< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Paaaaa...ništa posebno...ono...naši životi...škola, zabava, ljubav (naravno=))

Linkovi
Sonjasmijeh
Anasmijeh
Goransmijeh
Mandalena, Sopka i Mirelasmijeh
Čorkasmijeh
Zrinkasmijeh
Dokismijeh

...kratki opis i slike...

Nešto o nama... Mi smo Sanja, Marija i Sonja... Živimo u Vinkovcima i idemo u Ekonomsku školu, upravni referent headbang... Imamo 17 godina i volimo sve što vole mladi... Obožavamo izlaske, Vanillu pogotovo, druženja, zabavu, čokoladu nut, prijatelje i još puno toga... Nadamo se vašim komentarima... wavekiss

Slike


Marija smijeh


Sonjasmijeh


Sanjasmijeh


Čičkasmijeh


Silvsmijeh


Doky, mačkooosmijeh


Ivanicasmijeh


Ljiljić i Tihanasmijeh


Majasmijeh


Brankica i Tihanasmijeh


Čička i Ivanasmijeh


Ljiljićsmijeh


Zrinka i Anasmijeh


Tihanasmijeh


Ančicasmijeh


Ivana i Marijasmijeh


Free Music

Free Music



Free Music


Moja najdraža pjesma (Sonjina)
You and I
Scorpions


I lose control because of you babe
I lose control when you look at me like this
there's something in your eyes that is sayin' tonight
I'm not a child anymore, life has opened the door
to a new exciting life

I lose control when I'm close to you babe
I lose control don't look at me like this
there's something in your eyes, is this love at first sight
like a flower that grows, life just wants you to know
all the secrets of life

It's all written down in your lifelines
it's written down inside your heart

You and I just have a dream
to find our love a place
where we can hide away
you and I were just made
to love each other now
forever and a day

I lose control because of you babe
I lose control when you look at me like this
there's something in your eyes that is sayin' tonight
I'm so curious for more just like never before
in my innocent life

It's all written down in your lifelines
it's written down inside your heart

You and I just have a dream
to find our love a place
where we can hide away
you and I were just made
to love each other now
forever and a day

Time stands still
when days of innocence are falling for the night
I love you girl I always will
I swear I'm there for you till the day I'll die


You and I just have a dream
to find our love a place
where we can hide away
you and I were just made
to love each other now
forever and a day


Sanjina...

Toni Cetinski
Kad bi dao Bog


Minutu pred kraj za nas oprostaj
ja priznat cu grijeh ko slamku za spas
i past cu na dno, zasluzujem to
da sudis mi ti

Ref.
Da nam Bog noćas da
ljubav kao zadnju priliku
rađe nego svijet uzeo bi nju
i ne bi nitko kao ja
tvoju ljubav tako čuvao
nju sam imao pa izgubio

I stid me, i strah sto ostat cu ziv
ne postoji rijec koliko sam kriv
i spreman je stol
da veceram bol odes li ti

Da nam Bog noćas da
ljubav kao zadnju priliku
rađe nego svijet uzeo bi nju
i ne bi nitko kao ja
tvoju ljubav tako čuvao
nju sam imao pa izgubio...

Free Image Hostinglor=#FF0000>Sonja =)

nedjelja, 24.06.2007.

...Sretan 18. rođendan, Ivana...

Kako vidim, svi pišu nove postove pa ajd moram onda i ja...
Ovaj vikend je bio presavršen...thumbup Tjedan je dosta brzo prošao i došao nam je petak... Bio je koncert od Luke Nižetića i mi smo odlučile izaći... Silvijini nisu bili kod kuće pa je pozvala Anu i mene na malo druženje... Ugl. našminkale smo se, spremile i krenile u grad... Kad smo došle, bilo je puno ljudi....
Uglavnom djeca, ali dobro... Mi smo se malo prošetale, sjele na klupu, otišle malo dalje da ove dvije popušesmokin, a onda sam ih ja napustila...cerek
Ugl. trebale smo ići s Aninim dragim i njegovim prijateljicama kao piti, ali to je mjesto bilo dosta daleko pa onda nije bilo ništa od toga... Ali nema veze... Mi smo to kod kuće nadoknadili...party
Kod Silvije smo došle negdje oko 12 i onda smo se rasplesale na neke tamburice i Škoru i sve to snimale mobom...lud Hehe... Ugl. Silvija nam je dala da probamo viski (odvratno) i htjele smo piti vodku od maline, ali ja to nisam mogla... Jednostavno mi se vodka zgadila i to je to...
Kasnije smo jelenjami, skinile šminku, pričale o sočnim detaljima, čitale neke vrlo zanimljive i uz to poučne stvari, Ana nas je pokušala ugroziti (šalim se, Ančicethumbup), slušale glazbu, Silvija skidala zanimljive pjesme i snimala filmove, borile se jastucima (aaa to je bilo super), Silvija nas davila pričama o nepostojećem čovjeku (Miljenko), i tak... Onda smo nekako zaspale oko pola 6... Ana je opet bila sretna jer je dočekala zoru... Zora je svanulaaaaa!!!! (Silv, sjećaš se?)
Ujutro smo se probudile mrtve umorne, a onda smo morale još i u grad...
Kasnije smo se malo odmorile pa je došlo vrijeme spremanja za grad... Ja sam otišla kod Silvije, a
onda zajedno s njom kod Ane... Tamo smo ne brzo našminkale (jer smo dosta kasnile) i krenile u Admiral... One su nas tamo čekale s naručenom hranom pa smo sjele i jele...
Kasnije su kupili alkohol i otišle na Terme... Pjevale smo k'o luđakinje, a nakon toga u Francusku...
Tamo i nije bilo ništa posebno, a onda sam ih ja opet morala napustiti...
Ugl. ne znam ni 'ko je kad otišao kući... Ja sam došla negdje oko pola 4.eek
Moji nisu ni skužili jer su mi ostavili otključano... Ma sve jer presuper prošlo...
Još je i škola gotova... Još praksa idući tjedan, a onda ljeto stvarno može početi (iako je nama već davno počelo)... Smišljale smo i neke planove za more... Iako sumnjam da ćemo to ove godine ostvariti..
Ništa, uvijek ostaje iduća godina... Onda ćemo sve biti punoljetne i moći ćemo... Ali nikad se ne zna... Možda još i ove odemo... Eto, malo sam odužila s ovim postom... Tako da ću samo pozdraviti neke meni drage ljude... Veliki pozdrav mojoj slavljenici Ivanikiss (bilo je presuper, svaka čast), Silviji i Ani kiss,
Ljilji, Tihani i Čički (napisale su post na Dokijevom blogu), Sonji, Mariji, Maji, Josipi... Ugl. to su ljudi koji su bili jučer, a i svima ostalima...
Ljudi, uživajte dok možete!!!
Pusač

SANJAwave


Ovo su slike s rođendana
Sonja kiss

|Komentiraj 29| >Printaj| #|

subota, 16.06.2007.

...novi postić...

Ja ne mogu vjerovati da tako dugo nisam pisala post, ali stvarno dugo...
Pa eto sad sam uhvatila vremena da ga napišem... Mislim, imala sam i prije, ali ok...
Ugl. u prošlom postu sam napisala da ću se ošišati i sutradan i jesam...
Meni se svidjelo (čudno, rijetko mi se svidi), a i drugima (bili su pozitivni komentari)...naughty
I napisala sam da idemo u Otok na kirbaj i bile smo... Bilo je stvarno super... Išle Ivana i ja kod Marije...
Došle smo negdje oko 7 i onda bile na misi, a kasnije se otišle spremiti i pravac u grad (da, grad)...
Tamo smo bile u Bordeauxu i još nekom kafiću, pile, pričale i tak svašta... Bilo je tu svega i svačega...heh! Ugl. bilo je super... Jučer nam je bila veselica u Passage-u... E, ako se to može nazvati veselicom, onda stvarno...no Nije to više kao prije... Prve dvije su bile presuper, a zadnje dvije... uf, uf...
Onak, došlo je nas 15-ak iz razreda (od 40), glazba je bila Bože me sačuvaj, ljudi ni ovako u gradu nije bilo... Dosada, dosada... A dobro, nije sve tako loše bilo...wink
A prije toga su Čička, Tihana i Ljilja pile na Termama... Sonja, Ivana i ja nismo.... Mi smo dobre cure i ne pijemo alkohol... Ne ne... I tak... Uf, još malo nam je kraj škole, Ivanin rođendan, Španjolska, to je život!! Jedva čekam to sve.......zujo Danas je subota, večeras grad... Uf, uf...
Eto... Pozdrav Čički, Tihani i Ljiljić (pijanicama malimparty), Sonji i Ivani, Dorijanu (u mačkoo, koja košulja...), Mandaleni, Sopki, Mireli i Čorki (uvijek nazočne na veselicama, tako treba curke!), Cikački, Ineski, Soldinki&Kumbiju(cerek)...
Ugl. svima koji su bili na veselici, a i onima koji nisu... I Silviji i Ani naravno...

SANJA
smijeh

|Komentiraj 31| >Printaj| #|

subota, 09.06.2007.

Nisam dugo pisala na ovom, našem, blogu pa evo sad ću jer imam vremena.
Subota je, lagano se počinje razmišljati šta će se obući u grad, uvježbava noge u štiklama. :D
Da, Gorane...ja NISAM subotarka!
Nadam se da će u gradu biti ok, otkako nema Vanille, bezveze je, kasnije se i s Ivanom trebam vidjeti i tako.

Pred nama je predzadnji tjedan škole...falim te Bože!
Još teba posređivati ocjene, potrudit se proći s dobrom ocjenom i onda PRAZNICI!
Onda nam i more, maturalac slijede...bit će to super ljeto. :)

10 Načina kako da ga odbiješ:


1. Ja sam ustvari dečko, jesam ti zaboravio reći?
2. Moram se zaustaviti u ljekarni i kupiti ljepilo za umjetne zube.
3. Ne želim se s dečkom ni poljubiti prije braka.
4. Čula sam trač da odijevaš maminu odjeću, ali ne brini rekla sam samo nekolicini ljudi.
5. Tvoj najbolji prijatelj se ljubi puno bolje od tebe
6. Već sam izabrala vjenčanicu za naše vjenčanje, genijalna je
7. Valjda si shvatio da izlazim s tobom samo iz sažaljenja
8. Imam zaraznu bolest od koje lice pozeleni i uši otpadnu
9. Tvoj mi se tata sviđa više od tebe
10.Ne mogu dočekati da te upoznam s obitelji na bakinom rođendanu sljedećeg tjedna


Eto... :)
Pozzz svima i kiss

Sonja wink

|Komentiraj 29| >Printaj| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.