Friendship


Ewo odluci ja pisat o prijateljstvu..tj napisat koje djelo.....na ovo me potaklo pjesma koju sam nedavno radila u skoli o prijateljstvu pa eto odlucih je napisat i ovdje...

HALIL DŽUBRAN: O PRIJATELJSTVU

A jedan mladić reče: Govori nam o prijateljstvu.

I on odvrati govoreći:
-Vaš je prijatelj zadovoljenje vaših potreba.
On ja vaše polje koje zasijavate s ljubavlju, a žanjete sa zahvalnošću.
On je vaša trpeza i vaše ognjište.
Jer, dolazite k njemu gladni, i ištete od njega spokoja.
Kad vaš prijatelj iznosi svoje mišljenje,
ne bojite se reći ''NE'', niti se suzdržavate od ''DA''.
I kad on šuti, vaše srce ne prestaje osluškivati njegovo srce;
Jer, bez riječi, u prijateljstvu, sve se misli,
sve čežnje, sva iščekivanja rađaju i dijele s radošću koja se ne izvikuje.
Kad se opraštate s prijateljem, ne žalostite se;
Jer što najviše volite u njemu, može biti razgovjetnije kad je odsutan, kao što je planina planinaru razgovjetnija iz doline.
I neka u prijateljstvu ne bude druge svrhe osim produbljivanja duha.
Jer, ljubav koja traži išta drugo do očitovanja vlastite
vlastite tajne nije ljubav nego bačena mreža: hvata samo što je beskorisno.
I neka vaše najbolje bude za prijatelja.
I ako mora upoznati vašu oseku, neka upozna i vašu plimu.
Jer, što vam je prijatelj da biste ga tražili da s vama ubija vrijeme?
Potražite ga uvijek da oživite vrijeme.
Jer, njegovo je da vam ispuni potrebu, a ne prazninu;
I neka u slatkoći prijateljstva bude smijeha, i diobe radosti.
Jer, u svježini sitnica srce nalazi svoje jutro i okrepljuje se..
Image Hosted by ImageShack.us

iako sam misla napisat samo tu pjesmu nisan mogla odolit da ne objavim jos jednu kratku pricicu...pa dakle...

PRIČA:
Dvojica prijatelja jednom su se šetali, razgovarali Uskoro su se počeli prepirati i svađati. I jedan udari drugoga.
Udareni se osjeti povrijeđen. Na pijesku je napisao:
«Danas sam dobio udarac od svog najboljeg prijatelja».
No, nastavili su šetati, došli do jezera i odlučili se okupati. Udareni prijatelj zamalo se udavio, ali mu je prijatelj spasio život. Kad je došao sebi, urezao je na jednom kamenu: «Danas mi je moj najbolji prijatelj spasio život!»
Prijatelj ga je upitao:
«Kada sam te udario, napisao si to na pijesku, a sada urezuješ u kamen da sam te spasio. Zašto?».
Ovaj mu odgovori: “Kad netko napravi nešto loše, to trebamo napisati na pijesku da bi vjetrovi izbrisali. Ali kad netko uradi dobro, to trebamo uklesati u kamen da ga ništa ne izbriše!»

">Image Hosted by ImageShack.us


"Na kraju nećemo pamtiti riječi naših neprijatelja, već šutnju naših prijatelja." .....


18† Cast the spell... and join the Death...
Image Hosted by ImageShack.us

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



...† Komentari: On/Of †...


Utuk Xul by Me

glavna i zivotna opsesija glazba..jednostavno zivot bez nje nema smisla..
-tvrdoglava,svojeglava,
-ne predajem se lako,borbena,ustrujna u vlastitoj naumi,vjerujem u sebe,volim ono sto jesam i nikad to nebi mjenjala..
Realna kao osoba,filozof,radoznala..
obozavam umjetnost na sve načine,od slikarstva,glazbe,arhitekture,pisanja,odjece itd.....
svu vrstu kreativnosti.usto sto sam i sama kreativna na neke nacine...
-koliko toliko se trudim obrazovat o opcoj kulturi...
-komplicirana,osjecajna
najdrazi pisac Herman Hesse potpuno sam odusevljena tim covjekom...
ocarana gothic kulturom i misticnim bicima.
.bajkama,legendama,mitovima,prirodom,nadnaravnim pojavama..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Blogovlje


braco Tonći
seka Marta
Ana
Leon
Leonova ekipa
Meli
Marina
Jele
Monika
Sanja
Ajvi
janick_gers_fanovka
Image Hosted by ImageShack.us

never a light can die,
Dark Lantern,
darklin' in light...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us