Reci mi sve Da ili ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Život jedne slatke, slatke cure u magičnom hp svijetu









Web Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O likovima

Sammy





Sammantha Cassidy Paradis

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

To sam ja! Imam 14. godina. Ljudi mi kažu da sam lijepa i nisam čista plavuša, jer ima nešto u mojoj glavi! Idem na treću godinu u Hogwartsu, sa Harryem domu. Mlađa sam od njega godinu dana, ali svejedno mi je dobar prijatelj! Prava sam prijateljica, ali i tipična ženska glava. Svejedno, najbolji prijatelj mi je jedan dečko, jedan vrlo poseban za mene!

Thomas Rider

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naravno, prezgodan, najbolji prijatelj, sklon upadanju u nevolje. Čak i na ovoj slici iza njega se nalazi profesor Charming! Odličan je i pravi prijatelj, samo mi na živce ide što ga jedna cura stalno progoni! Ludača!

Michael Rider

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što reći osim da je prekrasan brat, i pravi zaštitnik. Malo je divlji, ali je dobar prijatelj i meni kao stariji brat!

Amerie Johannson

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Najbolja ženska frendica, čak se i par puta potukla sa Haydee zbog mene! Nerazdvojne smo i činimo fantastični duo: Chiefica i Fireica. Dvije smo najpopularnije cure u školi!
That girl is on fire!

Liliana Miraglo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Još jedna odlična i prekrasna (tko je u Hogwartsu ružan?) cura, vrlo cute i meni iskreno dobra frendica. U posljednje vrijeme sve ju češće viđam s Mikkijem, pa vi zaključite!

Enika Gryffindor

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Potomak je Godrica Gryffindora. Naravno i prekrasna i zakon i vrlo cool cura, s kompliciranim životom i nejasnim sjećanjima na prijašnje živote. Tek ju pokušavam shvatiti, no nadam se da ćemo uskoro biti bolje frendice!

Haydee Ranu Mate

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Luda cura, prava frikuša! Stalno ide za Michaelom I Tomom i čak se i par puta htjela potući sa mnom, jer mene primjećuju i druže se sa mnom, a nju izbjegavaju! Ta me mala strašno plaši, jedamput me htjela zaključati u ormar, ali sam ju zaledila.

srijeda, 16.05.2007.

Sastanak-rastanak

-Što ste mislili? Da ćete meni lagati? Hhahaha! Očito me ne poznajete dovoljno. Ja uvijek sve saznam!-uzvratim ja zadovoljno
-Ttti mu tto nećeš rreći zarr ne?-zbuni se Neville
-Neville, ne moraš se bojati mene. Pa znaš da mu neću ništa reći. To je tajni tulum. Pa vi me dečki fakat ne poznajete. Mislim da bih sad trebala uvrjeđeno otići, ali neću. Thomas ide sa mnom.-smirim ja dečke i "uzrujam" se
-Zašto uvijek jaaaaaaaaaaaaaa?! Ma dobro ali ček...-pokuša se izvuči Tom
-Tom!!!! Odmah!-uzviknem već pomalo ljuto
-Šta si me trebala?-upita me
-Dobila sam nečije pismo da za pet minuta dođem u sovinjak i da povedem nekoga sa sobom. A pošto si mi ti najbolji frend onda...-umiljato ću ja
-Naravno, baby.-uzvrati mi
-Oh, zaboravila sam još nešto uzeti... Pričekaj me na Holiću! Može!-nastavim ja
-Svejedno.-slegne on ramenima
Znate ono kako klinci hodaju zajedno pa prekinu pa ponovno krenu? E pa tako je prije bilo sa mnom i Tomom. Oduvijek smo bili jako blisko povezani, no veza nije bila za nas dvoje (will see about that, hehehe). Njemu je brat nedavno nestao i htjela sam ga posebno iznenaditi. Njegova mama mi je bila poslala pismo preko njegove sove Penelope, da su ga pronašli i nas dvije smo se dogovorile da iznenadimo Toma što više možemo. Čini se da se Michael (njegov godinu dana stariji brat) malo izgubio u Zabranjenoj (šumi ne ljubavi). A ja sam samo išla nešto uzeti, jer sam znala da će svejedno otići u sovinjak bez mene.
Možete zamislite sreću na njegovu licu kada je ugledao i izgrlio svog brata!
To je nešto što se ne može platiti...



| Ostavi trag (7) | lady | Dreams |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.