Šokac lola i bekrija

20.02.2009., petak

ŠTAŠ JEBAVAT ŽENU KAD IMAŠ KRAVU, KONJA, KLUPU IL SEMAFOR

E svitu moj lipi i dobri već sam vam reko da u vo vrime moje bagavosti sam ležim na otomanu i čitam kojekake budalaštine. Ta pročitam i šta pametnijeg al nit sam ja kaki veliki čitač nit ja razumijem ozbilje stvari a bome njašta ozbiljnog slabo i zabardam. Ako se radi o jebačine i o ženama onda to sve zabardam. Zar to ni čudo.

Tako eto pročitam danas toliko kojekaki gluposti o jebačine da nemogu doć ksebi.

Kaže tamo njaki Španolac ima 53 godine i dosad je izjebo 400 krava jer kako je reko policiji on nevolji žene i kurac mu se diže sam na krave.

Njaki Amerikanac od 40 godina je jebo seniju. A sad vi neznate štaj senija. Senija il trpeza il astal je stol. Eto on je jebo njaku metalnu seniju na njekom parkiralištu jer je u sredine imala rupu u koju se gurne na velika ambrela proti sunca. A štaj još najgore on ima troj đece.

Njaki jebeni Kinez je tio izjabat klupu u parku al ga je cura dobrano zajebala. Gurnijo je on kurac izmed ni pritki al ga više ni mogo izvadit. Došlaj prva pomoć pa su se mučili i mučili al su na kraju morali i jebača i curu zajedno metnit u prvu pomoć i odvest u bolnicu gesu doktori njekoliko sati mrdali dok su ga oslobodili vog ljubavnog zagrljaja.

Onda ope njakog Poljaka u Amerike policija uvatila kako kleči na obadva koljena i gura kurac u usisivač. Probo se opravdat tim da je čistijo gaće pa mu slučajno kurac ošo u civ. Rad tog je dobijo otkaz na poslu.

U Engleskoj su ope prolaznici vidli kako jedan čojk jebe konja. On je tuda šeto i vidijo konja kako pase. Nako sagetom mu junački kurac ni mogo odolit pa ga zguzi.

Sva sreća pa kod nas u selima nema semafora. Da sreća, jer i sa semaforima se svašta dešava. U Amerike a geće tako šta i bit no u toj tako naprednoj zemlje je policija uvatila čojka od 60 godina kako jebe semafor. Odveli su ga doma i tamo našli rpu slika kako jebe različite predmete. Eto u toj zbirke mu valda samo falijo semafor.

I sad vi meni lipo kažite jel to normalno.Žene se same jebu s kojekakim plastičnim kurcima il s ćukovima, muški ope jebu krave, konje, senije il semafore. Poludijo svit. Štaj čeljade siromašnije tim je normalnije. Sirotinji je jebačina najjeftinija i najmilija zanimacija. A još kad imaš dva kurca! Da dobro ste pročitali DVA KURCA.
Njaki Kubanac se rodijo s dva kurca i obadva su bila u redu. Mogo je jebavat s obadva. A bijo je pojebljive prirode. A kako i nebi. Čim bi vidijo žensko odma su mu bile pune gaće i udri. Kad je s jednim svršijo on je počeo s drugim. Blago njemu!

Živi vi meni i veseli bili



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.