Vijesti iz nesvijesti - Nakit i ostale carolije iz moje male kucne radionice - Blog.hr www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws   www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Nakit i ostale carolije iz moje male kucne radionice

četvrtak, 08.12.2005.

Vijesti iz nesvijesti

Bas mi ovaj naslov zgodno zvuci. U ponedjeljak mi se sasvim slucajno otvorio novi svijet ... surfajuci internetom pronasla sam ekipu u Radionici snova. Kako se i sama bavim izradom nakita, a i konacno sam dobila svoj novi, radni, veliki stol drustvo na internetu ce mi stvarno dobro doci.
Vec godinu dvije samo skupljam, skupljam, skupljam razne tutorials, informacije, tehnike,ideje ... i sada je vrijeme da vecinu njih konacno i isprobam. Jos samo da mi se otvori trziste... Morat cu biti agresivnija u tom pogledu.
Mislim da je ovo dosta za prvi post. Sutra cu se malo igrati sa slikama koliko stignem.
Do tada pozdrav.

- 13:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #