Ajvi
janick_gers_fanovka
Image Hosted by ImageShack.us

never a light can die,
Dark Lantern,
darklin' in light...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us