Odmor za dušu i tijelo




..............................................


21.07.2007. u 14:24 | K | 0 | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Tijek života



Poštanski sandučić




želim da se stisnem uz tebe
da te milujem
da ti šapućem na uho bisere
da pričam o slobodi
da se glupiram
da ti kažem - oh ti ludo jedina
poljubi me
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj
ako znaš bilo što ...............


CURRENT MOON
moon phases




Da locum melioribus!


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com





layout for myspace

layout for myspace

Pisana rijec koja diže dan i slike koje bojaju život


Ponekad mi nedostaju riječi,objašnjenja,ideje......E onda pogledam ove prekrasne stranice..i svijet dobije boju !




Tragovi



Slike koje mi uljepšavaju život


Debela,debela zafrkancija

Estebane,Duše Sveti
Tko bi rekao
Pronađi stare izgubljene prijatelje
Poliglot-naučimo bilo koji strani jezik
Gusarski brlog
Tigar33

Nou naslov



Page copy protected against web site content infringement by Copyscape