< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Paaaaa...ništa posebno...ono...naši životi...škola, zabava, ljubav (naravno=))

Linkovi
Sonjasmijeh
Anasmijeh
Goransmijeh
Mandalena, Sopka i Mirelasmijeh
Čorkasmijeh
Zrinkasmijeh
Dokismijeh

...kratki opis i slike...

Nešto o nama... Mi smo Sanja, Marija i Sonja... Živimo u Vinkovcima i idemo u Ekonomsku školu, upravni referent headbang... Imamo 17 godina i volimo sve što vole mladi... Obožavamo izlaske, Vanillu pogotovo, druženja, zabavu, čokoladu nut, prijatelje i još puno toga... Nadamo se vašim komentarima... wavekiss

Slike


Marija smijeh


Sonjasmijeh


Sanjasmijeh


Čičkasmijeh


Silvsmijeh


Doky, mačkooosmijeh


Ivanicasmijeh


Ljiljić i Tihanasmijeh


Majasmijeh


Brankica i Tihanasmijeh


Čička i Ivanasmijeh


Ljiljićsmijeh


Zrinka i Anasmijeh


Tihanasmijeh


Ančicasmijeh


Ivana i Marijasmijeh


Free Music

Free Music



Free Music


Moja najdraža pjesma (Sonjina)
You and I
Scorpions


I lose control because of you babe
I lose control when you look at me like this
there's something in your eyes that is sayin' tonight
I'm not a child anymore, life has opened the door
to a new exciting life

I lose control when I'm close to you babe
I lose control don't look at me like this
there's something in your eyes, is this love at first sight
like a flower that grows, life just wants you to know
all the secrets of life

It's all written down in your lifelines
it's written down inside your heart

You and I just have a dream
to find our love a place
where we can hide away
you and I were just made
to love each other now
forever and a day

I lose control because of you babe
I lose control when you look at me like this
there's something in your eyes that is sayin' tonight
I'm so curious for more just like never before
in my innocent life

It's all written down in your lifelines
it's written down inside your heart

You and I just have a dream
to find our love a place
where we can hide away
you and I were just made
to love each other now
forever and a day

Time stands still
when days of innocence are falling for the night
I love you girl I always will
I swear I'm there for you till the day I'll die


You and I just have a dream
to find our love a place
where we can hide away
you and I were just made
to love each other now
forever and a day


Sanjina...

Toni Cetinski
Kad bi dao Bog


Minutu pred kraj za nas oprostaj
ja priznat cu grijeh ko slamku za spas
i past cu na dno, zasluzujem to
da sudis mi ti

Ref.
Da nam Bog noćas da
ljubav kao zadnju priliku
rađe nego svijet uzeo bi nju
i ne bi nitko kao ja
tvoju ljubav tako čuvao
nju sam imao pa izgubio

I stid me, i strah sto ostat cu ziv
ne postoji rijec koliko sam kriv
i spreman je stol
da veceram bol odes li ti

Da nam Bog noćas da
ljubav kao zadnju priliku
rađe nego svijet uzeo bi nju
i ne bi nitko kao ja
tvoju ljubav tako čuvao
nju sam imao pa izgubio...

Free Image Hostinglor=#FF0000>Sonja =)

srijeda, 05.12.2007.

Mirakul! :)

Ha...evo i ja se sjetila napisati neki postić.
Ono...stvarno me sram i stid treba biti...Sanja piše, a ja ništa, a Marija...o tu ljenčinu ni ne treba spominjati. :)
I tako...bliži se kraj polugodišta, prije toga predstava na kojoj glumimo i Sanja i ja...
Tema predstave je Grinch pa mi kao upravno pravni smjer imamo Suđenje Grinchu. :)
Da vidite kako smo kul. Hahahaha... :)
Ocijene su kakve jesu...mogu se još i pokvariti i popraviti...ima vremena...još 3 tjedna, valjda.
Juuuupiiii...odmor...Božić, doček, big šoping u Zagrebu. :)
Neopravdanih ima...kod nekih ;)...
Neke ljubavi su prekinute, neke započete, a neke su još uvijek tu.
Neka, neka, tako treba...još smo mladi. :)
Uskoro će nam glavna okupacija biti di ćemo na doček...ja bi htjela u Vanillu, al' ako je 300 kuna kao što sam čula...nema šanse...to je previše s obzirom na prejadnu organizaciju...200 kuna je ok, a ostalo iznad toga je upitno.
Ako ko ima saznanja o cijeni ulaznice...molit ću ga da ih podijeli s nama.
Neke osobe su mi se promijenile u očima...na bolje, ne brinite...neke me iznenađuju ono...šokove doživljavam i tako.
Počeli me opsjedati likovi iz Turske, Amerike na onom Taggedu...ajde...ja sam njima pretty, nice, dear. Hahahaha...kakva korist od tog dopisivanja?
Nikakava...zato...ništa od toga...gluposti.
Sve u svemu...Ide mi u životu ide mi... :)

Sutra je sv. Nikola...
Svi nešto čizme spremaju, a ja jadna...ništa...davno sam odustala od toga, davno je on mene počeo zaobilaziti...ni Krampus mi ne ostavlja šibu.
Dobro...to je razumljivo...ipak sam ja dobra djevojčica. :)
Sad ja tako razmišljam...mogla bi ju staviti u prozor...pa šta bude...možda i nešto ostavi ove godine.

Eto...pozdrav svima i uživajte u životu, kao i ja. :)

|Komentiraj 12| >Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.