smiraj srca...

ponedjeljak, 02.04.2007.

Molitve svetog oca Ivana Pavla II

Free Image Hosting at www.ImageShack.us "Za trajan mir"

Mjesto mjedi, donijet ću zlato; mjesto željeza, donijet ću srebro; mjesto drva, mjed; mjesto kamena, željezo. Za glavara tvoga postavit ću Mir, Pravdu za vladara. Više se neće slušat' o nasilju u tvojoj zemlji ni o pustošenju i razaranju na tvojem području. Zidine ćeš svoje nazivati Spasom, Slavom svoja vrata. (Izajia 60, 17-18)


Stvoritelju prirode i čovjeka, istine i ljepote, ja molim: čuj moj glas, jer to je glas žrtava svih ratova i nasilja između individua i naroda. Čuj moj glas, jer to je glas sve djece koja trpe i koja će trpjeti jer ljudi stavljaju svoju vjeru u oružje i rat. Čuj moj glas dok te molim da usadiš u srca ljudi mudrost mira, snagu pravde i radost druženja. Čuj moj glas jer ja govorim u ime masa svake zemlje i svakog povijesnog razdoblja, glas onih koji ne žele rat već kročiti stazom mira. Čuj moj glas i usadi nam snagu da na svaku mržnju možemo uzvratiti ljubavlju, na svaku nepravdu totalnom predanošću pravdi, na svaku potrebu davanjem sebe, na rat - mirom. O Bože, čuj moj glas i daruj svijetu Tvoj vječni mir.



"Za nadu da je mir moguć"

A Bog nade napunio vas svakom radošću i mirom u vjeri da izobilujete u nadi snagom Duha Svetoga. (Rim 15,13)


Isuse ja vjerujem u tebe! … Spes contra spem (Nadom na nadu!) S Bogom ništa nije nemoguće! Posebno je moguć razgovor, koji može preobraziti mržnju u ljubav i rat u mir. Tako i naše molitve postaju postojane i iskrene: Isuse, ja vjerujem u te'!

Papa Ivan Pavao II.

02.04.2007. u 23:53 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Hvaljen Isus i Marija!

vi ste Free Hit Counter wave
posjetitelj od 1. 03. 2006.


Cilj ovoga bloga yes

tražiti mir srca i duše u Gospodinu

Kako dosegnuti cilj? rolleyes

spoj osobnih razmišljanja autora bloga zajedno sa prigodnim tekstovima ostalih autora.