Zoka Design ©
Besplatni dizajni
posjetite i komentirajte
Zoka Design ©
Eto moram vam javiti što sam sve kupila!! - Hufflepuff Pride :P!~I'm Haunted.... - Blog.hr

subota, 28.07.2007.

Eto moram vam javiti što sam sve kupila!!

Kupila sam novi štapić. Jaaaaaaaako lijepi ljubičasti s feniksovim perom :) Weee! Onda jednu svečanu pelerinu i dvije školske :). Kupila sam hrpetinu pera, tintarnica i pergamenata. huh. Kupih komlet knjiga za 6. godinu. Kupila sam si još crnu sovu - moja je krepala pred par dana (zove se Ian), narančastu mačku (zove se Puky) i bijelog štakora (zove se Joelle). Kupila sam novu metlu. Najjeftiniju po mogućnosti jer mi se ona raspala. Ionako mi je Anna obećala novu za rođenda, jelda Anna ;)? i VRLOOOOOOO se veselim novoj školskoj godini :)

28.07.2007. u 11:28 • 4 Komentara Print #


 

Music

Evanescence - Haunted

Evanescence - 05 H...



Evanescence - Haunted

Long lost words whisper slowly to me
Still cant find what keeps me here
When all this time ive been so hollow inside
(I know your still there)

Watching me , wanting me
I can feel you pull me down
Fearing you Loving you
I won't let you pull me down

Hunting you I can smell you - alive

Your heart pounding in my head
Watching me , wanting me
I can feel you pull me down
Saving me, raping me
watching me ..

x2 Watching me, wanting me
I can feel you pull me down
Fearing you Loving you
I wont let you pull me down

 

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us
Ime: Sally Potter. Ja sam neka Harryjeva daleka rođakinja.

Puno ime: Sally Daisy Potter. Ne pitajte od kud to ime Daisy :) Tako se zvala moja prabaka... hmm...

Dom i godina: Hufflepuff (Prebačena), 6. godina
i'm in hufflepuff!

be sorted @ nimbo.net

Nešto o meni: 5. godina u Gryffindoru. Ne volim profesore općenito. Jedino mi je Snape kinda cool. U obitelji su mi svi bezjaci. jedino ja znam ovakve stvari :) Obožavam OOMS, mrzim sve ostalo :). Ovdje nije bitno kako izgledam. Ja sam nova u školi pa neznam još nikoga. Ne volim nikakve vrste sportova. Imam crnu sovicu koja se zove Ian. Užasna sam u metloboju. Imam dečka koji se zove Mariel. On je isto u Hogwartsu. 7. godina. Uvijek sam vesela i spremna na šalu. Malo morbidna :). Dobra osoba. Ljudi me nikada dovoljno ne upoznaju.

 

Prijatelji

Anna Potter, moja sestrična :) ;)
Image Hosted by ImageShack.us
Gryffindor,5. godina!
Od predmeta voli OOMS ...
Voli kao animagus (pantera) natjeravati po školi neke ljude=)
patronus joj je hipogrif!
I WoW!!, ima dečka XD


Dark Princess - Margaret Riddle
Margaret Annabell Revenge ''Maggie'' Riddle
Lijepa djevojka duge tamne kose i vražjih zelenih očiju. Djevojka koja će ostati zapamćena u svijetu čarobnjaka kao ona koja ne preza ni od čega da bi postigla svoj cilj. Djevojka koja je u isto vrijeme i mračna i zabavna. Rođena je prije petnaest godina, na Noć vještica. Njeni roditelji, lord Voldemort i Lujiza Brown, su moćni crni čarobnjaci, a i ona je polako krenula njihovim stopama. Neregistrirani je animagus i pretvara se u zmiju, koja je ujedno i lik u koji se pretvara njen patronus. Panično se boji jednoroga i svega što ima veze s njima. Umjesto sove pismonoše, imavranu po imenu Carmilla. Ranije je pohađala Hogwarts, ali su sada roditelji odlučili da ju pošalju u SAD, u školu crne magije... I pravo ludilo počinje upravo tamo.


Veronica Chloe Darksoul Halliwell
Ali ne dao vam bog da koristite njeno prvo ime!svi ju zovu Chloe.Ona je cetiri minute starija od sestre blizanke Roxy.Omiljeni predmeti su joj OOMS i Napitci.McGonagallica ju obozava,nema veze sto je Slytherin.Ima sovu Heather i zmaja Fridu.Dobra je sa svim kucama.Njena najbolja drugarica je ujedno i moja sestra a najbolji drugovi su joj Marc i Drake.Prefectica je.I u metloboju je Tragacica.Zaljubljena je u Georga Weasleya.Svi joj vicu da je streberica ali ona to zapravo nije...Voli ljude ostavljati u vazduhu.Malfoy joj je fora bas zato sto to zajedno rade.Previse je buntovna i prava je punkerica.Ne podnosi svjetlost i sve sto je dobro na ovom svijetu.Ona je od mame naslijedila moc vatre i preuzela time njenu sudbinu da nastavi borbu protiv Voldemorta.


Ova cura još ne zna koja je :)
Još nema opisa


Magical Life Will Potter
Zove se Willhelmina Cornelia Irma Xara Potter. Odgojila ju je teta Maggie nakon smrti roditelja. Pet godina išla je u Bauxbottoms, a sada je u Hogwartsu. Sve ostalo o njoj saznat ćete iz postova! P.S. Ona mi je stra za koju sam nedavno otkrila...


Constanca :)
Pandora Constanca Wildsmith
Ima 13 godina i živi s tetkom,tetkom,bakom,tetkovom sestrom i rođacima u središtu Londona.Roditelji su joj poginuli u saobračajnoj nesreči ili su joj bar tako rekli.Ima jako bolesno srce,koje s vremenom se pogoršava i jednog dana hitno će joj trebati transplatacija srca...


Delila Edna Black Ziops
-Rođena 4.4.1989.g.Gryffindorka ,iako je trebala biti Slytherinka.Ovo joj je pravo prezime,ali se u priči preziva Potter. Animagus je i pretvara se u labuda. Patronus je sova.Od predmeta posebno voli OOMS,Preobrazbu,te Skrb za čudovišna bića.Njeni roditelji su Sirius Black i Joselyn Ziops.Na početku 5.godine je saznala tko su joj pravi roditelj.Sve ovo vijeme mislila je da su joj roditelji Sophia i Dave Potter.Oni imaju četvero djece(Maya,Marcus,Tom i Harry).Ne voli umišljene ljude,cijeni iskrenost.Nikako se ne slaže s Dracom Malfloyem.Ima sovu zove se Swerya.

 

DeSiGn InFo

Designer: Zoka † Design
Image hosting:

Software:

Microsoft Frontpage 2003

Adobe Photoshop

Notepad