Salsa u Hrvata (by Los mamberos)

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nadolazeći Eventi




Prošli eventi
Salsa Pa' Ti 1
Salsa Pa' Ti 2
Salsa Pa' Ti 3
Salsa Pa' Ti 4
Salsa Pa' Ti 5
Salsa Pa' Ti 6
Salsa Especial !
Salsa Especial 2!
Croatian Summer Salsa Festival 2005
Croatian Summer Salsa Festival 2006
Croatian Summer Salsa Festival 2007

Linkovi

Partneri
SalsaCroatia portal
SalsaPower-Croatia
SalsaZone
Caiman Verde
Bailadora (crvena)


Nedstat Basic - Free web site statistics Personal homepage website counter

Free counter

16.01.2007., utorak

1001 Robi ...

Dakle, jeste me...

I zaslužio sam...sve ima svoju cijenu..stišnes na jednoj strani, puca na drugoj i tako je to..naravno puklo je na blogu i još nekim stvarima..
Ne da stvarno patim od broja posjetitelja pa da mi je to jako važno .. ali mi je žao što se blog pretvorio upravo u ono što si rekao .. oglašavanje..što opet..negdje treba postojati prostor i za to..

Bez namjere da se izvlačim.. opseg posla kojeg sam imao i još uvijek imam mi je jako oduzimao energiju..pa se sva moja inspiracija trošila na to.. a kao što sam i već spomenuo..neću pisati samo da nešto napišem.. jer me popularnost u tom smislu uopće na zanima..

žao mi je jedino što su mi neki dragi ljudi govorili..piši vlado piši..a ja ..hebiga..

Anyway, svako ima svoj faze..iđemo dalje..

Prvo bih se složio sa Tajanom da ljudima treba motivacija, cilj, nešto što ih veže, nešto što očekuju, raduju se, strepe itd itd..
Mislim da smo 2005 sa prvim festivalom stvarno uspjeli napraviti takvu atmosferu..i to se vidilo ..oduševljenje, emocija, sreća .. izgledalo je kao da je život ljepši i da sve će od tog trena biti drukčije..

Ali nije.. i sada naravno slijedi moje mišljenje.. s kojim se vjerovatno neće svi složiti..ali tu je rubrika komentari pa slobodno ..

Život NIJE postao ljepši i ništa se promijenilo nije u ovom našem salsa svijetu..osim što su neki ljudi u zadnje 2 godine posijedili vukući kolonu za sobom...i izgubili živce..par entuzijasta je i dalje u tome..ali pomaka takoreći ni na vidiku..

Zašto mislim da je tako? Prvo ću se osvrnuti na drugi festival da završim tijek misli jer mislim da je kao jedan event jako dobar primjer za pokazati kako je to kod nas.

Znate li tko je na drugom festivalu bio najsretniji? Ja mislim da je to Robi i njegova ekipa mornara koji su se spremali par mjeseci da bi napravili show nastup sa kojima bi izašli pred 600 ljudi, otplesali i dobili pljesak koji su mislim zaslužili itekako.

A znatko tko je bio razočaran. Svi koji su došli biti animirani, sa ogromnim očekivanjima i niskom tolerancijom. Produkcijski je Fest bio na puno višoj razini od prvog, ali je atmosfera bila li-la? Krivica organizatora zbog programa? OK. Ali zar je cijela krivica uvijek na organizatorima? Bio to Festival ili bilo što drugo. Zar bi uvijek trebalo nešto novo smišljati i podilaziti i izmišljati da bi netko primjetio i onda bio zadovoljan? "Takvi su ljudi" odgovoriti će skoro svatko. Da ... valjda jesu..

Zar ne mislite da salsa sceni i ovom svijetu uopće, ne treba više Robija i ekipe koja ga prati? Ljudi koji su zadovljni "malim" i cijene tuđi trud. Zato bih nekako i posvetio ovaj post njemu i ljudima sličnim njemu i rekao bih da nam treba 1001 Robi pa bi krenuli negdje ..

Svima nama organizatorima i instruktorima bi bilo lakše..jednostavno bi svi bosi plesali na plaži i svi bi bili zadovoljni :)))

Ne hvalim Robija zbog toga što je on veseli momak.. ne ne..ima nas veselih svuda..svi smo veseli kad si popijemo itd itd..
Hvalim ga što je vesel i kad je teško i kad ne štima i kad vidi bijelo u crnom i kad hoće i kad želi ...i kad mijenja stvari. A mislim da jako puno nas pada upravo na ovom zadnjem testu.

Nama fali ljudi koji mijenjaju stvari. Ne fale nam oni koji žele, jer takvih ima milijune. Fali nam ljudi koji mijenjaju stvari.

Zato još jednom, posvećujem Robiju i ljudima koji mijenjaju stvari ovaj post i želio bih da ostanete takvi kakvi jeste jer takvih ljudi nikad previše. To nema veze sa stručnošću i znanjem niti spolom.

I da ne odem dalje u filozofiju, sada ću stati.

v.
- 10:14 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>