23

četvrtak

svibanj

2013

Čaša vina

Vesti i plesti
Tako bih voljela da to sad krene
Prstima
Konci i končići
I da se sve zaplete
A imam i recept

Rekao je popij čašu vina

Pratio me tako, po trgovini, namirnica ova, namirnica ona.
Pratio me i govorio paket mlijeka?
A ja sam ponavljala ne, znaš da ne pijem.
A on je rekao pa kad ti dođe netko na kavu
A ja sam uzela ona ptičja pakiranja što djeca nose u školu.
Za ptičice koje mi dođu…
Uvijek imam mlijeka… koje ne pijem…

Došao je jednom i donio bocu vina
Došao je jednom i donio bocu vina
Došao je i donio bocu
Uh, koliko vina imam…
Skrivam ga od sebe. Ni sama ne znam zašto. Možda jednom kupim podrum umjesto stana.

Rekao je popij čašu vina.
Nije problem, ako se ne može riješiti čašom vina.

Rekla sam ali tata
Rekao je odi i naruči si bocu vina
Treba ti dobar pogled, dobro društvo i dobra boca.
Nisam otišla na/po tu bocu.
Imala sam dobar pogled. Imala sam dobro društvo.

i došao je jednom i donio bocu vina.
Uh, koliko vina imam.
I vina su uspomene, čak i ona neispijena,
Ona jeftina, ona skupa, sve te boce.

Rekao je popij čašu vina,
A nisam je popila.
Rekao je odi i naruči si bocu vina,
A nisam je naručila.

Nekako shvaćam zašto i nije tako crno kad se čini da jest.
Jer je vino crno i jer mi treba i jer ga imam
Pa se valjda ono nešto ponekad rješava imanjem, a ne ispijanjem.

Vesti i plesti. Ništa nije bijelo.
Konci i končići. Iako se ništa ne spaja – meni se čini da je sve što treba tu;
Ja na odlasku, boce čekaju da ih umotam u digitalnu crnu kroniku i izbore,
Cvijeće mi pušta nove listove, sliježu se zadnje prašine,
Kiša ispire s mene neke zakržljale uspomene,
S krevetom sam već na Vi
I zamrzivač se prazni – nekako je bitno da ono zaleđeno nestane
I uopće ne brojim dane
Valjda se dani ne broje kad su dobri
Valjda nije sve tako crno kao što izgleda.
Kao s vinom…
Nije ni ono crno…
I rješava stvari drugačije nego što zamišlja.
I to što mi je rekao popij čašu vina možda nije spasilo stvar,
Ali to što je rekao da mi treba boca – to je učinilo svoje.

Zaključak dana je da mu je trebalo reći ali
…jer je podigao letvicu za crne dane.

<< Arhiva >>