ja....

IME: Samara
PREZIME: ××××
RAZRED: 6
DATUM ROĐENJA: 01. siječnja....nova godinaaaaa
MJESTO ROĐRNJA: Rijeka
GODINE: 12
VOLIM: crno...horore...
NAJ PRIJATELJI: Sara, Petra....
a pisat ću još o sebi...

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

Opis bloga

vidjet ćete još...

Linkovi

Blog.hr

subota, 25.04.2009.

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

naughtypuknucusmijehsmijehzalivenzijevzijevzijevcerekwavewavewavethumbupthumbupsmokinsmokinpartypartynjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalazesretantuzannocrybeljzubocoolroflkisskissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmad
eeeee ljudi ovo su vam svi smajlekiiiiii
danas mi se bas neda pisatpa sam da malo napisem sam stavila stavila smajleke sam radi toga da popunim da nekaj pise kako sam rekla....pozz svima koji su dosli komali...cerekcerekcerekkisskisskiss
evo vam mojih slika....ovo sam JA!!!!!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
http://www.freeflashtoys.com/?tic-tac-scare-prank
idem ja sadaaaaaaaa.....bokkkk....komajte mi svakako to svi govore pa cu i ja ajde puno mi komajte pa se vidimo bigkissooooooooookkkkkkkmah



| komentiraj! (4) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.