Znam da je staro,ali



...

me je nasmijalo...opet.....i opet....i jos se smijem roflroflroflroflroflrofl



P: Moj suprug ne zna gdje se nalazi moj klitoris.

O: Vaš klitoris nije briga vašeg supruga. Ako se morate igrati s
njim, činite to u svoje slobodno vrijeme. Da biste pomogli obiteljski
proračun, možete se i snimiti kamerom dok to radite pa potom traku prodavati
na buvljaku. Krivnju zbog sebičnosti ublažit će kupovina lijepog, skupog
poklona i spremanje slasnog obroka za vašeg dragog.



P: Mog supruga ne zanima predigra.

O: Predigra je za muškarca vrlo bolna. To znači da ga ne volite
dovoljno, jer zašto bi se inače morao toliko truditi da vas dovede u pravo
raspoloženje. Napustite sve želje u tom području i iskupite se kupovinom
skupog i lijepog poklona, te kuhanjem finog ručka.



P: Kako da znam kada sam spremna za seks?

O: Pitajte svog dečka, on će znati kada je pravi trenutak. Kada su
ljubav i seks u pitanju, muškarci su puno odgovorniji, budući da nisu
emotivno konfuzni kao žene. To je dokazana činjenica.



P: Trebam li se upustiti u seks na prvom izlasku s nekim?

O: Da. I prije, ako je moguće.



P: Sto se zapravo događa tijekom čina vođenja ljubavi?

O: To u potpunosti ovisi o muškarcu. Važno je da zapamtite da morate
raditi ono što vam on kaže bez ikakvih zapitkivanja. Ponekad od vas može
tražiti i stvari koje vam se isprva čine malo čudnima. Svejedno ih učinite.



P: Koliko bi dugo trebao trajati čin vođenja ljubavi?

O: Ne postoji prosječno vrijeme, ali sve iznad dvije minute je dobro.
Ukoliko seks traje kraće od toga, vrlo vjerojatno vi požurujete svog
muškarca. Nakon što je vaš partner završio s vođenjem ljubavi, dobit će
prirodnu želju da vas naglo ostavi i ode sa svojim prijateljima igrati
golf. Ili se posveti nekoj drugoj aktivnosti, kao na primjer odlasku do
birtije s društvom u cilju konzumiranja velikih količina alkohola i
pokretanja intimne diskusije s ekipom. Nemojte se osjećati izostavljenom
dok ga nema, nađite si posla perući mu rublje, čisteći mu stan ili čak
možete otići i kupiti mu skupi poklon. Vratit će se kad bude spreman.


Image Hosted by ImageShack.us


13.10.2006. u 13:11 | K | 0 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Tijek života



Poštanski sandučić




želim da se stisnem uz tebe
da te milujem
da ti šapućem na uho bisere
da pričam o slobodi
da se glupiram
da ti kažem - oh ti ludo jedina
poljubi me
pa mi prste u kosu uvuci
i zagrli me
poljubi me
pa se privi tik uz mene i zapjevaj
ako znaš bilo što ...............


CURRENT MOON
moon phases




Da locum melioribus!


Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com





layout for myspace

layout for myspace

Pisana rijec koja diže dan i slike koje bojaju život


Ponekad mi nedostaju riječi,objašnjenja,ideje......E onda pogledam ove prekrasne stranice..i svijet dobije boju !




Tragovi



Slike koje mi uljepšavaju život


Debela,debela zafrkancija

Estebane,Duše Sveti
Tko bi rekao
Pronađi stare izgubljene prijatelje
Poliglot-naučimo bilo koji strani jezik
Gusarski brlog
Tigar33

Nou naslov



Page copy protected against web site content infringement by Copyscape